Skocz do zawartości

Skrzynia JDM WRX STI ver V/VI


STACHU

Rekomendowane odpowiedzi

Szanowni,

 

Jako że jestem w momencie "rozkminiania" tematu, bardzo bym prosił o odpowiedź w miarę możliwości:

- czy seryjny wał GT bedzie pasował do zestawu skrzynia + dyfer z JDM WRX STI ver V ?

- czy seryjne półosie będą pasowały do zestawu jak powyżej?

 

I pytanie fundamentalne: czy ta skrzynia jest w jakikolwiek sposób krokiem w przód jeśli chodzi o wytrzymałość w stosunku do serii z GT?

 

Z góry dziękuję za informację, pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 67
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

ja u siebie zalozylem jedna z najkrotszych skrzyn z STi classic. Jest to skrzynia z STi v.2 TypeRA 555. Skrzynia z DCCD.

 

Duzo krotsza niz seria w GT. u mnie v maks teraz to ok 190-200 kmh - najszybciej jechalem 180 kmh a i tak juz leb urywalo

 

generalnie przy wolnym wydechu urwanie lba i na trase to auto sie wogole nie nadaje jezeli masz wydech przelot - u mnie 100 kmh na V to 3,5k obr

 

ale za to dynamika auta wzrosla bardzo - praktycznie zero turbodziury, na IV biegu od 70 kmh moge sie lapac z mocnymi dyszlami :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trasy mnie nie interesują, wiec może sobie być krótsza :)

Do miasta to lepiej :)

A wydech masz rure z końcowym tłumikiem przelotowym, czy rura do końca? :twisted:

 

praktycznie rura do konca - z tylu jest taki pseudo tlumik, ktory nie bardzo tlumi :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekaw jestem dlaczego?

 

bo to najlepsze rozwiazanie jesli chodzi o stosunek trwalosci do wydanych pieniedzy i gdyby nie to ze dostalem swietna oferte od Abta na jego uklad napedowy to byla by to dla mnie jedyna opcja.

Wogole smiem twierdzic ze jedynym sensowynym w tej chwili sposobem na upgrade GTeka to wrzucenie wszytkiego od V7 lacznie z silnikiem :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale skrzynia z STI GC8 ma niewątpliwą przewagę nad skrzynią z sti new age - ma dccd, a nie wiskozę 4kgf.

 

O ile sie nie myle to chyba nie wszystkie tak maja.Type R ma dccd i RA ale zwykle sti chyba nie ( ale nie jestem pewien )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...