Skocz do zawartości

Subaru WRX


volki

Rekomendowane odpowiedzi

witam dzisiaj kupiles subarynke WRX 2002 rocznik

 

i teraz pytanie co musze wymienic zeby z przodu przypominala rocznik 2003 z tego co sie dowiedzialem to blotniki,maske,przedni zderzak i lampy ?

 

wiekszosc z tych rzeczy (oprocz blotnikow ) mam i tak do wymiany

 

drugie pytanko do jakiej mocy mozna podjechac na seryjnych bebechach w WRX ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 87
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Ojciec Założyciel

WRX generalnie nie lubi być "kręcony".

Jeżeli wcześniej nie jeździł Pan samochodem o podobnych parametrach dynamicznych, proponuję w pierwszym rzędzie zapoznanie się z samochodem i jego właściwe opanowanie.

 

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam dzisiaj kupiles subarynke WRX 2002 rocznik

 

i teraz pytanie co musze wymienic zeby z przodu przypominala rocznik 2003 z tego co sie dowiedzialem to blotniki,maske,przedni zderzak i lampy ?

 

wiekszosc z tych rzeczy (oprocz blotnikow ) mam i tak do wymiany

 

drugie pytanko do jakiej mocy mozna podjechac na seryjnych bebechach w WRX ?

 

WRX'a lepiej nie krecic. Pamietaj, ze przerabiajac MY'02 na MY'03 warto tez zmienic tyl samochodu. Inaczej powstanie straszny kundel.

 

P.S.

A jak tam Audi S2?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

drugie pytanko do jakiej mocy mozna podjechac na seryjnych bebechach w WRX ?

 

Ja mam 270KM i 350Nm. 30kkm przelotu jak narazie zniósł. Myślę że okolice 290KM to granica której lepiej nie przekraczać. Zalezy to jednak od wielu różnych czynników. Napewno ważne jest dobre wystrojenie. W każdym razie ja bym sie bardziej bał o skrzynie niż o silnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam 270KM i 350Nm. 30kkm przelotu jak narazie zniósł. Myślę że okolice 290KM to granica której lepiej nie przekraczać. Zalezy to jednak od wielu różnych czynników. Napewno ważne jest dobre wystrojenie. W każdym razie ja bym sie bardziej bał o skrzynie niż o silnik.

No i trzeba pamietac ze jest egzemplarz i egzemplarz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ogolnie 270 ps w subaraku zupelnie mi wystarczy chce po prostu szybki samochodzik na miasto ..

na wariacje mam s2

ostatnio shamowana na 380 ps i 555 nm wiec mysle ze z WRX dam sobie rade :)

znajomy mi jednak mowil ze jazda subarynka szczegolnie po winklach nie da sie porownac do niczego wiec zdecydowalem sie na subaru ..

 

teraz poluje na STI na razie potrenuje na WRX

 

samochod przyplynie do mnie za 1,5 tygodnia i zabieram sie za przerobke .. zrobie relacje foto ..

 

czy uzyskanie 270 ps to sam program ( chip ) czy cos jeszcze (walki,wydech,wtryski)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam 270KM i 350Nm. 30kkm przelotu jak narazie zniósł. Myślę że okolice 290KM to granica której lepiej nie przekraczać. Zalezy to jednak od wielu różnych czynników. Napewno ważne jest dobre wystrojenie. W każdym razie ja bym sie bardziej bał o skrzynie niż o silnik.

No i trzeba pamietac ze jest egzemplarz i egzemplarz.

Ale i tak pewnie najwięcej zależy od kierownika :wink:

Podobała mi się ostatnio wypowiedż mechanika subaru na temat trwałości silnika," nie wiem jak z trwałością ,wszystkie co do roboty mam to dłubane były,normalnie to się nie psują" :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy uzyskanie 270 ps to sam program ( chip ) czy cos jeszcze (walki,wydech,wtryski)

 

Program + cały wydech. Na stockowym sądze że ciężko by było 250 przekroczyć :roll:

A jak się zapatrujesz na zestaw tylny tłumik + rura przed nim(zestaw nr1.H&S) ma rzekomo dawać 18KM do WRX MY 03 czyli do 225KM.

Czy to realne -?? taki zysk mocy to powinno się już czuć pod nogą.

W wolnossącym raczej nie uzyskasz nic w ten sposób a i w turbo wydaje mi się to naciągane??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy uzyskanie 270 ps to sam program ( chip ) czy cos jeszcze (walki,wydech,wtryski)

 

Program + cały wydech. Na stockowym sądze że ciężko by było 250 przekroczyć :roll:

A jak się zapatrujesz na zestaw tylny tłumik + rura przed nim(zestaw nr1.H&S) ma rzekomo dawać 18KM do WRX MY 03 czyli do 225KM.

Czy to realne -?? taki zysk mocy to powinno się już czuć pod nogą.

W wolnossącym raczej nie uzyskasz nic w ten sposób a i w turbo wydaje mi się to naciągane??

 

Bez podniesienia ciśnienia doładowania to raczej nie sądze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

samochod przyplynie do mnie za 1,5 tygodnia i zabieram sie za przerobke .. zrobie relacje foto ..

Plynie? Kupiles ta co jest na zdjeciu?

Moze zrobiles zakupy w USA? Jesli tak to zamow sobie AccessPORT (600$) i zrob Stage 2 http://cobbtuning.com/wrx/power-s.html#stage2. Nie musisz robic calego wydechu, wystarczy ze zalozysz down pipe (300$) bez katalizatorow i z wejsciem w ksztalcie dzwona (mozna wspawac tam przegrode oddzielajaca wyjscie z turbiny od wastegate). Najwieksza korzysc z koncowego tlumika jest widoczna pod koniec zakresu obrotow. Przy okazji robienia wydechu, mozesz wydlubac katalizator z up pipe (za pomoca wiertarki i srobokreta). Mozesz tez zrobic polerowanie i portowanie turbiny http://www.deadboltspeed.com/services.htm, spowoduje to szybsze osiagniecie pelnego cisnienia doladowania (do 500 obrotow wczesniej). Mozesz wymienic przewody do intercoolera na silikonowe, stawiaja mniejszy opor, koszt okolo 115$. Mozna tez wyjac tlumik z dolotu (taka ogromna pucha schowana w blotniku), pozatym nie nalezy dotykac dolotu, zadnych K&N itp. Jest jeszcze kosmetyka w stylu mniejszych lub lzejszych kolek napedzajacych osprzet, zmniejsza to straty mocy. Przy wersji USA, koniecznie nalezy zmienic opony, a najlepiej cale kola na 17" i jakies gumy 225 lub 235.

Polecam lektore forum http://forums.nasioc.com/forums/, jest tam troche osob chwalacych sie moca okolo 240KM na kolach (zmierzona na DynoJet), uzyskanych przy seryjnym turbo i ukladzie paliwowym.

Podobne spoilery robi Neodesign http://www.neodesign.info/products/impreza/impreza.html.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki konkret info ..

 

ze wzgledu ze mam juz dosyc szybki samochod

wrxa nie chce za bardzo dlubac mysle ze staczy mi moc ok 250 ps na kolach .. mam nadzeje ze chipek da rade

czy ktos montowal w subarynce smt6 ?

 

co do mojej subaryny to nie ta:)

 

moja jest srebrna i kupilem ja w NYC z ubespieczalni puknieta w przod w sumie nie mocno (jest na chodzie ) ..

 

ogolnie docelowo szukam STI a ta kupilem po prostu za dobre pieniadze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak się zapatrujesz na zestaw tylny tłumik + rura przed nim(zestaw nr1.H&S) ma rzekomo dawać 18KM do WRX MY 03 czyli do 225KM.

Czy to realne -??

 

Wg mnie nie jest to realne bo końcowy tłumik to gang, ew. kosmetyka.

Musi być pełen wydech wolny lub ze sportowymi katami i do tego up-pipe.

Dla przykładu SS cały 2,5" od turbo do końca daje przyrost 10-14KM wzależności od innych warunków co potwierdzone jest wykresami na ich stronach.

 

Witam Volkiego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Niedawno na rajdy.hoga ktoś sprzedawał używany ori spojler od sti, bodajże za 1000pln. Na allegro był też wysoki nowy do lakierowania, ale podróba i chyba nie za ładna. W MTSie chyba tez coś mają.

 

Volki, co do tuningu silnika, to nie myslałeś o tym http://www.ecutek-polska.pl/ecutek/index1.php

A jak nie, to może lepiej unichipa niż SMT. Częsciej go stosują w Subaru, np. VTG i Majertech

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...