Skocz do zawartości

FORESTER WERSJA USA


AllRad

Rekomendowane odpowiedzi

Co do różnic:

 

- brak przeciwmgielnego,

- migaczy bocznych,

- pomarańczowe obrysówki,

- brak możliwości ustawiania trybów pracy skrzyni (SPORT, HOLD),

- temperatura zewnętrzna podawana w F,

- przebiegi w milach,

- prędkościomierz, skala w mph i w kph (mniejszą czcionką),

- radio bez RDS i łapie tylko nieparzyste części dziesiąte (czyli np. 90,5, a już nie 90,6),

 

to chyba wszystko, co zauważyłem w swojej Imprezie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 109
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

W wersji EU bebny z tylu mial Forester N/A, turbo mial zawsze tarcze.

To tak jak w US.

 

bęben z tyłu ma tą zaletę, że mozna zawracać na ręcznym w każdych warunkach...przy obecnych korkach może się to okazać bardzo pomocne :mrgreen:

Bebny w tarczach nie dzialaja w kazdych warunkach? Mozesz rozwinac?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bebny w tarczach nie dzialaja w kazdych warunkach? Mozesz rozwinac?

 

z tego co mozna wyczytac na forum to reczny w subaru z tarczami z tylu dziala slabo...

 

natomiast auta z TYLKO z bebnami z tylu nigdy nie mialy problemu z zerwaniem przyczepnosci nawet na suchym asfalcie to raz

 

a dwa, IMO w autach z mocna ponizej 200KM tarcze z tylu to tylko niepotrzebny klopot (bo tu chyba kazdy sie zgodzi ze benbny praktycznie sa bezobslugowe i duuuuuuuuuzo mniej awaryjne niz zaciski na tarcze z tylu). sila hamowania na tyl to max ~30% wiec tarcza niepotrzeba przy cywilnej jedzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dolaczajac sie do rozmowy, jestem szczesliwym posiadaczem Foresterka 2003 XS 2,5 manual. Co do wyposazenia nie mam zludzen ze moja wersja jest tak wysposazona jak EU a moze nawet lepiej podgrzewane siedzonka podgrzewana przednia szyba(pod wycieraczka) wielki szyber, pelna elektryka, tempomat tarcze na 4 kolach, dyfer o zwiekszonym tarciu. Nie to zebym sie chwalil ale naprawde niczego nie brakuje w tym aucie, Co do oznaczen temperatury i szybkosci to mozna sie bardzo szybko przyzwyczaic a ten kto kupuje subaru wersje 2.0 Xt lub 2,5 mysli o spalaniu niech lepiej sobie kupi vw passata 1,9 tdi, napewno bedzie zadowolony. Jezdzimy przeciez dla przyjemnosci !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie obecnie bardzo interesuje zakup z USA wersji xt sports czy pare zmian na europejczyka tzn swiatla xenon ze spryskiwaczem i wymiana zegarow to trudny i drogi zabieg?

Światła - nie da rady, nie dołożysz do tego zderzaka spryskiwaczy, więc i xenony odpadają

wymiana zegarów - z tym nie powinno być problemu, pytanie: po co? Małą podziałkę km/h masz pod Mph. Możesz się ew. pokusić o wymianę pokrętła klimy (temp. w Farenhaitach), ale wracam z pytaniem j.w.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłącze się tu żeby nie pisać nowego tematu.

 

Mam już na oku Forestera 2.5 X automat US spec. W środę nim jadę do serwisu na przegląd ale jak się nim przejechałem to trochę się zawiodłem na przyspieszeniu.

 

Nie mogę nigdzie dotrzeć do danych ile ma od 0 - 100. W jednym miejscu znalazłem, że ta wersja (czyli 165PS oraz 166 moment) ma 13,4 ale jakoś mi się w to nie chce wierzyć. Teraz znalazłem, że 2.0 125PS ma 11,4 to coś tu jest nie tak. Może mnie ktoś oświecić ... bardzo bym był wdzięczny.

 

Teraz znalazłem, że 2.0 manual ma 11,4 a automat 13,4 ale 2.5 N/A nigdzie nie ma :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(czyli 165PS oraz 166 moment)

 

moment jest podawany w stopo-funtach, to nie są niutonometry. Będzie ich sporo więcej niż 166

 

poza tym, to przebieg krzywej momentu obrotowego wpływa na dynamikę jazdy a nie moc. Moc to chyba prędkość max na poszczególnych biegach.

 

Mój 2.5X A/T 173KM, (166 pound foot = 225 newton meter) jest całkiem żwawy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

11-12l miasto, około 8 w trasie. Nie śledziłem wcześniej dyskusji, ale miałem okazję przemieszczać się Forkiem 2.0 oraz 2.5Na i zdecydowanie dynamiczniej prowadzi się ten drugi model. Zresztą, tak mi przypadł do gustu, że od roku jestem jego szczęśliwym właścicielem :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...