Jump to content

Subaru WRX


volki

Recommended Posts

Posted

witam dzisiaj kupiles subarynke WRX 2002 rocznik

 

i teraz pytanie co musze wymienic zeby z przodu przypominala rocznik 2003 z tego co sie dowiedzialem to blotniki,maske,przedni zderzak i lampy ?

 

wiekszosc z tych rzeczy (oprocz blotnikow ) mam i tak do wymiany

 

drugie pytanko do jakiej mocy mozna podjechac na seryjnych bebechach w WRX ?

  • Replies 87
  • Created
  • Last Reply
Posted

Nie slyszalem jeszcze o przerobce na MY03, przynajmniej na forum bedziesz pierwszy :D Wszystko sie da zrobic jak sie bardzo chce. Przerobka MY97 na MY99 jest dosc popularna.

Posted
co musze wymienic zeby z przodu przypominala rocznik 2003

 

He, he - nastepny, ktoremu sie bug eye nie podoba :lol:

 

A ja uwazam, ze on ma swoj niepowtarzalny urok...

  • Ojciec Założyciel
Posted

WRX generalnie nie lubi być "kręcony".

Jeżeli wcześniej nie jeździł Pan samochodem o podobnych parametrach dynamicznych, proponuję w pierwszym rzędzie zapoznanie się z samochodem i jego właściwe opanowanie.

 

Pozdrowienia

Posted
witam dzisiaj kupiles subarynke WRX 2002 rocznik

 

i teraz pytanie co musze wymienic zeby z przodu przypominala rocznik 2003 z tego co sie dowiedzialem to blotniki,maske,przedni zderzak i lampy ?

 

wiekszosc z tych rzeczy (oprocz blotnikow ) mam i tak do wymiany

 

drugie pytanko do jakiej mocy mozna podjechac na seryjnych bebechach w WRX ?

 

WRX'a lepiej nie krecic. Pamietaj, ze przerabiajac MY'02 na MY'03 warto tez zmienic tyl samochodu. Inaczej powstanie straszny kundel.

 

P.S.

A jak tam Audi S2?

Posted
Jeżeli wcześniej nie jeździł Pan samochodem o podobnych parametrach dynamicznych, proponuję w pierwszym rzędzie zapoznanie się z samochodem i jego właściwe opanowanie.

 

to szybkie S2 to chyba ma spoooooro lepsze parametry... :D :?:

Posted
drugie pytanko do jakiej mocy mozna podjechac na seryjnych bebechach w WRX ?

 

Ja mam 270KM i 350Nm. 30kkm przelotu jak narazie zniósł. Myślę że okolice 290KM to granica której lepiej nie przekraczać. Zalezy to jednak od wielu różnych czynników. Napewno ważne jest dobre wystrojenie. W każdym razie ja bym sie bardziej bał o skrzynie niż o silnik.

Posted
Ja mam 270KM i 350Nm. 30kkm przelotu jak narazie zniósł. Myślę że okolice 290KM to granica której lepiej nie przekraczać. Zalezy to jednak od wielu różnych czynników. Napewno ważne jest dobre wystrojenie. W każdym razie ja bym sie bardziej bał o skrzynie niż o silnik.

No i trzeba pamietac ze jest egzemplarz i egzemplarz.

Posted

ogolnie 270 ps w subaraku zupelnie mi wystarczy chce po prostu szybki samochodzik na miasto ..

na wariacje mam s2

ostatnio shamowana na 380 ps i 555 nm wiec mysle ze z WRX dam sobie rade :)

znajomy mi jednak mowil ze jazda subarynka szczegolnie po winklach nie da sie porownac do niczego wiec zdecydowalem sie na subaru ..

 

teraz poluje na STI na razie potrenuje na WRX

 

samochod przyplynie do mnie za 1,5 tygodnia i zabieram sie za przerobke .. zrobie relacje foto ..

 

czy uzyskanie 270 ps to sam program ( chip ) czy cos jeszcze (walki,wydech,wtryski)

Posted
Ja mam 270KM i 350Nm. 30kkm przelotu jak narazie zniósł. Myślę że okolice 290KM to granica której lepiej nie przekraczać. Zalezy to jednak od wielu różnych czynników. Napewno ważne jest dobre wystrojenie. W każdym razie ja bym sie bardziej bał o skrzynie niż o silnik.

No i trzeba pamietac ze jest egzemplarz i egzemplarz.

Ale i tak pewnie najwięcej zależy od kierownika :wink:

Podobała mi się ostatnio wypowiedż mechanika subaru na temat trwałości silnika," nie wiem jak z trwałością ,wszystkie co do roboty mam to dłubane były,normalnie to się nie psują" :lol:

Posted
czy uzyskanie 270 ps to sam program ( chip ) czy cos jeszcze (walki,wydech,wtryski)

 

Program + cały wydech. Na stockowym sądze że ciężko by było 250 przekroczyć :roll:

Posted
czy uzyskanie 270 ps to sam program ( chip ) czy cos jeszcze (walki,wydech,wtryski)

 

Program + cały wydech. Na stockowym sądze że ciężko by było 250 przekroczyć :roll:

A jak się zapatrujesz na zestaw tylny tłumik + rura przed nim(zestaw nr1.H&S) ma rzekomo dawać 18KM do WRX MY 03 czyli do 225KM.

Czy to realne -?? taki zysk mocy to powinno się już czuć pod nogą.

W wolnossącym raczej nie uzyskasz nic w ten sposób a i w turbo wydaje mi się to naciągane??

Posted
czy uzyskanie 270 ps to sam program ( chip ) czy cos jeszcze (walki,wydech,wtryski)

 

Program + cały wydech. Na stockowym sądze że ciężko by było 250 przekroczyć :roll:

A jak się zapatrujesz na zestaw tylny tłumik + rura przed nim(zestaw nr1.H&S) ma rzekomo dawać 18KM do WRX MY 03 czyli do 225KM.

Czy to realne -?? taki zysk mocy to powinno się już czuć pod nogą.

W wolnossącym raczej nie uzyskasz nic w ten sposób a i w turbo wydaje mi się to naciągane??

 

Bez podniesienia ciśnienia doładowania to raczej nie sądze.

Posted
kolejne pytanko ile moze kosztowac taki spojler na tylnia klape ( sti )

fotka tez przy okazji fajna :)

 

24_115.jpg

 

Spoilerek można dostać w sklepie internetowym na stronie SIPu.

Circa 4000zł :twisted:

 

pozdrawiam

Posted
samochod przyplynie do mnie za 1,5 tygodnia i zabieram sie za przerobke .. zrobie relacje foto ..

Plynie? Kupiles ta co jest na zdjeciu?

Moze zrobiles zakupy w USA? Jesli tak to zamow sobie AccessPORT (600$) i zrob Stage 2 http://cobbtuning.com/wrx/power-s.html#stage2. Nie musisz robic calego wydechu, wystarczy ze zalozysz down pipe (300$) bez katalizatorow i z wejsciem w ksztalcie dzwona (mozna wspawac tam przegrode oddzielajaca wyjscie z turbiny od wastegate). Najwieksza korzysc z koncowego tlumika jest widoczna pod koniec zakresu obrotow. Przy okazji robienia wydechu, mozesz wydlubac katalizator z up pipe (za pomoca wiertarki i srobokreta). Mozesz tez zrobic polerowanie i portowanie turbiny http://www.deadboltspeed.com/services.htm, spowoduje to szybsze osiagniecie pelnego cisnienia doladowania (do 500 obrotow wczesniej). Mozesz wymienic przewody do intercoolera na silikonowe, stawiaja mniejszy opor, koszt okolo 115$. Mozna tez wyjac tlumik z dolotu (taka ogromna pucha schowana w blotniku), pozatym nie nalezy dotykac dolotu, zadnych K&N itp. Jest jeszcze kosmetyka w stylu mniejszych lub lzejszych kolek napedzajacych osprzet, zmniejsza to straty mocy. Przy wersji USA, koniecznie nalezy zmienic opony, a najlepiej cale kola na 17" i jakies gumy 225 lub 235.

Polecam lektore forum http://forums.nasioc.com/forums/, jest tam troche osob chwalacych sie moca okolo 240KM na kolach (zmierzona na DynoJet), uzyskanych przy seryjnym turbo i ukladzie paliwowym.

Podobne spoilery robi Neodesign http://www.neodesign.info/products/impreza/impreza.html.

Posted

dzieki konkret info ..

 

ze wzgledu ze mam juz dosyc szybki samochod

wrxa nie chce za bardzo dlubac mysle ze staczy mi moc ok 250 ps na kolach .. mam nadzeje ze chipek da rade

czy ktos montowal w subarynce smt6 ?

 

co do mojej subaryny to nie ta:)

 

moja jest srebrna i kupilem ja w NYC z ubespieczalni puknieta w przod w sumie nie mocno (jest na chodzie ) ..

 

ogolnie docelowo szukam STI a ta kupilem po prostu za dobre pieniadze

Posted

Do 250KM na kolach trzeba wiecej, VF34, wtryski, pompe i program. Warto wziasc AccessPORT, masz auto bez klopotow z seryjnym ECU plus mozliwosc samodzielnego ladowania map, jakie tylko chcesz. Jest sporo gotowych dla popularnych upgradow i roznych paliw.

Posted

oczywiscie chodzi mi 250 ps na silniku !!!!

z tego co wiem to najlepiej jak robic to sti z wrx nie ma co sie bawic w moce ponad 300 ps

Posted

A jak się zapatrujesz na zestaw tylny tłumik + rura przed nim(zestaw nr1.H&S) ma rzekomo dawać 18KM do WRX MY 03 czyli do 225KM.

Czy to realne -??

 

Wg mnie nie jest to realne bo końcowy tłumik to gang, ew. kosmetyka.

Musi być pełen wydech wolny lub ze sportowymi katami i do tego up-pipe.

Dla przykładu SS cały 2,5" od turbo do końca daje przyrost 10-14KM wzależności od innych warunków co potwierdzone jest wykresami na ich stronach.

 

Witam Volkiego.

Posted

 

Niedawno na rajdy.hoga ktoś sprzedawał używany ori spojler od sti, bodajże za 1000pln. Na allegro był też wysoki nowy do lakierowania, ale podróba i chyba nie za ładna. W MTSie chyba tez coś mają.

 

Volki, co do tuningu silnika, to nie myslałeś o tym http://www.ecutek-polska.pl/ecutek/index1.php

A jak nie, to może lepiej unichipa niż SMT. Częsciej go stosują w Subaru, np. VTG i Majertech

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...