Skocz do zawartości

wymiana uszczelek w 2.5T


Michal K

Rekomendowane odpowiedzi

Chłodnice Mocala (czyli jedne z najlepszych ) , ale czy każdy poradzi sie sobie z prawidłowym montażem, tego nie wiem, wiem że wygląda to różnie :roll:.

Jaki rozmiar wejdzie do MY06 bez większych wycinanek pod maską?

 

Nie trzeba robić robić żadnych wycinanek pod pod maską, ale skoro jak widze Ty raczej nie upalasz , to za bardzo nie widze sensu zakładania chłodnicy, chyba że że bardzo chcesz :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 126
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Nie trzeba robić robić żadnych wycinanek pod pod maską, ale skoro jak widze Ty raczej nie upalasz , to za bardzo nie widze sensu zakładania chłodnicy, chyba że że bardzo chcesz :roll:
wychodzi, że założenie chłodnicy jest bardziej ekonomiczne niż kolejna wymiana uszczelek ale skoro Ty nie widzisz powodu przy powyższym założeniu to ja tym bardziej (przynajmniej teraz) :cool:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znam osobiście 2 osoby które umieją zrobić 2,5 tak że nawet przy ponad 2 barach nie wysadza uszczelek

 

Kto to jest? Może być na PW, jestem bardzo zainteresowany.

PW
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracając do tematu celowosci montażu chłodnicy oleju do silników 2,5T to po zamontowaniu czujnika temp.oleju widać to najlepiej.

Jakby to mialo cos pomoc to by w fabryce montowali. :roll: .....koszt wtedy prawie żaden. W normalnej eksploatacji to tylko temp. oleju moze byc za niska.....np. dzisiaj.. :mrgreen:

AK

ps.pomiar w ktorym miejscu magistrali.... :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracając do tematu celowosci montażu chłodnicy oleju do silników 2,5T to po zamontowaniu czujnika temp.oleju widać to najlepiej.

Jakby to mialo cos pomoc to by w fabryce montowali. :roll: .....koszt wtedy prawie żaden. W normalnej eksploatacji to tylko temp. oleju moze byc za niska.....np. dzisiaj.. :mrgreen:

AK

ps.pomiar w ktorym miejscu magistrali.... :?:

Nawet wczoraj prze tem.zew. -15 C po kilkuminutowym kręceniu bączków tem.oleju wzrosła mi do 120C/Czujnik temp. w korku spustowym miski olej./.W nieco dynamiczniejszej jezdzie miejskiej latem temp. oleju zwłaszcza podczas oczekiwaniu na swiatła lub w korku też skacze do 120C i wyżej.Mam okazje jezdzic też wrx-em 2,O T temp.nigdy w podobnych sytuacjach nie była tak wysoka.Na trasie natomiast nawet przy szybszej jezdzie w moim 2,5T wszystko OK tylko EGT nieco wyższe tzn.pod 900C.Takie wysokie temperatury napewno na zdrowie uszcelkom nie wychodzą.Dodam żę wskaznik isą Adamusowe-Maxowe z Hameryki.Czujnik temp. sprawdzałem w 100C i wskaznik pokazywał idealnie też 100C.

Pozdrawiam .

Sub-Dev

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To chyba jakiś żart

Nie :!: , jeżeli montaz chlodnicy oleju rozwiazywalby problemy uszczelek pod głowicą w silnikach 2.5 to bylaby ona seryjnie montowana...co za problem :?: Blok silnika wymaga zmian.....

AK

ps.o cudownych własnościach chlodnic oleju najczesciej opowiadaja ich sprzedawcy....( jedynie Carfit uczciwie mówi co i jak ) Oczywiscie nie mówie o silnikach uzywanych w sporcie wyczynowym , czy wyłacznie do jakis upalań...bo to co innego...i tak sie cos urwie wiec moze ta chłodnica daje poczucie....że pozniej :mrgreen: Do jakiej temperatury olej silnikowy nie zmienia swoich własnosci :?: ...(Może temp. oleju ma jakis minimalny wpływ na temp. całego ukladu....ale jak wiem z doswiadczen własnych......niewielki :wink:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panie Andrzeju

Nikt nie twierdzi , że montaż chłodnicy rozwiąże problem uszczelek ale napewno odsunie go w czasie.

Wracając do za wysokiej temp.oleju w moim aucie dziwne jest , że temp.cieczy chłodzącej nie rosnie. :shock:

P.S. Nie prowadzę sprzedazy chłodnic oleju :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikt nie twierdzi , że montaż chłodnicy rozwiąże problem uszczelek ale napewno odsunie go w czasie.

Raczej ten wczesniej otwierajacy sie termostat moze opóznic wzrost tem. cieczy chlodzacej wokół cylindrów ale o ile....10 min. czy 10km :?: :mrgreen: ( wyscigu czy innej sportowej jazdy)

AK

Nie prowadzę sprzedazy chłodnic oleju

OK , najwazniejsza i tak jest wiara , że jest /bedzie lepiej...... :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet wczoraj prze tem.zew. -15 C po kilkuminutowym kręceniu bączków tem.oleju wzrosła mi do 120C

 

A ja mam chłodnicę oleju i wielgachny TMIC i po godzinie nieustannego kręceni u Wroobla dojechałem do niecałych 100 stopni. I co Andrzej na to? :mrgreen:

 

A, chyba wiem: "wolno jeździłeś" :mrgreen:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oleju i wielgachny TMIC i po godzinie nieustannego kręceni u Wroobla dojechałem do niecałych 100 stopni. I co Andrzej na to?

No jak spadnie poniżej 95 stopni to chłodnice powinienes czymś zasłonic.... :cool:

95 - 120....jest OK. problem Ci się przesunął.....w dół :mrgreen: w kazdym razie musisz uważać.... :mrgreen::mrgreen:

AK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...