citan Opublikowano 5 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2008 Co do różnic: - brak przeciwmgielnego, - migaczy bocznych, - pomarańczowe obrysówki, - brak możliwości ustawiania trybów pracy skrzyni (SPORT, HOLD), - temperatura zewnętrzna podawana w F, - przebiegi w milach, - prędkościomierz, skala w mph i w kph (mniejszą czcionką), - radio bez RDS i łapie tylko nieparzyste części dziesiąte (czyli np. 90,5, a już nie 90,6), to chyba wszystko, co zauważyłem w swojej Imprezie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xbike Opublikowano 5 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2008 - brak możliwości ustawiania trybów pracy skrzyni (SPORT, HOLD), - europejska wersja 03-06 ma taki gadget? - pytam powaznie - nie jestem biegly w temacie AT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 5 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2008 - europejska wersja 03-06 ma taki gadget? - pytam powaznie - nie jestem biegly w temacie AT Ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 5 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2008 plus bębny z tyłu W europejskich najtańszych wersjach (X ?) też były bębny z tyłu, czyli właściwie tak jak w US. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samochodzik Opublikowano 5 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2008 bęben z tyłu ma tą zaletę, że mozna zawracać na ręcznym w każdych warunkach...przy obecnych korkach może się to okazać bardzo pomocne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 5 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2008 W wersji EU bebny z tylu mial Forester N/A, turbo mial zawsze tarcze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 5 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2008 W wersji EU bebny z tylu mial Forester N/A, turbo mial zawsze tarcze. To tak jak w US. bęben z tyłu ma tą zaletę, że mozna zawracać na ręcznym w każdych warunkach...przy obecnych korkach może się to okazać bardzo pomocne Bebny w tarczach nie dzialaja w kazdych warunkach? Mozesz rozwinac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 6 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 Bebny w tarczach nie dzialaja w kazdych warunkach? Mozesz rozwinac? z tego co mozna wyczytac na forum to reczny w subaru z tarczami z tylu dziala slabo... natomiast auta z TYLKO z bebnami z tylu nigdy nie mialy problemu z zerwaniem przyczepnosci nawet na suchym asfalcie to raz a dwa, IMO w autach z mocna ponizej 200KM tarcze z tylu to tylko niepotrzebny klopot (bo tu chyba kazdy sie zgodzi ze benbny praktycznie sa bezobslugowe i duuuuuuuuuzo mniej awaryjne niz zaciski na tarcze z tylu). sila hamowania na tyl to max ~30% wiec tarcza niepotrzeba przy cywilnej jedzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AllRad Opublikowano 20 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2008 up Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzelazny Opublikowano 22 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2008 Dolaczajac sie do rozmowy, jestem szczesliwym posiadaczem Foresterka 2003 XS 2,5 manual. Co do wyposazenia nie mam zludzen ze moja wersja jest tak wysposazona jak EU a moze nawet lepiej podgrzewane siedzonka podgrzewana przednia szyba(pod wycieraczka) wielki szyber, pelna elektryka, tempomat tarcze na 4 kolach, dyfer o zwiekszonym tarciu. Nie to zebym sie chwalil ale naprawde niczego nie brakuje w tym aucie, Co do oznaczen temperatury i szybkosci to mozna sie bardzo szybko przyzwyczaic a ten kto kupuje subaru wersje 2.0 Xt lub 2,5 mysli o spalaniu niech lepiej sobie kupi vw passata 1,9 tdi, napewno bedzie zadowolony. Jezdzimy przeciez dla przyjemnosci !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gunit Opublikowano 23 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2008 Mnie obecnie bardzo interesuje zakup z USA wersji xt sports czy pare zmian na europejczyka tzn swiatla xenon ze spryskiwaczem i wymiana zegarow to trudny i drogi zabieg? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anakinsky Opublikowano 23 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2008 Mnie obecnie bardzo interesuje zakup z USA wersji xt sports czy pare zmian na europejczyka tzn swiatla xenon ze spryskiwaczem i wymiana zegarow to trudny i drogi zabieg? Światła - nie da rady, nie dołożysz do tego zderzaka spryskiwaczy, więc i xenony odpadają wymiana zegarów - z tym nie powinno być problemu, pytanie: po co? Małą podziałkę km/h masz pod Mph. Możesz się ew. pokusić o wymianę pokrętła klimy (temp. w Farenhaitach), ale wracam z pytaniem j.w. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sierak Opublikowano 24 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2008 Podłącze się tu żeby nie pisać nowego tematu. Mam już na oku Forestera 2.5 X automat US spec. W środę nim jadę do serwisu na przegląd ale jak się nim przejechałem to trochę się zawiodłem na przyspieszeniu. Nie mogę nigdzie dotrzeć do danych ile ma od 0 - 100. W jednym miejscu znalazłem, że ta wersja (czyli 165PS oraz 166 moment) ma 13,4 ale jakoś mi się w to nie chce wierzyć. Teraz znalazłem, że 2.0 125PS ma 11,4 to coś tu jest nie tak. Może mnie ktoś oświecić ... bardzo bym był wdzięczny. Teraz znalazłem, że 2.0 manual ma 11,4 a automat 13,4 ale 2.5 N/A nigdzie nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 24 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2008 http://www.consumerreports.org/media/co ... ofile.html 2003 2.5X AT 0-60 (96.5km/h): 9.7s 1/4 mili: 17.6s@78mph 2009 2.5X AT 0-60: 9.9s Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sierak Opublikowano 24 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2008 @Kuba thx - jesteś wielki :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 24 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2008 To nie ja, to Google. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AllRad Opublikowano 24 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2008 KUBA, a masz takie dane dotyczące modelu 2,5 X AT (wolnossący) z rocznika 06/ 07'? przyspieszenie/ moment obr/ l. koni/ spalanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
premier Opublikowano 24 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2008 Wow, nie wiedziałem że mam taką szybką furę Oczywiście proszę nie porównywać z Turbo silnikami od razu i mnie tu nie zjechać. Jak na 4 biegi i AWD to wcale wolno nie jeździ moim zdaniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 24 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2008 forester1977, tu masz specyfikacje Foresterow w stanach, http://www.cars101.com/forester.html Podejrzewam ze ze przyspeszenie moze byc minimalnie lepsze, ze wzgledu na kilka koni wiecej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
naLeśnik Opublikowano 24 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2008 (czyli 165PS oraz 166 moment) moment jest podawany w stopo-funtach, to nie są niutonometry. Będzie ich sporo więcej niż 166 poza tym, to przebieg krzywej momentu obrotowego wpływa na dynamikę jazdy a nie moc. Moc to chyba prędkość max na poszczególnych biegach. Mój 2.5X A/T 173KM, (166 pound foot = 225 newton meter) jest całkiem żwawy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
premier Opublikowano 25 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2008 Mój też Tu macie przelicznik: http://www.v10.pl/narzedzia/Kalkulator, ... Gm,16.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AllRad Opublikowano 18 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2008 ILE WAM PALI WERSJA USA MIASTO/TRASA? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yossarian Opublikowano 18 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2008 11-12l miasto, około 8 w trasie. Nie śledziłem wcześniej dyskusji, ale miałem okazję przemieszczać się Forkiem 2.0 oraz 2.5Na i zdecydowanie dynamiczniej prowadzi się ten drugi model. Zresztą, tak mi przypadł do gustu, że od roku jestem jego szczęśliwym właścicielem :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
naLeśnik Opublikowano 19 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2008 ILE WAM PALI WERSJA USA MIASTO/TRASA? przy normalnej jeździe czyli ze świateł pedał w podłogę to wychodzi średnio tyle ile w podpisie :wink: Stosunek miasto/trasa to jakieś 70:30 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferdek Opublikowano 19 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2008 miasto 13-15 ,trasa 10-12 :neutral: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się