AMI Opublikowano 11 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2008 Witam, krotko i zwiezle - czy als oraz launch control maja jakis realny sens w normalnym codziennym uzytkowaniu Subaru, plus czasami moze jakies upalanko gdzies dla zabawy... Podejrzewam, ze o ile samochod nie jest uzywany jedynie/glownie do sportu/zabawy, to chyba nie ma to sensu - ale wolalbym potwierdzic moje podejrzenia (badz je rozwiac ) w dyskusji ze specami Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 11 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2008 Bez dużych modyfikacji przepustnicy ciezko uzyskać ALS nadający sie do codziennego używania, z przepustnicą uhyloną na 20% słabo Ci się będize jeździło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 11 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2008 uhyloną uchyloną Co do launch control to - ZTCW - jej posiadanie zachęca do używania, a to z oczywistych powodów wpływa na żywotność układu przeniesienia napędu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 Ja mam opcjonalnie dołączany Launch Control z ALS-em za pomocą przełącznika w razie potrzeby i wrażenia są mocne - auto jedzie jak poje..ane ale jest wrażenie jakby się lada chwila miało coś urwać więc nie korzystam z tego na każdych światłach :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 no wlasnie wlasnie, taki wlaczany to chyba dobra sprawa, do upalanek i zabawy jak znalazl, tylko trzeba sie kontrolowac na codzien, aby zbyt czesto cyngielek nie byl w pozycji on... :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 no wlasnie wlasnie, taki wlaczany to chyba dobra sprawa, do upalanek i zabawy jak znalazl, tylko trzeba sie kontrolowac na codzien, aby zbyt czesto cyngielek nie byl w pozycji on... :cool: no fakt z emocjami trzeba ostrożnie bo poprzedni właściciel na LC+ALS zmielił wielokliny we wzmacnianych półosiach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 17 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 jest to droga modyfikacja ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARKO RALLY Opublikowano 17 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 jest to droga modyfikacja ? Ja to się tam na tym nie znam, ale na mój gust to w tej cenie można by zrobić dobre zawieszenie plus do tego dobre opony, a może jeszcze wystarczy na poprawienie hamulcy. I to miało by jakiś sens do upalania i pojeżdżawek. Ale, czego nie robi się dla lansu ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 17 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 poprawienie hamulcy. :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 17 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 ALS to proces nie do końca kontrolowany jak zresztą spalanie w silniku:) i aby graty seryjne wytrzymywały wymaga specyficznego ustawienia soft als jest sporo rodzajów ALS u zależnie od ecu i set upu silnika , gorszych lepszych ... Idelanie to mieć rozwiązanie a la WRC.Znajduje się tam dodatkowa komora spalania przed turbo, predkość obrotowa wirnika turbo jest cały czas monitowana itd , działa to rewelacyjne i nie jest głośne... Główny problem w seryjnym aucie to brak odpowiednich hamulców , wspomaganie nie działa gdyż nie ma podciśnienia... i będzie problem z hamowaniem... wypalanie uszczelek w kolektorze wydechowym , doprowadzanie turbiny do przejrzystości, przegrzewanie zaworów, silnika i takie tam różne inne na pewno na dobre nie wyjdą anyway ALs jest super pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 17 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 Na pewno widowiskowy, ale z wczesniejszych odpowiedzi i ogolnie przemyslenia tematu wychodzi mi na to, ze na ulice i okazyjne pojezdzawki to gruby przerost formy nad trescia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 17 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 Na pewno widowiskowy, ale z wczesniejszych odpowiedzi i ogolnie przemyslenia tematu wychodzi mi na to, ze na ulice i okazyjne pojezdzawki to gruby przerost formy nad trescia Wszystko zależy od tego jak poważnie podchodzisz do tych okazyjnych pojeżdżawek. Ja też mam dylemat teraz czy odchudzać auto na maxa i wkładać klatkę czy zostawić tak jak jest bo jakbym miał wywalać cały środek ze skóry i alcantary to mi się kraje serce bo jest śłiczny no ale waga to waga i też się zastanawiam jak bardzo poważnie to traktuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 17 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 Kruk - ale jak juz zaczynasz sie zastanawiac nad klatka i wywalaniem wnetrza, to moim skromnym zdaniem ten samochod przestaje zdecydowanie byc pojazdem na codzien Chociaz Twoj w pewnym sensie to juz wlasciwie od dawna nie jest, nawet jesli jeszcze nadaje sie do codziennej jazdy jako tako. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hiszpan25 Opublikowano 17 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 jakoś nie wyobrażam sobie jazdy w centrum z Launch Control. i tak zazwyczaj poprzedzające mnie samochody ruszają w takim tempie, że strach się bać... a nawet starty z Pole Position kończą się hamowaniem góra 100m dalej bo na kolejnych swiatłach jest jeszcze/już czerwone lub nadal inni kierowcy nie zdążyli ruszyć... No chyba, że Szczecin pod tym względem jest jakis specyficzny ale nie sądzę... Aha mówie o startach N/A Justy żeby nie było nieporozumień... O czyms szybszym nawet nie wspomnę bo zazwyczaj dłuuuuuuuuuuugo jest pół sprzęgła i zapięta jedynka by nie zaparkowac komuś w bagażniku... PZDR! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 17 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 AMI, auto służy mi do zabawy więc się praktycznością rozwiązań nie przejmuję za bardzo - ma być szybki i dawać frajdę z jazdy a mój dylemat wynika z tego że ten środek daj dużo frajdy ale nie pomaga w szybkości i hamowaniu auta :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARKO RALLY Opublikowano 17 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 poprawienie hamulcy. :roll: hamulców ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raga Opublikowano 17 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 poprawienie hamulcy. :roll: hamulców ? hebli! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi