Skocz do zawartości

Porsche Boxter - warto ?


Heller

Rekomendowane odpowiedzi

To byłby niezły widok, biorąc pod uwagę Twój piekielno-metalowy image .
Mnie to kompletnie grzeje, lubię fajne auta, a boxter to jest fajny klasyczny roadster.

 

[ Dodano: Sro Gru 17, 2008 3:08 pm ]

No jak było dwóch nie kompetentnych to było po równo

 

Boxter na pewno jest bardziej wymagający na torze od WRXa, ale każda zabawka mid-engine to jest inna bajka :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękówa za opinie. Nie było mnie kilka dni na forumie, wiec sorry, że dopiero teraz wracam do wątku :wink:

 

 

Heller- "koleżanka chce kupić"... a ta "koleżanka" swojego WRXa sprzedaje? :mrgreen:

 

Heeee :lol: W życiu bym sie do boxtera nie przesiadł :razz: Do 911 tak.. ale trzeba jeszcze troche dziengów odłożyć... czyli nie szybko WRX zmieni sie w Prosiaka :mrgreen:

 

 

 

A koleżanka sprzedaje Nissana Micrę i z niego chce wskoczyć do boxtera - może ktoś chce kupić ?

 

MY03, potężny silnik 1.4 i w wyposażeniu praktycznie wszystko co wtedy było dostępne do Micry. Autko z salonu, 1 właścicielka, nigdy nie walone. 23-25 tys ?

 

Wczoraj słyszałem coś od niej, że rozważa też RX-8 ale po groźnym spojrzeniu z mojej strony obiecała, że o tym wanklu już wspominać nie będzie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozważa też RX-8 ale po groźnym spojrzeniu z mojej strony obiecała, że o tym wanklu już wspominać nie będzie ;)

Aż tak źle ?? :cry: Myślałem, żeby zaproponować znajomym taki samochodzik.

 

Ja też na początku byłem zaciekawiony eriksósemką ale ...

 

1. Silnik wankla nie jest zaletą - na forach mazdy aż roi się od ludzi piszących o tym, że im padło (chociaż 2,5 w subaru też pada :wink: )

 

2. Nie czuć jakoś szczególne, żeby to auto ciągneło (moje private odczucie)

 

3. Brzmi jak odkurzacz

 

4. Pali więcej od WRX

 

5. ..i jakoś tak gejowo wygląda :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z wszystkich punktów, które wymieniłeś to tylko pierwszy jest poważny bo reszta to już kwestia indywidualna, która akurat w przypadku moich znajomych jest akceptowana. Nie mieli nigdy mocnego samochodu więc te 200KM to i tak będzie duża różnica. Wygląd i dźwięk zaakceptowali, spalanie z bólem ale też akceptują bo samochód nie będzie robił hiper-przebiegów.

Pozostaje tylko kwestia tego silnika bo już gdzieś tutaj na forum czytałem, że specjalistów od tego jest niewielu. Pojawia się zatem pytanie czy jeżeli samochód nie będzie nadmiernie męczony to czy ryzyko "padnięcia" jest równie duże.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patrząc na temat wątku przypomniały mi się słowa Jeremiego z TopGear na temat Porsche Boxtera: "wszyscy właściciele Boxterów mają jedną wspólną cechę - zawsze tłumaczą się czemu nie kupili 911" - i myślę że coś w tym jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

MY03, potężny silnik 1.4 i w wyposażeniu praktycznie wszystko co wtedy było dostępne do Micry. Autko z salonu, 1 właścicielka, nigdy nie walone. 23-25 tys ?

 

Heh, moja mama miała kiedyś taką Micrę :) Też 1.4 i w full opcji. Niestety, nie nacieszyła sie nią zbyt długo.. ale mogę powiedzieć, że autko jest bezpieczne :mrgreen:

 

Wracając do Boxtera - myślę, że ich właściciele nie kupili 911, bo ich po prostu nie stać. Tak jak w większości przypadków z WRX i STi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę nie rozumiem podejścia, że jak coś jest tańsze to jest gorsze. Boxter to Porsche. Ma boxera, sporo mocy, napęd na tył i wygląda jak Porsche, a nie byle pierdzibąk dla Kowalskiego. Jest przy tym tańsze i jest szansą dla tych, którzy nie koniecznie chcą wydać 3 razy więcej na samochód. Ot po prostu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To samo mozna by napisac o tych co kupili podstawowy model 911 zamiast GT3RS ;)

O to to :) Ewentualnie nie stać ich na Carrerę GT :wink:

Wracając do Boxtera - myślę, że ich właściciele nie kupili 911, bo ich po prostu nie stać. Tak jak w większości przypadków z WRX i STi.

No tu bym się nie zgodził. Dużo ludzi wybiera celowo WRX`a zamiast STI bo chce mieć auto bardziej komfortowe, praktyczne (kombi np), i mniej bezkompromisowe.

Osobiście boxtera mógłbym mieć* :cool: Nawet mimo tego, że najsłabsza wersja jest wolniejsza do setki od GTka.

 

*Tylko jak nim zawieść cztery koła na pojeżdżawkę w Słomczynie? Moim GTkiem się da :razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracając do Boxtera - myślę, że ich właściciele nie kupili 911, bo ich po prostu nie stać. Tak jak w większości przypadków z WRX i STi.

No tu bym się nie zgodził. Dużo ludzi wybiera celowo WRX`a zamiast STI bo chce mieć auto bardziej komfortowe, praktyczne (kombi np), i mniej bezkompromisowe.

Osobiście boxtera mógłbym mieć* :cool: Nawet mimo tego, że najsłabsza wersja jest wolniejsza do setki od GTka.

 

*Tylko jak nim zawieść cztery koła na pojeżdżawkę w Słomczynie? Moim GTkiem się da :razz:

 

Dlatego napisałem "w większości przypadków" :)

Oczywiście, są tacy, którzy wolą komfort itp. ale NAJCZĘŚCIEJ WRX to po prostu stadium przed STi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...