Skocz do zawartości

Antilag i launch control


AMI

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

krotko i zwiezle - czy als oraz launch control maja jakis realny sens w normalnym codziennym uzytkowaniu Subaru, plus czasami moze jakies upalanko gdzies dla zabawy...

 

Podejrzewam, ze o ile samochod nie jest uzywany jedynie/glownie do sportu/zabawy, to chyba

nie ma to sensu - ale wolalbym potwierdzic moje podejrzenia (badz je rozwiac :)) w dyskusji

ze specami :)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam opcjonalnie dołączany Launch Control z ALS-em za pomocą przełącznika w razie potrzeby i wrażenia są mocne - auto jedzie jak poje..ane ale jest wrażenie jakby się lada chwila miało coś urwać więc nie korzystam z tego na każdych światłach :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie wlasnie, taki wlaczany to chyba dobra sprawa, do upalanek i zabawy jak znalazl, tylko trzeba sie kontrolowac na codzien, aby zbyt czesto cyngielek nie byl w pozycji on... :cool:
no fakt z emocjami trzeba ostrożnie bo poprzedni właściciel na LC+ALS zmielił wielokliny we wzmacnianych półosiach :twisted:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest to droga modyfikacja ?

Ja to się tam na tym nie znam, ale na mój gust to w tej cenie można by zrobić dobre zawieszenie plus do tego dobre opony, a może jeszcze wystarczy na poprawienie hamulcy. I to miało by jakiś sens do upalania i pojeżdżawek. Ale, czego nie robi się dla lansu !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ALS to proces nie do końca kontrolowany jak zresztą spalanie w silniku:) i aby graty seryjne wytrzymywały wymaga specyficznego ustawienia soft als

jest sporo rodzajów ALS u zależnie od ecu i set upu silnika , gorszych lepszych ...

Idelanie to mieć rozwiązanie a la WRC.Znajduje się tam dodatkowa komora spalania przed turbo, predkość obrotowa wirnika turbo jest cały czas monitowana itd , działa to rewelacyjne i nie jest głośne...

Główny problem w seryjnym aucie to brak odpowiednich hamulców , wspomaganie nie działa gdyż nie ma podciśnienia... i będzie problem z hamowaniem...

wypalanie uszczelek w kolektorze wydechowym , doprowadzanie turbiny do przejrzystości, przegrzewanie zaworów, silnika i takie tam różne inne na pewno na dobre nie wyjdą

 

anyway ALs jest super :)

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno widowiskowy, ale z wczesniejszych odpowiedzi i ogolnie przemyslenia tematu wychodzi mi na to, ze na ulice i okazyjne pojezdzawki to gruby przerost formy nad trescia ;)
Wszystko zależy od tego jak poważnie podchodzisz do tych okazyjnych pojeżdżawek. Ja też mam dylemat teraz czy odchudzać auto na maxa i wkładać klatkę czy zostawić tak jak jest bo jakbym miał wywalać cały środek ze skóry i alcantary to mi się kraje serce bo jest śłiczny :cry: no ale waga to waga i też się zastanawiam jak bardzo poważnie to traktuję.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kruk - ale jak juz zaczynasz sie zastanawiac nad klatka i wywalaniem wnetrza, to moim skromnym zdaniem ten samochod przestaje zdecydowanie byc pojazdem na codzien :) Chociaz Twoj w pewnym sensie to juz wlasciwie od dawna nie jest, nawet jesli jeszcze nadaje sie do codziennej jazdy jako tako.

 

:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakoś nie wyobrażam sobie jazdy w centrum z Launch Control. i tak zazwyczaj poprzedzające mnie samochody ruszają w takim tempie, że strach się bać... a nawet starty z Pole Position kończą się hamowaniem góra 100m dalej bo na kolejnych swiatłach jest jeszcze/już czerwone lub nadal inni kierowcy nie zdążyli ruszyć...

No chyba, że Szczecin pod tym względem jest jakis specyficzny :twisted: ale nie sądzę...

Aha mówie o startach N/A Justy żeby nie było nieporozumień... O czyms szybszym nawet nie wspomnę bo zazwyczaj dłuuuuuuuuuuugo jest pół sprzęgła i zapięta jedynka by nie zaparkowac komuś w bagażniku...

 

PZDR!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AMI, auto służy mi do zabawy więc się praktycznością rozwiązań nie przejmuję za bardzo - ma być szybki i dawać frajdę z jazdy a mój dylemat wynika z tego że ten środek daj dużo frajdy ale nie pomaga w szybkości i hamowaniu auta :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...