Bastek333 Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 Czy ktos testowal rozne ustawienia zbierznosci na przodzie w GTku ?? Zwiekszylem troche rozbierznosc na przodzie zeby poprawic "wejscie w zakret" i zapobiec wyjezdzaniu przodu - niestety efekt nie za bardzo wyczuwalny za to slyszalny - zaczely mi gumy piszczec w zakretach ... wiec chyba dobrze nie jest Generalnie instrukcja podaje +- 2-3mm - to troche duzawy zakres od zbieznego do rozbieznego... Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 zbieznosc przod 0 negatyw na wszystkich kolach po -1, zbieznosc tyl mozesz ustawic po 1mm rozbiezny na strone. tak ustaw i zobacz czy ci pasuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 komancz, ja też tak mam zrobić coby skręcał? Czy jakieś inne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 szczur75, zrób tak na początek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Magdziarz Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 Sugestia; Zbieżność 0, negat -1,5 przód, -1 tył, wysokość przodu obniżyć o 10 mm, na slicku ciśnienie przód 1,9 na zimnej, 2,2 na gorącej, tył o 0,1 mniejsze, na cywilu więcej o 0,3. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bastek333 Opublikowano 9 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 Dzieki wszystkim - to juz wiem w jakim kierunku zmierzac ... moze w weekend powalcze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 zbieznosc przod 0negatyw na wszystkich kolach po -1, zbieznosc tyl mozesz ustawic po 1mm rozbiezny na strone. Domyślam się, że w moim srebrnym autobusie zastosowano to samo. Jeżeli tak, to w połączeniu z tymi kilkoma drobiazgami w zawiasie jest genialnie (choć na początku wymaga przyzwyczajenia, bo się ma wrażenie, że nawet na prostej tył chce nas wyprzedzać) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 U mnie jest przód -1,5 tył -1 Przód zbieżność 0, tył 0 Jest nieźle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 jak jest z żywotnoscia opon ????mocno zjada boki??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 jak jest z żywotnoscia opon ????mocno zjada boki??? nie zjada, najwiekszy wpływ na zuzycie nierównomierne opon ma zbieżność a nie kąt pochylenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 jak jest z żywotnoscia opon ????mocno zjada boki??? nie zjada, najwiekszy wpływ na zuzycie nierównomierne opon ma zbieżność a nie kąt pochylenia Nie do końca się z tym zgodzę. Do pewnego momentu kąt nie ma większego znaczenia ale jak nastawisz np. -3 na kącie pochylenia to zjedziesz boki do łysego bardzo szybko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 chodzi mi o ustawienia do dynamicznej jazdy codziennej ) nie tor nie szuter itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Magdziarz Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 nastawisz np. -3 Bez przesady; taki negat to chyba na Hungaroring Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 to ile ?? przod -1,5 tyl -1 ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Magdziarz Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 o ile ?? przod -1,5 tyl -1 ??? Tak. Będzie ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 jak jest z żywotnoscia opon ????mocno zjada boki??? nie zjada, najwiekszy wpływ na zuzycie nierównomierne opon ma zbieżność a nie kąt pochylenia Nie do końca się z tym zgodzę. Do pewnego momentu kąt nie ma większego znaczenia ale jak nastawisz np. -3 na kącie pochylenia to zjedziesz boki do łysego bardzo szybko. ja jezdze na -2,5 i nic nie zchodzi, oczywiscie że jeseli da sie większy kąt, 3,5, 4 to bedzie jadło, ale do powiedzmy 2,5 jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 Bez przesady; taki negat to chyba na Hungaroring Napisałem przykładowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 carfit, nbiemasz problemów z hamowaniem na zwykłej oponie? Czy jeździs zjuż tylko na slicku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 ja jezdze na -2,5 i nic nie zchodzi :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 carfit, nbiemasz problemów z hamowaniem na zwykłej oponie? Czy jeździs zjuż tylko na slicku? nie mam, praktycznie przestałem jeździć na zwykłych oponach :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 kurcze ale ja ja ustawienia do cywila, do jazdy na co dzien !!! bezpieczne max jakie mozna ustawic przy normalnych oponach?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 kurcze ale ja ja ustawienia do cywila, do jazdy na co dzien !!! bezpieczne max jakie mozna ustawic przy normalnych oponach?? Ja mam w cywilu na zwykłych oponach pochylenie kół przód -1,5 tył -1,0 i zbieżność na 0 i trakcja w zakrętach poprawiła się zdecydowanie bez pogorszenia hamowania. Przy takich nastawach opony też nie powinny się jakoś specjalnie drzeć od środka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ania i tomek Opublikowano 7 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 Negatyw przod-1,5 tył -1 Przód zbieżność 0, tył 0 Czy moge to zastosowac w turbodziadku kombi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 8 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2008 Negatyw przod-1,5 tył -1Przód zbieżność 0, tył 0 Czy moge to zastosowac w turbodziadku kombi? Tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ania i tomek Opublikowano 8 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2008 DZIEKI SZCZUR 75 [ Dodano: Sob Lip 12, 2008 1:31 pm ] SZCZUR 75 napisz mi jak mozesz jeszcze gdzie i jak to ustawic(w aucie)Bylem dzis na zbierznosci i PAN nie wiedzal jak to zrobic na tylnej osi(przebywam w IRL niektorzy wiedza co to oznacza).Wiec nie dalem mu nic robic i ucieklem!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się