Skocz do zawartości

Subaru WRX


volki

Rekomendowane odpowiedzi

A gdzie są hamownie 4x4 w polsce??

Czy może ktoś wie czy będzie takowa w krakowie??

 

Najciemniej pod latarnia, co?

 

Przeciez w Krakowie jest hamownia 4x4 - V-TECH na ul. Biezanowskiej, czy jakos tak.

 

Procz tego hamownie 4x4, o ktorych wiem sa:

- Sulejowoek k/W-wy, firma VTG/Chiptronic

- Wroclaw - nie pamietam nazwy

- Radom - tez nie pamietam nazwy.

 

Kilka razy mierzylem auto w VTG i V-techu i polecam obie hamownie. Godna uwagi jeszcze szczegolnie hamownie VTG, gdyz jest to hamownia obciazeniowa. Nie wiem, czy w Krakowie juz tez sa hamulce elektrowirowe, bo jak kiedys mierzylem auto, to byla to hamownia inercyjna.

Czy to są hamownie obciążeniowe ?Bo inercyjne mnie nie interesują.

V tech w krakowie ma obciążeniówkę??

Nie zamierzam grzebać akurat w Subaru no ale sprawdzić przecięż można ile ma na kołach :wink: (słyszłem,że mało tj. 150 do 170 KM)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 87
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Cześć Volki,

 

Nie zgadzam się, że WRXa lepiej nie kręcić. Chyba, że przyjmiemy, że w ogóle lepiej nie kręcić seryjnych aut (potrafię przyjąć też taką logikę).

Wałków w subaraku do 400KM się nie wymienia.

Do 270KM trzeba zrobić wydech i strojenie - piggyback albo ecutek.

Jeżeli będzie dobrze wystrojony i co jakiś czas sprawdzany (czy nie pada pompa itp) to nie powinno się nic dziać przy 270KM. Skrzynia - to już zależy jak się jeździ. Ale potrafi się zdarzyć i tak, że skrzynia z dawnego STi zmieli się podczas strojenia.

Zestaw H&S może dawać przyrost, jeżeli wydech znacznie się rozluźni dzięki temu - ale ja nie robiłbym zmian we w miarę nowym samochodzie bez elektroniki / strojenia.

Access port - super, tylko że nie sądzę, żeby ktoś w Polsce na oczy to widział, a jak wiadomo liczy się głównie stroiciel - reszta, to narzędzie. Rady jakie daje Kuba można wyczytać na nasiocu. Pomysł tego nickslife pozostawię bez komentarza - nie o to Ci chodzi, żeby mieć auto ze spadochronem.

Nie ma problemów ze strojeniem unichipa w subaru. Znam chyba co najmniej 5 imprez na tym robionych - od 245KM w pełnej serii z seryjnym wydechem do bodajże 360KM w STi. Wszystkie były strojone przez Daniela lub Grzeska z VTG / MaJerTech.

VTG zrobiło między innymi czarne STi z Łodzi, miało bardzo duży udział w moim srebrnym gt (obecnie Wally'ego), uczestniczy w budowie kolejego mojego subaru, robiło jeszcze parę innych.

W srebrnym WRX przyczyną awarii było spasowanie pierścieni na jednym z tłoków z pokrywającymi się zamkami (fabryczne). Po zmianie sprężarki i podniesieniu ciśnienia (miał ponad 300KM) wydmuchało z silnika olej. A ponieważ zapalenie się lampki ciśnienia oleju w imprezie oznacza, że właśnie masz silnik do remontu, to został on wyremontowany i przygotowany pod znacznie większe obciążenia i nowe turbo itd (silniki robi Szczepan). To auto miało katalizator mając ponad 300KM. Po jego wyrzuceniu wykres bardzo ładnie zszedł niżej, mimo większego turbo. Grzesiek na pewno ma u siebie.

Obciążeniowe hamownie 4x4 są we Wrocławiu w Jetronicu i w Sulejówku w VTG.

Unichip z montazem i strojeniem na hamowni kosztuje 3500pln. Nie wiem ile remap. Ale nie wydaje mi się, żeby 3000 pln to było jakoś specjalnie dużo, zwłaszcza, że ecutek brytyjski pobiera oplaty od każdego sprzedanego softu.

Wydech - ja gdybym miał brać markowy, to bym kupował Haywarda&Scotta, albo robił na zamówienie za połowę ceny u Maćka Grabowskiego. 2.5" wystarczy do Twoich potrzeb.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć Volki,

 

W srebrnym WRX przyczyną awarii było spasowanie pierścieni na jednym z tłoków z pokrywającymi się zamkami (fabryczne). Po zmianie sprężarki i podniesieniu ciśnienia (miał ponad 300KM) wydmuchało z silnika olej.

 

Marcin, tzn że srebrny wrx opisany na stronie VTG, to nie jest ten srebrny wrx? Bo tam podają mniejszą moc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy to są hamownie obciążeniowe ?Bo inercyjne mnie nie interesują.

V tech w krakowie ma obciążeniówkę??

Nie zamierzam grzebać akurat w Subaru no ale sprawdzić przecięż można ile ma na kołach :wink: (słyszłem,że mało tj. 150 do 170 KM)

 

Sulejowek, Wroclaw i Radom to hamownie na 100% obciazeniowe. Krakow mial inercyjna, ale mieli zamontowac obciazeniowa. Najlepiej do nich zadzwonic - telefon powinien byc na www.vtech.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Przeciez w Krakowie jest hamownia 4x4 - V-TECH na ul. Biezanowskiej, czy jakos tak.

 

Nie wiem czy coś się zmieniło ale chwilę temu panowie w V-techu zdołali spalić na hamowni wiskozę w czerwonym Escorcie z Krakowa więc nie wiem czy to najlepsza propozycja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W srebrnym WRX przyczyną awarii było spasowanie pierścieni na jednym z tłoków z pokrywającymi się zamkami (fabryczne). Po zmianie sprężarki i podniesieniu ciśnienia (miał ponad 300KM) wydmuchało z silnika olej. A ponieważ zapalenie się lampki ciśnienia oleju w imprezie oznacza, że właśnie masz silnik do remontu,

 

Męczy mnie jedna rzecz - dlaczego w takim razie auto nie zostawiało za sobą dłuuuugiej chmury palonego oleju?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy coś się zmieniło ale chwilę temu panowie w V-techu zdołali spalić na hamowni wiskozę w czerwonym Escorcie z Krakowa więc nie wiem czy to najlepsza propozycja.

 

To boli. Ciekawe, czemu cos takiego moglo sie stac?

 

 

Brak synchronizacji obrotów rolek dla przedniej i tylnej osi. w Fordzie to dośc typowy problem ze względu na nierówne rozłożenie momentu i w Subaru go nie powinno być - podałem tylko jako przykład na głupotę obsługujących hamownię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm, ale przyznasz że troche aut juz popsuli. Subaru też im się udało :evil:

 

Jakby podsumowac wszystkie firmy tuningowe polskie i nie tylko to kazda ma kilka grzeszkow wiekszych, lub mniejszych na koncie. Tylko ten, kto nic nie robi, ten nie popelnia bledow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy coś się zmieniło ale chwilę temu panowie w V-techu zdołali spalić na hamowni wiskozę w czerwonym Escorcie z Krakowa więc nie wiem czy to najlepsza propozycja.

 

Kojarze tego escorta czerwonego (przyjeżdza na pas czyżynśki w niedziele), V-techu ponoc w nim dłubią i dłubią, a jakoś escort ten nie specjalnie jeździ...

ponoć muszą coś jeszcze dostroić. Ile z tego prawdy nie wiem...z drugiej ręki informacje...fakt, faktem, że od golfa II, Audi A3 2.0TDI na chipie - dostał i od paru innych autek, co jak by nie patrzeć nie powinien. Jak się ścigało nie wygląda na auto co ma około 6sek do 100km/h w serii, a co dopiero na auto tuningowane...Za to z wyglądu zewnątrz/środek bomba i te białe felgi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatni raz na pasie widziałem go 2-3 tyg. temu (nie ścigał się, postał chwilę i pojechał), ścigającego widziałem jakies 1-2 mies temu...

 

Może jak go widziałem ścigającego się, to akurat coś miał nie tak...ciężko powiedzieć...gościa nie znam. Auto jest szybkie, ale spodziewałem się więcej ..

 

PS. może ten golf był tak piekelnie szybki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Access port - super, tylko że nie sądzę, żeby ktoś w Polsce na oczy to widział, a jak wiadomo liczy się głównie stroiciel - reszta, to narzędzie.

Wydaje mi sie AccessPort jest przypisany do konkretnej wersji ECU i jak narazie obsluguje tylko auta z USA.

AccessPort od strony silnika jest widziany tak samo jak reflash od Ecutek'a, najwieksza roznica jest od strony uzytkownika. Dostajemy urzadzenie, ktore jest przenosna, zewnetrzna pamiecia dla map. Mozemy miec w nim zaladowane do 10 roznych map, ktore mozna przelaczac nawet w trakcie jazdy. Gotowe programy pod rozne modyfikacje sa dostepne za darmo. Oczywiscie gotowe mapy posiadaja jedna wade, sa pisane tak aby byly bezpieczne dla silnika i dlatego nie wyciagaja z niego wszystkich mozliwosci. Duza zaleta AccessPortu jest posiadanie fizycznego urzadzenia, ktore mozna pozniej odsprzedac i odzyskac przynajmniej czesc pieniedzy.

Ja bym zainwestowal w AP za 600$ i sama downpipe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

juz widze jednego plusa ze moja subarynka jest z USA ..

ciekawa propozycja musze sie nad nia zastanowic bo jest to dosyc tanie rozwiazanie ..

 

nie ma mozliwosci troche podrasowac tych map. i czy jest problem z montarzem tego urzadzenia ?

rozumiem ze bedzie ono pasowalo do STI ..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...