carfit Opublikowano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 Chłodnice Mocala (czyli jedne z najlepszych ) , ale czy każdy poradzi sie sobie z prawidłowym montażem, tego nie wiem, wiem że wygląda to różnie :roll:. Jaki rozmiar wejdzie do MY06 bez większych wycinanek pod maską? Nie trzeba robić robić żadnych wycinanek pod pod maską, ale skoro jak widze Ty raczej nie upalasz , to za bardzo nie widze sensu zakładania chłodnicy, chyba że że bardzo chcesz :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michal K Opublikowano 3 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 Nie trzeba robić robić żadnych wycinanek pod pod maską, ale skoro jak widze Ty raczej nie upalasz , to za bardzo nie widze sensu zakładania chłodnicy, chyba że że bardzo chcesz :roll:wychodzi, że założenie chłodnicy jest bardziej ekonomiczne niż kolejna wymiana uszczelek ale skoro Ty nie widzisz powodu przy powyższym założeniu to ja tym bardziej (przynajmniej teraz) :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CZARNY Opublikowano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 jak nie upalasz to olej się nie grzeje a więc nie koniecznie trzeba to montować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michal K Opublikowano 3 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 jeżeli przy jeździe w stylu 19/100 + kielce pad uszczelki po 70kkm to nic dziwnego w tym silniku i chłodnica tego nie zmieni to obydwaj macie racje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 4 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 Znam osobiście 2 osoby które umieją zrobić 2,5 tak że nawet przy ponad 2 barach nie wysadza uszczelek Kto to jest? Może być na PW, jestem bardzo zainteresowany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 Znam osobiście 2 osoby które umieją zrobić 2,5 tak że nawet przy ponad 2 barach nie wysadza uszczelek Kto to jest? Może być na PW, jestem bardzo zainteresowany. PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subaru-Develop Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 Wracając do tematu celowosci montażu chłodnicy oleju do silników 2,5T to po zamontowaniu czujnika temp.oleju widać to najlepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 to po zamontowaniu czujnika temp.oleju widać to najlepiej.aka byla u ciebie roznica? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 Wracając do tematu celowosci montażu chłodnicy oleju do silników 2,5T to po zamontowaniu czujnika temp.oleju widać to najlepiej. Jakby to mialo cos pomoc to by w fabryce montowali. :roll: .....koszt wtedy prawie żaden. W normalnej eksploatacji to tylko temp. oleju moze byc za niska.....np. dzisiaj.. AK ps.pomiar w ktorym miejscu magistrali.... :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subaru-Develop Opublikowano 9 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 Wracając do tematu celowosci montażu chłodnicy oleju do silników 2,5T to po zamontowaniu czujnika temp.oleju widać to najlepiej. Jakby to mialo cos pomoc to by w fabryce montowali. :roll: .....koszt wtedy prawie żaden. W normalnej eksploatacji to tylko temp. oleju moze byc za niska.....np. dzisiaj.. AK ps.pomiar w ktorym miejscu magistrali.... :?: Nawet wczoraj prze tem.zew. -15 C po kilkuminutowym kręceniu bączków tem.oleju wzrosła mi do 120C/Czujnik temp. w korku spustowym miski olej./.W nieco dynamiczniejszej jezdzie miejskiej latem temp. oleju zwłaszcza podczas oczekiwaniu na swiatła lub w korku też skacze do 120C i wyżej.Mam okazje jezdzic też wrx-em 2,O T temp.nigdy w podobnych sytuacjach nie była tak wysoka.Na trasie natomiast nawet przy szybszej jezdzie w moim 2,5T wszystko OK tylko EGT nieco wyższe tzn.pod 900C.Takie wysokie temperatury napewno na zdrowie uszcelkom nie wychodzą.Dodam żę wskaznik isą Adamusowe-Maxowe z Hameryki.Czujnik temp. sprawdzałem w 100C i wskaznik pokazywał idealnie też 100C. Pozdrawiam . Sub-Dev Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waszka Opublikowano 9 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 Wracając do tematu celowosci montażu chłodnicy oleju do silników 2,5T to po zamontowaniu czujnika temp.oleju widać to najlepiej. Jakby to mialo cos pomoc to by w fabryce montowali. :roll: ..... :shock: :shock: To chyba jakiś żart Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 9 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 To chyba jakiś żart Nie :!: , jeżeli montaz chlodnicy oleju rozwiazywalby problemy uszczelek pod głowicą w silnikach 2.5 to bylaby ona seryjnie montowana...co za problem :?: Blok silnika wymaga zmian..... AK ps.o cudownych własnościach chlodnic oleju najczesciej opowiadaja ich sprzedawcy....( jedynie Carfit uczciwie mówi co i jak ) Oczywiscie nie mówie o silnikach uzywanych w sporcie wyczynowym , czy wyłacznie do jakis upalań...bo to co innego...i tak sie cos urwie wiec moze ta chłodnica daje poczucie....że pozniej Do jakiej temperatury olej silnikowy nie zmienia swoich własnosci :?: ...(Może temp. oleju ma jakis minimalny wpływ na temp. całego ukladu....ale jak wiem z doswiadczen własnych......niewielki :wink:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subaru-Develop Opublikowano 9 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 Panie Andrzeju Nikt nie twierdzi , że montaż chłodnicy rozwiąże problem uszczelek ale napewno odsunie go w czasie. Wracając do za wysokiej temp.oleju w moim aucie dziwne jest , że temp.cieczy chłodzącej nie rosnie. :shock: P.S. Nie prowadzę sprzedazy chłodnic oleju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 9 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 Nikt nie twierdzi , że montaż chłodnicy rozwiąże problem uszczelek ale napewno odsunie go w czasie. Raczej ten wczesniej otwierajacy sie termostat moze opóznic wzrost tem. cieczy chlodzacej wokół cylindrów ale o ile....10 min. czy 10km :?: ( wyscigu czy innej sportowej jazdy) AK Nie prowadzę sprzedazy chłodnic oleju OK , najwazniejsza i tak jest wiara , że jest /bedzie lepiej...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michal K Opublikowano 9 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 uszczelka wymieniona, zobaczymy na ile wystarczy przy cywilnej jeździe. jak na razie był tylko dym z palonych smarów/czegoś innego :?: po operacji wyjęcia silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar Opublikowano 9 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 wczesniej otwierajacy sie termostat moze opóznic wzrost tem. cieczy chlodzacej wokół cylindrów ale o ile....10 min. czy 10km :?: 4km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 Nawet wczoraj prze tem.zew. -15 C po kilkuminutowym kręceniu bączków tem.oleju wzrosła mi do 120C A ja mam chłodnicę oleju i wielgachny TMIC i po godzinie nieustannego kręceni u Wroobla dojechałem do niecałych 100 stopni. I co Andrzej na to? A, chyba wiem: "wolno jeździłeś" . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar Opublikowano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 I co Andrzej na to? mysle ze musisz to zweryfikowac na torze Poznan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 oleju i wielgachny TMIC i po godzinie nieustannego kręceni u Wroobla dojechałem do niecałych 100 stopni. I co Andrzej na to? No jak spadnie poniżej 95 stopni to chłodnice powinienes czymś zasłonic.... :cool: 95 - 120....jest OK. problem Ci się przesunął.....w dół w kazdym razie musisz uważać.... AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar Opublikowano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 a 75 to nie za malo? Bo mialem tyle w czasie ostatnich mrozow (-18) podczas jazdy w trasie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 Jabar, od 70 w górę jest OK. Jakby było 10-15 więcej to by było super. Masz czujnik w magistrali ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 dojechałem do niecałych 100 stopni gdzie masz czujnik temp. zamontowany ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar Opublikowano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 Masz czujnik w magistrali ?nie wiem, tyle razy je ogladaliscie to moze wiecie Wy? jak zaczalem deptac bardziej to sie zrobilo calkiem przyjemne 90 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 Jabar, nie pamiętam czujników we wszystkich samochodach, które widziałem ;-) Litości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar Opublikowano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 nie pamiętam czujników we wszystkich samochodach, które widziałem Litości.rozczarowales mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się