Tomasz_555 Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 Impreza ma już prawie rok więc wypadałoby w końcu zapytać o pewną kwestię związaną z szyberdachem. Mianowicie, problem dotyczy zamykania gdy otwarty jest maksymalnie do tyłu. Wciskam guzik, okno przesuwa sie 2-3 cm i się zatrzymuje. Żeby zamknąć całkowicie muszę wcisnąć ponownie. Nie jest to wielki problem, specjalnie mi to nie przeszkadza ale zastanawiam się czy tak ma być czy coś nie działa do końca tak jak powinno. Jak jest u Was ?? Dodam, że mój samochód to Impreza 2.0 RC MY07. Pozdro 555 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Godlik Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 Jak jest u Was ?? GT'99 - mam dokładnie tak samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mc.li Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 Impreza ma już prawie rok więc wypadałoby w końcu zapytać o pewną kwestię związaną z szyberdachem. Mianowicie, problem dotyczy zamykania gdy otwarty jest maksymalnie do tyłu. Wciskam guzik, okno przesuwa sie 2-3 cm i się zatrzymuje. Żeby zamknąć całkowicie muszę wcisnąć ponownie. Nie jest to wielki problem, specjalnie mi to nie przeszkadza ale zastanawiam się czy tak ma być czy coś nie działa do końca tak jak powinno. Jak jest u Was ?? Dodam, że mój samochód to Impreza 2.0 RC MY07. Pozdro 555 W OBK MY00 może nie dwa-trzy centymetry, ale tak w jednej/trzeciej się zatrzymuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 To jest chyba celowo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sylvan Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 W starym legacu też tak jest. Jest to dwuetapowy szyberdach, opisany nawet w instrukcji. Różnica tylko taka, że u mnie moment zatrzymania wypada ok. 5-7cm przed całkowitym zamknięciem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mark L.A. Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 TTTM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 25 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 Rozumiem Pytanie tylko co to daje albo czemu ma służyć ?? Kolega sugerował, że w pozycji 1 może mniej dudnić powietrze wpadające przez otwór ale praktyka nie poparła teorii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_lEszEk_ Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 mój potFOREK ma podobnie. przy zamykaniu "szyberdachu" szyba zatrzymuje się po zamknięciu ok. 3/4 długości. trzeba wtedy zwolnić przełącznik i wcisnąć ponownie. wtedy okno zamyka się do końca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 mój potFOREK ma podobnie. przy zamykaniu "szyberdachu" szyba zatrzymuje się po zamknięciu ok. 3/4 długości. trzeba wtedy zwolnić przełącznik i wcisnąć ponownie. wtedy okno zamyka się do końca. I wszystko gra. Przynajmniej sobie nie przytrzaśniesz....jakbyś wystawiał przez dziurę... :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toja Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 generalnie tez tak jest i u mnie.pierwsza 1/3 dlugosci szyberdach musi sie zamykac przy wcisnietym przycisku zamykania.potem wystarczy nacisnac ponownie close i zamknie sie juz do konca sam.nie wiem czemu tak jest.swoja droga gdyby ktos dysponowal wiedza dlaczego tak dziala ten domykacz to czekam na wyjasnienie :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 25 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 potem wystarczy nacisnac ponownie close i zamknie sie juz do konca sam A w Imprezie trzeba cały czas trzymać przycisk, samo się nie zamyka. Legacy jest bardziej kawiorowe :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_lEszEk_ Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 potem wystarczy nacisnac ponownie close i zamknie sie juz do konca sam A w Imprezie trzeba cały czas trzymać przycisk, samo się nie zamyka. Legacy jest bardziej kawiorowe :razz: w moim potFORKU też jest wersja "manual" a nie "automat" :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ania i tomek Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 LEGACY 92" mam podobny lecz bardziej skomplikowany problem mianowicie- szyber zaczyna sie zamykac (1 faza ,3,4-cm teraz juz to wiem),a potem nie chce zadzialac druga 2 faza zamykania,moze ktos ma na to jakis patent i wie co to powoduje?(Styki w przelaczniku ok) [ Dodano: Sro Cze 25, 2008 9:22 pm ] Widze jednak ze u mnie to poprostu on staje po 3-6cm i raz sie zamyka a raz nie chce,czasami po jakims czasie zaczyna dzialac sam z siebie?Moze to jakis sensorek dziala blednie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 25 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 ania i tomek, hmm, to mi przypomina problem z zamkiem kierowcy w Forku mojego ojca. Raz się drzwi kierowcy zamykają z pilota, a raz nie. Reszta drzwi zawsze zaskakuje. Takie usterki ciężko się diagnozuje, jak jadę do serwisu to zawsze działa. Swego czasu myślałem czy gdzieś np.: nie zbiera się "okresowo" wilgoć. W szyberdachu też mogłoby to być przyczyną. Ale to jest szeroko pojęte przypuszczenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ania i tomek Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 Problem polega na tym ze nie jestemy teraz w PL,a w tutejszym ASO nie ufam.Po za tym malo uzywam tego okienka,naprawa wiaze sie zapewne ze zdjeciem tapicerki ktora po zlozeniu zacznie trzeszczec czego nie chce, wole go poprostu nie odswac,bede go uchylal do gory.Myslalem ze,to moze jakas standardowa usterka ktora sie da usunac bez rozbierania calego samochodu w srodku w poszukiwaniu przyczyny.DZIEKI za chęci pomocy. [ Dodano: Sro Cze 25, 2008 10:53 pm ] Co do drzwi to mialem podobny problem,nie zamykaly mi sie tylne drzwi a reszta bez problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 LEGACY 92" mam podobny lecz bardziej skomplikowany problem mianowicie- szyber zaczyna sie zamykac (1 faza ,3,4-cm teraz juz to wiem),a potem nie chce zadzialac druga 2 faza zamykania,moze ktos ma na to jakis patent i wie co to powoduje?(Styki w przelaczniku ok) [ Dodano: Sro Cze 25, 2008 9:22 pm ] Widze jednak ze u mnie to poprostu on staje po 3-6cm i raz sie zamyka a raz nie chce,czasami po jakims czasie zaczyna dzialac sam z siebie?Moze to jakis sensorek dziala blednie? Może się poluźnił na prowadnicach i "bokiem staje". Może prowadnice przytarte. Może .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ania i tomek Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 Wszystko z prowadnicami ok,smar ok.Problem wyglada na brak styku gdzies lub bledne dzialanie ktoregos sensora koncowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 Wszystko z prowadnicami ok,smar ok.Problem wyglada na brak styku gdzies lub bledne dzialanie ktoregos sensora koncowego. Niebawem bedę miał sprawny na sprzedaż...jakby co. EDIT: z tyłu nad głową środkowego pasażera masz zaślepkę w tapicerce, w razie problemów możesz użyć tego co nad nią. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ania i tomek Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 Ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pedros Opublikowano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 U mnie w 2,0R MY06 jest identycznie - szyber idzie parę centymetrów i staje. Muszę puścić przycisk i ponownie go przesunąć i trzymać aby szyber ruszył. Mały OFF - a może wiecie po co w imprezie kombi jest pas bezpieczeństwa w kufrze??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ssz Opublikowano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 duży szklany dach w forku: otwiera się po naciśnięciu klawisza do pozycji 2/3, tak otwarty dach pozwala komfortowo podróżować do prędkości 80-100km/h następne naciśnięcie otwiera go całkowicie - turbulencje powietrza pozwalają komfortowo jechać do max 50km/h. zamykanie jest także dwustopniowe - pierwsze naciśnięcie kończy się zawsze w pozycji 1/3, przy tak otwartym dachu, można na upartego jechać i 160km/h :wink: nie wiem jak w imprezie ale w forku ma to według mnie sens. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 od siebie dodam, ze tak dzialajace szyberdachy maja nie tylko Subaraki :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raga Opublikowano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 Z tym szyberdachem to moim zdaniem jest to jakieś śmieszne zabezpieczenie przed przyczaśniecięm palców. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 Z tym szyberdachem to moim zdaniem jest to jakieś śmieszne zabezpieczenie przed przyczaśniecięm palców. ...albo szyi/glowy :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ssz Opublikowano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 Z tym szyberdachem to moim zdaniem jest to jakieś śmieszne zabezpieczenie przed przyczaśniecięm palców. ktoś mi mówił że szyby elektryczne i szyberdachy są zabezpieczone przed przycinaniem jakimiś "bezpiecznikami termicznymi" - jak jest obciążenie (palec) to wtedy wyłączają silnik dachu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się