matt Opublikowano 29 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2004 Szkoda, w spotkanko warszawskie w klimacie tych krakowskich jakoś nie wierzę :-( .... to co Wy robicie na swoich warszafskich spotkankach ? że tak nieskromnie spytam 8) ..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 30 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2004 Nic, absolutnie nic.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moniqa Opublikowano 30 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2004 ja tu węsze podstęp..oni nam chcą stolnice do Karkoffa przenieść..o niee :!: jedyne wyjście to...połączyć spotkania warszawskie z krakowskimi :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shodan Opublikowano 30 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2004 Nic, absolutnie nic.... A były jakieś? To chyba nikt mnie nie zaprosił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 30 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2004 jedyne wyjście to...połączyć spotkania warszawskie z krakowskimi :wink: gud ajdija 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrx33 Opublikowano 30 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2004 ja tu węsze podstęp..oni nam chcą stolnice do Karkoffa przenieść..o niee :!: jedyne wyjście to...połączyć spotkania warszawskie z krakowskimi :wink: A może ogólnopolskie spotkanka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 30 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2004 A może ogólnopolskie spotkanka? no raz do roku sie takie odbywa 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki Opublikowano 30 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2004 ja tu węsze podstęp..oni nam chcą stolnice do Karkoffa przenieść..o niee :!: jedyne wyjście to...połączyć spotkania warszawskie z krakowskimi :wink: A może ogólnopolskie spotkanka? no przecież są szkoda że tylko raz do roku na przełomie maja i czerwca... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrx33 Opublikowano 30 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2004 ja tu węsze podstęp..oni nam chcą stolnice do Karkoffa przenieść..o niee :!: jedyne wyjście to...połączyć spotkania warszawskie z krakowskimi :wink: A może ogólnopolskie spotkanka? no przecież są szkoda że tylko raz do roku na przełomie maja i czerwca... :wink: O to właśnie mi chodzi. Żeby były częściej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 30 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2004 A były jakieś? To chyba nikt mnie nie zaprosił Nie było... dlatego nic... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niuniek Opublikowano 30 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2004 Buffy jeździł prawie wszystkimi szybkimi i wolnymi autami jakie są... więc ma porównanie... Jeździł :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 30 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2004 Owszem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buffy22 Opublikowano 30 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2004 Generalnie powiem tak. Subaru STI Solberg ze sterowanymi dyframi. Pytacie sie o co w tym chodzi? Dla normalnego uzytkownika takiego samochodu słowo sterowane dyfry za wiele nie mówi. Poprostu powie że po przektęceniu takiego przycisku auto mu sie lepiej prowadzi i wogóle och i ach.Abyście mogli uzyskać odpowiedz na wasze wątpliwości musieli byście sie zapytać o tą różnice niejakiego Leszka Kuzaja który na ten temat miałby duzo więcej do powiedzenia o demnie.. Ja moge powiedzieć tylko tyle co usłyszałem że auto dzięki mozliwości sterowania dyframi prowadzi sie lebiej w poślizgu i więcej wybacza ale to dopiero przy bardzo szybkiej jezdzie. Ale dla przeciętnego Jana Kowalskiego to nie ma kompletnie żadnego znaczenia!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niuniek Opublikowano 30 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2004 Czyli jeśli nie używamy tego " w sporcie" to do codziennej, zwykłej jazdy to niewiele daje. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 30 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2004 I dlatego jest opcja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shodan Opublikowano 30 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2004 Ja moge powiedzieć tylko tyle co usłyszałem że auto dzięki mozliwości sterowania dyframi prowadzi sie lebiej w poślizgu i więcej wybacza ale to dopiero przy bardzo szybkiej jezdzie. Ale dla przeciętnego Jana Kowalskiego to nie ma kompletnie żadnego znaczenia!! Czyli dokładnie tak jak mówiłem pozdr! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niuniek Opublikowano 30 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2004 Czyli dokładnie tak jak mówiłem pozdr! Momento, chyba razem mówiliśmy :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 3 Stycznia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2005 Zgodze, sie ze gro uzytkownikow samochodow z DCCD nie korzysta z dobrodziejstw tego rozwiazania. Jednak jezeli ktos odwazy sie juz skorzystac to chyba musialby byc kompletnym "melepeta" aby nie poczuc roznicy miedzy poszczegolnymi ustawieniami. Szczegolnie w trakcie jazdy po torze czuc wyrazna roznice w zachowaniu sie sie samochodu. W porownaniu do zwyklego STi, samochod wyposazony w DCCD ustawionym w trybie AUTO inaczej sie prowadzi. W STi DCCD zdecydowane dodanie gazu w zakrecie spowoduje przyjemne nadrzucenie tylem. W pierwszej chwili mozna sie tego przestraszyc, ale troche cwieczen i te ceche mozna dosc sprytnie wykorzystywac rowniez w ruchu codziennym STi prowadzi sie duzo lepiej od WRX, ktory strasznie plozy przodem. Jednak miedzy prowadzeniem STi, a STi DCCD jest rownie wielka roznica. Osobiscie wolalbym STi 265KM z DCCD od STi PPP bez DCCD. Uwazam, ze 265-konne STi jest wystarczajaco mocnym samochodem. Tajemnica jednak nie jest, ze 305 to zawsze lepiej niz 265 Tak, czy siak polecam wszystkim system DCCD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niuniek Opublikowano 3 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2005 Zgodze, sie ze gro uzytkownikow samochodow z DCCD nie korzysta z dobrodziejstw tego rozwiazania. Jednak jezeli ktos odwazy sie juz skorzystac to chyba musialby byc kompletnym "melepeta" aby nie poczuc roznicy miedzy poszczegolnymi ustawieniami. Szczegolnie w trakcie jazdy po torze czuc wyrazna roznice w zachowaniu sie sie samochodu. W porownaniu do zwyklego STi, samochod wyposazony w DCCD ustawionym w trybie AUTO inaczej sie prowadzi. W STi DCCD zdecydowane dodanie gazu w zakrecie spowoduje przyjemne nadrzucenie tylem. W pierwszej chwili mozna sie tego przestraszyc, ale troche cwieczen i te ceche mozna dosc sprytnie wykorzystywac rowniez w ruchu codziennym STi prowadzi sie duzo lepiej od WRX, ktory strasznie plozy przodem. Jednak miedzy prowadzeniem STi, a STi DCCD jest rownie wielka roznica. Osobiscie wolalbym STi 265KM z DCCD od STi PPP bez DCCD. Uwazam, ze 265-konne STi jest wystarczajaco mocnym samochodem. Tajemnica jednak nie jest, ze 305 to zawsze lepiej niz 265 Tak, czy siak polecam wszystkim system DCCD. Oj niezgodze się ze stwierdzeniem że 265 koni to tak akurat, może w przypadku WRX Marcina ale to WRX. Co do STi to nigdy nie ma on tych 265 koni a różnica z PPP jest kolosalna, bynajmniej nie chodzi tutaj o moc ile o elastyczność no i również wpływ na zużycie paliwa. Co do nadrzucania tyłem to bez problemu operując samym gazem można tego dokonać i nie jest to wielka sztuka. Różnica między STi z DCCD a bez jest bez dwóch zdań tylko czy potrzebne to nam do codziennej jazdy :?: PPP w STi uważam że bardziej niż DCCD. Bez obrazy mój ex golf lepiej wchodził na obroty niż STi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 3 Stycznia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2005 Co do STi to nigdy nie ma on tych 265 koni a różnica z PPP jest kolosalna, bynajmniej nie chodzi tutaj o moc ile o elastyczność no i również wpływ na zużycie paliwa. Nigdy nie mow nigdy Znam kilka STi z moca oscylujaca wokol 270KM Oczywiscie w 100% zgadzam sie, ze STi PPP jest duzo elastyczniejsze od seryjnej STi. Ale powiedzmy sobie szczerze, ze juz seryjne STi zapewnia bardzo dobre osiagi. Co do nadrzucania tyłem to bez problemu operując samym gazem można tego dokonać i nie jest to wielka sztuka. Różnica między STi z DCCD a bez jest bez dwóch zdań tylko czy potrzebne to nam do codziennej jazdy :?: PPP w STi uważam że bardziej niż DCCD. Jasne, ze mozemy. W WRX tez mozemy nadrzucic tylem w zakrecie i to nie gazem, a zwyklem wrzuceniem auta w zakret. Chodzilo mi raczej o plynnosc i latwosc z jaka STi DCCD pokonuje zakrety "bokami". Ja wolalbym miec STi DCCD, niz STi PPP. Takie jest moje zdanie. W mojej opinie lepiej miec slabsze auto, a z lepszym ukladem przeniesienia napedu. Choc jak juz to wielokrotnie bylo wspominane wiekszosc kierowcow i tak nie zdaje sobie sprawy z dobrodziejstw DCCD. Z pewnoscia mozna wiec stwierdzic, ze dla wiekoszosci w codziennym uzytkowaniu auta lepiej miec PPP niz DCCD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 3 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2005 Póki co....kto 15-go przyjedzie z DCCD??????? Albo kto mi się da przejechać kiedy indziej? ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niuniek Opublikowano 3 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2005 Znam kilka STi z moca oscylujaca wokol 270KM Mowa o całkowitej seri z seryjnym wydechem? Hmm :roll: te co ja znam zawsze oscylowały w granicach 250 kucy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 3 Stycznia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2005 Znam kilka STi z moca oscylujaca wokol 270KM Mowa o całkowitej seri z seryjnym wydechem? Hmm :roll: te co ja znam zawsze oscylowały w granicach 250 kucy. Dokladnie. Full seria. Ale znam tez i takie, ktorym brakowalo pare koni do 265. W pewnym sensie zalezy to od warunkow w jakich dokonywany jest pomiar. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 3 Stycznia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2005 Póki co....kto 15-go przyjedzie z DCCD??????? Albo kto mi się da przejechać kiedy indziej? ;-) Jest spora szansa, ze bede 15-tego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 3 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2005 Póki co....kto 15-go przyjedzie z DCCD??????? Albo kto mi się da przejechać kiedy indziej? ;-) Jest spora szansa, ze bede 15-tego Poprosze o przejażdżke :-) W zamian moge zaoferować tylko starego Forda do parukółek po torze :-( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się