Skocz do zawartości

HELP!!!!. Stalam sie posiadaczka Subaru Justy 1.2


milka

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.

 

Od miesiaca jezdze Subaru Justy 4WD,

pierwszy raz mam samochod z napedem 4x4

Ostatnio mam problemy z napedem na niskich biegach

np. przy skrecie i jezdzie na pól sprzegle samochod przestaje reagowac

tzn. zachowuje sie jakby mial wlaczony reczny hamulec,

 

Prosze o jakies wskazowki,

czy moze cos zle robie?????

czy mam jechac do mechanika??????

 

Dzisiaj po odlaczeniu 4x4 zapalily mi sie wszystkie kontrolki i o ile wczesniej gasly po chwili przed odpaleniem, teraz sie swieca i gasna dopiero po odpaleniu??????

 

milka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tago co mi sie wydaje to nie powinnaś jezdzić przedewszystkim na pół sprzęgle ponieważ jest to auto z napędem na 4 koła.. I mozliwe że to szarpanie wynika np z załączania się napendu... Myśle że jest taka mozliwość.. A co do kontrolek to nie mam zielonego pojęcia... POZDRAWIAM!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mysle ze wiecej na ten temeat bedzie wiedział kolega Kos Bartłomiej 8)

 

Ostatnio mam problemy z napedem na niskich biegach

np. przy skrecie i jezdzie na pól sprzegle samochod przestaje reagowac

tzn. zachowuje sie jakby mial wlaczony reczny hamulec,

 

to fajnie nie trzeba łapy ciągnąć :twisted:

 

pozdrawiam-Michał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciagle nie jezdze, a to zdarzylo mi sie przy parkowaniu.

Chociaz fakt przy hamowaniu noga automatycznie idzie mi na sprzeglo,

 

Ale czemu automatycznie? W którym etapie hamowania? Rozumiem, że pod koniec jest sprzegło wiciskane a nie razem z pedałem hamulca?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponoć Warszawiaki to Super chłopaki ! Się któryś z Milką umówi i zobaczy co i jak !

 

Się da załatwić...ale znajac życie Dżanek pierwszy przechwyci ;-)

 

 

A w temacie to wg mnie coś się dzieje złego z blokadą centralnego dyfra i jak sie zepnie to przy mocnym skręcie nie ma siły się pokonać na małych obrotach i wygląda jakby był na ręcznym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

coś może być uszkodzone w układzie przeniesienia napędu. u mnie nic takiego się nigdy nie działo - jechał tak samo z zapiętym tyłem jak i bez. kontrolki też nie błyskały od tak sobie.

może poprzedni właściciel nieodpowiednio posługiwał napędem - tył powinno zapinać się stojąc lub jadąc prosto i bez gazu i jeździć z nim nie szybciej niż 100km/h.

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciagle nie jezdze, a to zdarzylo mi sie przy parkowaniu.

Chociaz fakt przy hamowaniu noga automatycznie idzie mi na sprzeglo,

 

Ale czemu automatycznie? W którym etapie hamowania? Rozumiem, że pod koniec jest sprzegło wiciskane a nie razem z pedałem hamulca?

 

ja mialem kiedys kolezanke, co jak jezdzila swoja honda, to jak stala na swiatlach to od razu wrzucala jedynke i trzymala wcisniete sprzeglo do czasu az nie zobaczyla zielonego :-). przyzwyczajenie zapewne...

 

b.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trzymala wcisniete sprzeglo do czasu az nie zobaczyla zielonego

 

Generalnie to chyba w tym przypadku niszczy się tylko sprężyna i męczy noga

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciagle nie jezdze, a to zdarzylo mi sie przy parkowaniu.

Chociaz fakt przy hamowaniu noga automatycznie idzie mi na sprzeglo,

 

Ale czemu automatycznie? W którym etapie hamowania? Rozumiem, że pod koniec jest sprzegło wiciskane a nie razem z pedałem hamulca?

 

ja mialem kiedys kolezanke, co jak jezdzila swoja honda, to jak stala na swiatlach to od razu wrzucala jedynke i trzymala wcisniete sprzeglo do czasu az nie zobaczyla zielonego :-). przyzwyczajenie zapewne...

 

b.

Ja spotkałem się że tak uczą na kursie prawa jazdy :!: :!: :!: Ale potem lewa musi być żylasta :lol:

 

I co z tego jak ruszaja jak maslaki.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wcale nie ruszam jak maślak!!!!!!!! :) po prostu musze pewnie troche pojezdzić po Wawie, to zupełnie co innego niż jazda np. w Płocku, gdzie wcześniej jeździłam!!! Tam byla tylko jedna ulica z 3 pasami, a rozwijane predkości to 60 w porywach do 80!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wcale nie ruszam jak maślak!!!!!!!! :) po prostu musze pewnie troche pojezdzić po Wawie, to zupełnie co innego niż jazda np. w Płocku, gdzie wcześniej jeździłam!!! Tam byla tylko jedna ulica z 3 pasami, a rozwijane predkości to 60 w porywach do 80!!!

 

Eeeno - zdaza mi sie czasami pojezdzic po Plocku i faktycznie jest jedna ulica 3 pasmowa :-) ale zeby tam jezdzili max. 80 to nie powiem :-)

 

No chyba, ze w okolicach fotoradarow, ktorych wyjatkowo sporo obrodzilo ostatnio (mam nadzieje, ze nie dostane fotki z tego nowego wynalazku "milo" witajacego wjezdzajacych od strony Warszawy) :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A kiedy i jak powinno sie odlaczac tyl????

 

koła prosto, puszczamy gaz i cyk guziczek na wajchu. nie ma znaczenia czy stojąc, czy jadąc choć zauważyłem, że łatwiej w naszym się odłączało gdy się toczył.

 

ALBO

 

Bosch i tniemy od dachu po ziemię na wysokości środkowego słupka :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...