STACHU Opublikowano 16 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 Szanowni, Jako że jestem w momencie "rozkminiania" tematu, bardzo bym prosił o odpowiedź w miarę możliwości: - czy seryjny wał GT bedzie pasował do zestawu skrzynia + dyfer z JDM WRX STI ver V ? - czy seryjne półosie będą pasowały do zestawu jak powyżej? I pytanie fundamentalne: czy ta skrzynia jest w jakikolwiek sposób krokiem w przód jeśli chodzi o wytrzymałość w stosunku do serii z GT? Z góry dziękuję za informację, pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 16 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 V czy VII?? Bo V i VI to 5MT a VII to 6MT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STACHU Opublikowano 16 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 5MT, ver. V VII było błędem w temacie, już poprawiłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 16 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 Pasuje bolt on. Jest krótsza i już przez to mocniejsza (krótsze skrzynie są mocniejsze taki paradoks), ale nie spodziewałbym się przepaści w wytrzymalości, może mniej zmęczona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STACHU Opublikowano 16 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 Dzięki za informację Czyli można się spodziewać delikatnego wzrostu dynamiki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 16 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 Tak i spadku V-maks. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STACHU Opublikowano 16 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 Dzięki za informację Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 16 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 ja u siebie zalozylem jedna z najkrotszych skrzyn z STi classic. Jest to skrzynia z STi v.2 TypeRA 555. Skrzynia z DCCD. Duzo krotsza niz seria w GT. u mnie v maks teraz to ok 190-200 kmh - najszybciej jechalem 180 kmh a i tak juz leb urywalo generalnie przy wolnym wydechu urwanie lba i na trase to auto sie wogole nie nadaje jezeli masz wydech przelot - u mnie 100 kmh na V to 3,5k obr ale za to dynamika auta wzrosla bardzo - praktycznie zero turbodziury, na IV biegu od 70 kmh moge sie lapac z mocnymi dyszlami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STACHU Opublikowano 16 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 trasy mnie nie interesują, wiec może sobie być krótsza Do miasta to lepiej A wydech masz rure z końcowym tłumikiem przelotowym, czy rura do końca? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 16 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 trasy mnie nie interesują, wiec może sobie być krótsza Do miasta to lepiej A wydech masz rure z końcowym tłumikiem przelotowym, czy rura do końca? praktycznie rura do konca - z tylu jest taki pseudo tlumik, ktory nie bardzo tlumi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 17 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2008 STACHU, jesli masz wydac troche pieniedzy to zdecydowanie lepszym wyborem byla by 6MT z V7 > no chyba ze ta 5MT masz jakos bardzo tanio...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bryku Opublikowano 17 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2008 STACHU, jesli masz wydac troche pieniedzy to zdecydowanie lepszym wyborem byla by 6MT z V7 > no chyba ze ta 5MT masz jakos bardzo tanio...... Ciekaw jestem dlaczego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STACHU Opublikowano 17 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2008 STACHU, jesli masz wydac troche pieniedzy to zdecydowanie lepszym wyborem byla by 6MT z V7 > no chyba ze ta 5MT masz jakos bardzo tanio...... Na pewno masz rację, ale gdzie taką dostać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 17 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2008 STACHU, jesli masz wydac troche pieniedzy to zdecydowanie lepszym wyborem byla by 6MT z V7 > no chyba ze ta 5MT masz jakos bardzo tanio...... Ciekaw jestem dlaczego? bo ja porwiesz niedlugo :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bryku Opublikowano 17 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2008 do rwania skrzyń to trza mieć talent mam nadzieję, że mnie natura nie obdarzyła w niego, tak jak ciebie :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 17 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2008 do rwania skrzyń to trza mieć talent mam nadzieję, że mnie natura nie obdarzyła w niego, tak jak ciebie :wink: za malo sie starasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 17 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2008 do rwania skrzyń to trza mieć talent mam nadzieję, że mnie natura nie obdarzyła w niego, tak jak ciebie :wink: za malo sie starasz mysle, ze zdecydowanie bardziej od Ciebie pozatym Ty masz rwd :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 18 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 Ciekaw jestem dlaczego? bo to najlepsze rozwiazanie jesli chodzi o stosunek trwalosci do wydanych pieniedzy i gdyby nie to ze dostalem swietna oferte od Abta na jego uklad napedowy to byla by to dla mnie jedyna opcja. Wogole smiem twierdzic ze jedynym sensowynym w tej chwili sposobem na upgrade GTeka to wrzucenie wszytkiego od V7 lacznie z silnikiem :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bryku Opublikowano 18 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 Ja tam się nie znam na trwałości tych skrzyń, ale skrzynia z STI GC8 ma niewątpliwą przewagę nad skrzynią z sti new age - ma dccd, a nie wiskozę 4kgf. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 18 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 Bryku - a coz stoi na przeszkodzie (procz ceny zapewne ) zeby kupic sobie skrzynie 6biegowa z DCCD z new-age STI? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 18 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 ale skrzynia z STI GC8 ma niewątpliwą przewagę nad skrzynią z sti new age - ma dccd, a nie wiskozę 4kgf. O ile sie nie myle to chyba nie wszystkie tak maja.Type R ma dccd i RA ale zwykle sti chyba nie ( ale nie jestem pewien ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 18 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 turdziGT - a to swoja droga - jest dokladnie tak jak mowisz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 18 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 czyli co? generlanie nie ma co w ogole patrzec na skrzynki z STi V i VI? planowalem remap ale moja skrzynia sie do tego chyba nie nadaje.... mysle na wymiana skrzyni i nie wiem czy juz zaczynac oszczedzac na 6MT... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xbike Opublikowano 18 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 skrzynia 6MT ma kilka wad w GT: - ciężar - konieczność zakupu wału + dyfra - kombinacja z półosiami Ta Brykowa skrzynia to szybki, prosty patent /fajnie, ze z dccd/ i widac, ze dosyc trwały. Typowe wklady RA są IMO przereklamowane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 18 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 Ta Brykowa skrzynia to szybki, prosty patent /fajnie, ze z dccd/ i widac, ze dosyc trwały. jest tez latwiejsza w naprawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się