Skocz do zawartości

STi Prodrive


michal

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 85
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

ja tu węsze podstęp..oni nam chcą stolnice do Karkoffa przenieść..o niee :!: jedyne wyjście to...połączyć spotkania warszawskie z krakowskimi :wink:

 

A może ogólnopolskie spotkanka?

 

no przecież są szkoda że tylko raz do roku na przełomie maja i czerwca... :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tu węsze podstęp..oni nam chcą stolnice do Karkoffa przenieść..o niee :!: jedyne wyjście to...połączyć spotkania warszawskie z krakowskimi :wink:

 

A może ogólnopolskie spotkanka?

 

no przecież są szkoda że tylko raz do roku na przełomie maja i czerwca... :wink:

 

O to właśnie mi chodzi. Żeby były częściej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie powiem tak. Subaru STI Solberg ze sterowanymi dyframi. Pytacie sie o co w tym chodzi? Dla normalnego uzytkownika takiego samochodu słowo sterowane dyfry za wiele nie mówi. Poprostu powie że po przektęceniu takiego przycisku auto mu sie lepiej prowadzi i wogóle och i ach.Abyście mogli uzyskać odpowiedz na wasze wątpliwości musieli byście sie zapytać o tą różnice niejakiego Leszka Kuzaja który na ten temat miałby duzo więcej do powiedzenia o demnie.. Ja moge powiedzieć tylko tyle co usłyszałem że auto dzięki mozliwości sterowania dyframi prowadzi sie lebiej w poślizgu i więcej wybacza ale to dopiero przy bardzo szybkiej jezdzie. Ale dla przeciętnego Jana Kowalskiego to nie ma kompletnie żadnego znaczenia!! :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja moge powiedzieć tylko tyle co usłyszałem że auto dzięki mozliwości sterowania dyframi prowadzi sie lebiej w poślizgu i więcej wybacza ale to dopiero przy bardzo szybkiej jezdzie. Ale dla przeciętnego Jana Kowalskiego to nie ma kompletnie żadnego znaczenia!! :lol:

 

Czyli dokładnie tak jak mówiłem :mrgreen:

 

pozdr!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgodze, sie ze gro uzytkownikow samochodow z DCCD nie korzysta z dobrodziejstw tego rozwiazania. Jednak jezeli ktos odwazy sie juz skorzystac to chyba musialby byc kompletnym "melepeta" aby nie poczuc roznicy miedzy poszczegolnymi ustawieniami. Szczegolnie w trakcie jazdy po torze czuc wyrazna roznice w zachowaniu sie sie samochodu. W porownaniu do zwyklego STi, samochod wyposazony w DCCD ustawionym w trybie AUTO inaczej sie prowadzi. W STi DCCD zdecydowane dodanie gazu w zakrecie spowoduje przyjemne nadrzucenie tylem. W pierwszej chwili mozna sie tego przestraszyc, ale troche cwieczen i te ceche mozna dosc sprytnie wykorzystywac rowniez w ruchu codziennym ;) STi prowadzi sie duzo lepiej od WRX, ktory strasznie plozy przodem. Jednak miedzy prowadzeniem STi, a STi DCCD jest rownie wielka roznica.

Osobiscie wolalbym STi 265KM z DCCD od STi PPP bez DCCD. Uwazam, ze 265-konne STi jest wystarczajaco mocnym samochodem. Tajemnica jednak nie jest, ze 305 to zawsze lepiej niz 265 :) Tak, czy siak polecam wszystkim system DCCD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgodze, sie ze gro uzytkownikow samochodow z DCCD nie korzysta z dobrodziejstw tego rozwiazania. Jednak jezeli ktos odwazy sie juz skorzystac to chyba musialby byc kompletnym "melepeta" aby nie poczuc roznicy miedzy poszczegolnymi ustawieniami. Szczegolnie w trakcie jazdy po torze czuc wyrazna roznice w zachowaniu sie sie samochodu. W porownaniu do zwyklego STi, samochod wyposazony w DCCD ustawionym w trybie AUTO inaczej sie prowadzi. W STi DCCD zdecydowane dodanie gazu w zakrecie spowoduje przyjemne nadrzucenie tylem. W pierwszej chwili mozna sie tego przestraszyc, ale troche cwieczen i te ceche mozna dosc sprytnie wykorzystywac rowniez w ruchu codziennym ;) STi prowadzi sie duzo lepiej od WRX, ktory strasznie plozy przodem. Jednak miedzy prowadzeniem STi, a STi DCCD jest rownie wielka roznica.

Osobiscie wolalbym STi 265KM z DCCD od STi PPP bez DCCD. Uwazam, ze 265-konne STi jest wystarczajaco mocnym samochodem. Tajemnica jednak nie jest, ze 305 to zawsze lepiej niz 265 :) Tak, czy siak polecam wszystkim system DCCD.

 

Oj niezgodze się ze stwierdzeniem że 265 koni to tak akurat, może w przypadku WRX Marcina ale to WRX. Co do STi to nigdy nie ma on tych 265 koni a różnica z PPP jest kolosalna, bynajmniej nie chodzi tutaj o moc ile o elastyczność no i również wpływ na zużycie paliwa.

Co do nadrzucania tyłem to bez problemu operując samym gazem można tego dokonać i nie jest to wielka sztuka. Różnica między STi z DCCD a bez jest bez dwóch zdań tylko czy potrzebne to nam do codziennej jazdy :?: PPP w STi uważam że bardziej niż DCCD. Bez obrazy mój ex golf lepiej wchodził na obroty niż STi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do STi to nigdy nie ma on tych 265 koni a różnica z PPP jest kolosalna, bynajmniej nie chodzi tutaj o moc ile o elastyczność no i również wpływ na zużycie paliwa.

 

Nigdy nie mow nigdy :) Znam kilka STi z moca oscylujaca wokol 270KM :) Oczywiscie w 100% zgadzam sie, ze STi PPP jest duzo elastyczniejsze od seryjnej STi. Ale powiedzmy sobie szczerze, ze juz seryjne STi zapewnia bardzo dobre osiagi.

 

Co do nadrzucania tyłem to bez problemu operując samym gazem można tego dokonać i nie jest to wielka sztuka. Różnica między STi z DCCD a bez jest bez dwóch zdań tylko czy potrzebne to nam do codziennej jazdy :?: PPP w STi uważam że bardziej niż DCCD.

 

Jasne, ze mozemy. W WRX tez mozemy nadrzucic tylem w zakrecie i to nie gazem, a zwyklem wrzuceniem auta w zakret. Chodzilo mi raczej o plynnosc i latwosc z jaka STi DCCD pokonuje zakrety "bokami".

 

Ja wolalbym miec STi DCCD, niz STi PPP. Takie jest moje zdanie. W mojej opinie lepiej miec slabsze auto, a z lepszym ukladem przeniesienia napedu. Choc jak juz to wielokrotnie bylo wspominane wiekszosc kierowcow i tak nie zdaje sobie sprawy z dobrodziejstw DCCD.

 

Z pewnoscia mozna wiec stwierdzic, ze dla wiekoszosci w codziennym uzytkowaniu auta lepiej miec PPP niz DCCD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znam kilka STi z moca oscylujaca wokol 270KM :)

 

Mowa o całkowitej seri z seryjnym wydechem? Hmm :roll: te co ja znam zawsze oscylowały w granicach 250 kucy.

 

Dokladnie. Full seria. Ale znam tez i takie, ktorym brakowalo pare koni do 265. W pewnym sensie zalezy to od warunkow w jakich dokonywany jest pomiar.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...