volki Opublikowano 30 Listopada 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2004 ogolnie przegryzalem sie juz przez unichipa,smt pod kontem swojej s2 na korzysc tego drugiego .. ogolnie wszyscy chawla smt a unichipa duzo osob nie poleca (sa problemy z wystrojeniem ) . ogolnie nie chce z wrx robic jakiejs super rakiety . bedzie na to czas jak zakupie sti bo to jest moj docelowy samochod .. ps. w vtg u Grzecia robil ktos jakiegos wrx lub sti ? bo jest to dla mnie jedna z najlepszych firm warszawskich i jak robia tam takie rzeczy to napewno do niego pojade ( moje a4 zrbione przez grzesia 3 lata temu chula jak szalone i nic sie nie wali , niestety s2 nie chcial robic ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Scooby Opublikowano 30 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2004 w vtg u Grzecia robil ktos jakiegos wrx lub sti ? Robil :arrow: czarne STi z Lodzi. czy ktos montowal w subarynce smt6 Macpl znany Ci zapewne z f.sr.pl robil smt6 w Imprezce ale w GC8. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinJ Opublikowano 30 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2004 w vtg u Grzecia robil ktos jakiegos wrx lub sti ? Robil :arrow: czarne STi z Lodzi. Robili też srebrnego Wrx. Oba auta na unichipie. Czarne jeździ bez scen chyba, ale srebrne miało jakieś nieciekawe historie z silnikiem. Coś było na ten temat na forum. Ale nie znam dokładnie historii tak więc lepiej nie rozsiewać plotek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Scooby Opublikowano 30 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2004 Robili też srebrnego Wrx. Oba auta na unichipie. Czarne jeździ bez scen chyba, ale srebrne miało jakieś nieciekawe historie z silnikiem. Coś było na ten temat na forum. Ale nie znam dokładnie historii tak więc lepiej nie rozsiewać plotek. Fakt. Tez nie chce rozsiewac plotek ale w pewnym sensie jest w tym jakies przeslanie dla Volkiego : w seryjnym (tylko z Uni) WRXie 270 km i 305 Nm moze okazac sie za duzo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinJ Opublikowano 30 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2004 Robili też srebrnego Wrx. Oba auta na unichipie. Czarne jeździ bez scen chyba, ale srebrne miało jakieś nieciekawe historie z silnikiem. Coś było na ten temat na forum. Ale nie znam dokładnie historii tak więc lepiej nie rozsiewać plotek. Fakt. Tez nie chce rozsiewac plotek ale w pewnym sensie jest w tym jakies przeslanie dla Volkiego : w seryjnym (tylko z Uni) WRXie 270 km i 305 Nm moze okazac sie za duzo... ...ale nie musi, ja mam 270KM i 350Nm i nic się nie dzieje(bebechy oczywiście seryjne) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Scooby Opublikowano 30 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2004 ...ale nie musi, ja mam 270KM i 350Nm i nic się nie dzieje(bebechy oczywiście seryjne) Zgadza sie, dlatego napisalem "moze". Ale zgaduje, ze u Ciebie to 270km/350Nm nie wynika tylko z Uni (a raczej remapa ecuteka o ile dobrze kojarze?). Pompa, dolot, wydech, moze IC wydajnieszy...? Moze wtryski? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinJ Opublikowano 30 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2004 Tak remap ecuteka, do tego kpl. wydech devila z up-pipe i down-pipe. Pompa, dolot, ic, wtryski - wszystko seria. Ten srebrny z vtg też miał wydech zmieniany. Tak więc różnica tylko polega na rodzaju strojenia. Generalnie wykres nie powala, 300Nm pojawia się w okolicach 4000 obr. U mnie przy 3150 jest już 320Nm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Scooby Opublikowano 30 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2004 Tak remap ecuteka, do tego kpl. wydech devila z up-pipe i down-pipe. Pompa, dolot, ic, wtryski - wszystko seria. Ten srebrny z vtg też miał wydech zmieniany. Tak więc różnica tylko polega na rodzaju strojenia. Generalnie wykres nie powala, 300Nm pojawia się w okolicach 4000 obr. U mnie przy 3150 jest już 320Nm Swietny wynik w takim razie! Pozazdroscic tylko! Teraz to juz naprawde nie wiem co wybrac: remap/uni/smt6 :? Mierzyles samochod na hamowni czy te dane pochodza z szacunkow DeltaDash? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinJ Opublikowano 30 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2004 Mierzyłem na hamowni w....Vtg 8) Generalnie jak pokazałem wyniki chłopakom z Ecuteka to byli niezadowoleni :shock: Powiedzieli że ma być 360Nm i mam przyjechać na poprawki, ale nie mam kiedy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JurekM Opublikowano 30 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2004 A gdzie są hamownie 4x4 w polsce?? Czy może ktoś wie czy będzie takowa w krakowie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrx33 Opublikowano 30 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2004 We Wrocławiu jest, ale nie jestem pewien,czy 4x4. Wydaje mi się że tak, Kuchar tam sprawdzał samochód Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinJ Opublikowano 30 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2004 Jedna jest we Wrocławiu, a druga w Sulejówku pod Warszawą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wielkopolanin Opublikowano 30 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2004 Obilo mi sie o uszy, ze w Kocarze tez ma byc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Scooby Opublikowano 30 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2004 Obilo mi sie o uszy, ze w Kocarze tez ma byc. :shock: :shock: No prosze! Ale mnie zaskoczyles! Mam nadzieje, ze to prawda! Ciekawe czym jeszcze zaskoczy nas w swojej nowej siedzibie Kocar. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 30 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2004 Mierzyłem na hamowni w....Vtg 8) Generalnie jak pokazałem wyniki chłopakom z Ecuteka to byli niezadowoleni :shock: Powiedzieli że ma być 360Nm i mam przyjechać na poprawki, ale nie mam kiedy... poprosimy wykres . pzdr, abt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
volki Opublikowano 30 Listopada 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2004 marcinJ mozesz napisac jaki byl koszt tej przerobki ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Scooby Opublikowano 30 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2004 marcinJmozesz napisac jaki byl koszt tej przerobki ? Na stronie Ecutek PL mozesz zobaczyc ile kosztuja zestawy. Jesli chodzi o samo strojenie to nic nie jest tam napisane ale podejrzewam, ze korzystniej wyjdzie zrobic np. wydech na wlasna reke, a dopiero potem pojechac na samo strojenie. Strojenie GT kosztuje okolo 3500zl. Wiec WRX nie bedzie znacznie sie roznil chyba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loucyphre Opublikowano 30 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2004 Witam Mnie w rozmowie tel. okreslili koszty samego strojenia na ok 3000 PLN, wydaje mi sie ze to sporo za duzo jak na flash.... Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wielkopolanin Opublikowano 30 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2004 Obilo mi sie o uszy, ze w Kocarze tez ma byc. :shock: :shock: No prosze! Ale mnie zaskoczyles! Mam nadzieje, ze to prawda! Ciekawe czym jeszcze zaskoczy nas w swojej nowej siedzibie Kocar. Kiedys na tej stronie w opisie Kocaru bylo info o nowej siedzibie oraz wzmianka o planowanej hamowni 4x4. Czy cos sie zmienilo itp. nie wiem, niemniej jednak sadze, ze jezeli faktycznie dorobia sie takiego wynalazku, to nie beda trzymac tego w tajemnicy.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinJ Opublikowano 1 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2004 Obilo mi sie o uszy, ze w Kocarze tez ma byc. :shock: :shock: No prosze! Ale mnie zaskoczyles! Mam nadzieje, ze to prawda! Ciekawe czym jeszcze zaskoczy nas w swojej nowej siedzibie Kocar. Kiedys na tej stronie w opisie Kocaru bylo info o nowej siedzibie oraz wzmianka o planowanej hamowni 4x4. Czy cos sie zmienilo itp. nie wiem, niemniej jednak sadze, ze jezeli faktycznie dorobia sie takiego wynalazku, to nie beda trzymac tego w tajemnicy.... Tak, przymiarki do hamowni są bardzo poważne, ale jescze chyba to troche potrwa, bo to ma być jakaś "kosmiczna" hamownia, z mocowaniem bezpośrednio do piasty koła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinJ Opublikowano 1 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2004 poprosimy wykres . pzdr, abt Mam tylko na papierze, na razie nie mam gdzie zeskanować. Scooby, co do robienia wydechu gdzie indziej to chyba się nie opłaca, no chyba że chcesz jakiś wyspawany pod auto, robi takie np. Eltec, wychodzi taniej, a jakość niezła. Jeśli myślisz o supersprincie czy devilu, to ceny Ecutek ma niezłe. Ja za cały wydech Devila bez up-pipe zapłaciłem 4100, gdzie indziej ceny były podobne (albo wyższe) a tu juz masz wliczony montaż w cenę. Generalnie to dosyć drogie jest właśnie samo strojenie, ale narzedzia do strojenia też podobno do tanich nie należą. edit Na strojenie Gt mają jakąś promocję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
volki Opublikowano 1 Grudnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2004 jak glosny jest twoj tlumik bo szczeze powiem ze w s2 dobija mnie ten dzwiek ( troche za glosno ( co prawda mam 3 cale z jednym srodkowym tlumikiem ) ale i tak jest za glosno . moze dlatego ze na razie duzo s2 jezdze i juz znudzilo mi sie to burczenie .. bez robienia wydechu ile mozna wycisnac samym epromem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 1 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2004 A gdzie są hamownie 4x4 w polsce??Czy może ktoś wie czy będzie takowa w krakowie?? Najciemniej pod latarnia, co? Przeciez w Krakowie jest hamownia 4x4 - V-TECH na ul. Biezanowskiej, czy jakos tak. Procz tego hamownie 4x4, o ktorych wiem sa: - Sulejowoek k/W-wy, firma VTG/Chiptronic - Wroclaw - nie pamietam nazwy - Radom - tez nie pamietam nazwy. Kilka razy mierzylem auto w VTG i V-techu i polecam obie hamownie. Godna uwagi jeszcze szczegolnie hamownie VTG, gdyz jest to hamownia obciazeniowa. Nie wiem, czy w Krakowie juz tez sa hamulce elektrowirowe, bo jak kiedys mierzylem auto, to byla to hamownia inercyjna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
volki Opublikowano 1 Grudnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2004 ja mierzylem sie wlasnie w vtechu http://156.17.48.14/~volki/inne/volki/moje%20filmiki/hamownia%20vtech%20s2/hamownia%20s2%202.mpg http://156.17.48.14/~volki/inne/volki/moje%20filmiki/hamownia%20vtech%20s2/hamownia%20s2%20tyl.mpg to sa filmiki z hamowania w vtechu a tu fotki mojej pierwszej s2 hamowanej w jetronicu we Wroclawiu http://156.17.48.14/~volki/inne/volki/Fotki/hamownia%20jetronic/ subarynke jak dostane tez zmierze przed i po modach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinJ Opublikowano 1 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2004 jak glosny jest twoj tlumik bo szczeze powiem ze w s2 dobija mnie ten dzwiek ( troche za glosno ( co prawda mam 3 cale z jednym srodkowym tlumikiem ) ale i tak jest za glosno . Hałas jest znośny, ale ja mam 2,5 cala. 3 cale są sporo głośniejsze. Mi osobiście hałas nie przeszkadza. bez robienia wydechu ile mozna wycisnac samym epromem ? Pisałem wyżej, pewniew okolicy 240KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się