Jump to content

28.06.2008 Słomczyn - pojeżdżawka


Jojek
 Share

Recommended Posts

  • Replies 72
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Kolejna rewelacyjna okazja, żeby popsuć skrzynię :roll:

Trzeba tylko podpytać Michała jak bardzo zniszczyli nawierzchnię?

....a m.wrc, ty chyba też dobrze wiesz jak tor wygląda po ostatniej "nauce jazdy" :wink:

Link to comment
Share on other sites

kiedy, gdzie :?: , moźe to moja źonka sie dorwała do auta :wink:

Chyba wczoraj, na wyjezdzie z 1-go maja w Warszawską. Dzwięk niósł się miedzy kamienicami że chyba całe miasto słyszało :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

....a m.wrc, ty chyba też dobrze wiesz jak tor wygląda po ostatniej "nauce jazdy"

 

Słuchajcie... poprostu jak po szynach...Ostatnio latałem takimi bokami, że aż spotkałem się z bandą :twisted: (Jabar akurat był na pokładzie), ale dzisiaj to naprawdę musiałem się natrudzić aby boki zrobić. Tam gdzie zawsze było ślisko czyli pierwszy lewy i wyjście na prostą jest ślisko ale cała reszta trzymała bardzoooooo.

 

[ Dodano: Czw Cze 19, 2008 10:54 pm ]

Trzeba tylko podpytać Michała jak bardzo zniszczyli nawierzchnię?

 

Praktycznie nie tknięta...

Link to comment
Share on other sites

kiedy, gdzie :?: , moźe to moja źonka sie dorwała do auta :wink:

Chyba wczoraj, na wyjezdzie z 1-go maja w Warszawską. Dzwięk niósł się miedzy kamienicami że chyba całe miasto słyszało :mrgreen:

 

a chyba kojarze :mrgreen: , wkurzył mnie jakiś koleś z "głośnym" wydechem to postanowiłem popsuć mu dobry chumor i zagłuszyć jego myśli :twisted: :wink:

 

BTW to troche za bardzo ryczy, nawet jak dla mnie :mrgreen: , powyźej pewnej mocno niedozwolonej prędkości nie słychać nic poza totalnym rykiem :twisted: dziś nawet trohe mi głupio było jak przeleciałem tuź obok 307 cc :lol:

Link to comment
Share on other sites

Tam gdzie zawsze było ślisko czyli pierwszy lewy i wyjście na prostą jest ślisko ale cała reszta trzymała bardzoooooo.
ale ze zdjec wynika ze troszke "grzasko" - albo te lopaty to tak dla jaj :mrgreen:
Link to comment
Share on other sites

Niby super, ale to może wróżyć sporą frekwencję, a to już nie za dobrze :roll:

 

Chyba obkleję Antyka stickerami Mitsu i uśmiechnę się do Michała o zniżkę :wink:

Link to comment
Share on other sites

kiedy, gdzie :?: , moźe to moja źonka sie dorwała do auta :wink:

Chyba wczoraj, na wyjezdzie z 1-go maja w Warszawską. Dzwięk niósł się miedzy kamienicami że chyba całe miasto słyszało :mrgreen:

 

a chyba kojarze :mrgreen: , wkurzył mnie jakiś koleś z "głośnym" wydechem to postanowiłem popsuć mu dobry chumor i zagłuszyć jego myśli :twisted: :wink:

 

BTW to troche za bardzo ryczy, nawet jak dla mnie :mrgreen: , powyźej pewnej mocno niedozwolonej prędkości nie słychać nic poza totalnym rykiem :twisted: dziś nawet trohe mi głupio było jak przeleciałem tuź obok 307 cc :lol:

 

Etam. Fajnie chodzi :mrgreen: U mnie powyżej 10k rpm dopiero jest ryk :twisted:

 

 

Ps. Nie wiesz kto się porusza u nas dziadkiem kombi :?: Slysze codziennie koło 9 rano.

Link to comment
Share on other sites

ale ze zdjec wynika ze troszke "grzasko" - albo te lopaty to tak dla jaj

 

Wcale nie dla jaj... tylko wkładka nawalała i uczyła się robić zakręty inaczej niż zawsze i tak się skończyło..wstyd mówić :sad:

 

Naprawdę tor jest dobrze przygotowany.

Link to comment
Share on other sites

chętnie by m się wybrał ale jest SUPEROES nocny w Kielcach :evil:

Link to comment
Share on other sites

witam,

 

na stronie AK Rzemiślnik pojawila sie informacja o pojezdzawce:

 

http://www.rallycross.pl/Rzemieslnik_we ... 0619152336

 

wie ktos jak to jest z rekawiczkami i obuwiem sportowym? bo z tego co pamietam to na wczesniejszych pojezdzawkach nie bylo to konieczne (jedynie kask)

 

Pozdrawiam

Jarek

 

 

Ile bedzie statrujacych/samochodow?

Jak dobrze pojdzie, to bede mial juz wtedy pelna klatke :)

Link to comment
Share on other sites

chętnie by m się wybrał ale jest SUPEROES nocny w Kielcach :evil:

 

Wybierasz się carfit :?: Napisz słówko jak to wygląda, bo ja bym gdzieś chętnie poszalał nowym nabytkiem :mrgreen:, ale nie wiem co lepsze :roll:

Link to comment
Share on other sites

...

Jak dobrze pojdzie, to bede mial juz wtedy pelna klatke :)

W GT-R'rze? :lol: :wink:

Ja się piszę na co-drive, ok?

 

,ale z tymi zapisami to jakiś szok, wtf?

ed.: spoko, jak zwykle, nie ma zapisów, ile przyjedzie tyle będzie :idea:

bless

Link to comment
Share on other sites

le aut jednoczesnie jest na torze?

Czy długo czeka się na wjazd na tor ?

 

Najprostsza odpowiedź: w zależności od tego, ile osób przyjedzie i jaki będzie duch w narodzie: na początku zawsze się czeka dłużej, ale tak około 14:00 tor robi się pusty :twisted:.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...