Jump to content

Zbieznosc w Imprezie turbo ?


Bastek333
 Share

Recommended Posts

Czy ktos testowal rozne ustawienia zbierznosci na przodzie w GTku ??

Zwiekszylem troche rozbierznosc na przodzie zeby poprawic "wejscie w zakret" i zapobiec wyjezdzaniu przodu - niestety efekt nie za bardzo wyczuwalny za to slyszalny - zaczely mi gumy piszczec w zakretach ... wiec chyba dobrze nie jest :mrgreen:

Generalnie instrukcja podaje +- 2-3mm - to troche duzawy zakres :lol: od zbieznego do rozbieznego...

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

zbieznosc przod 0

negatyw na wszystkich kolach po -1,

zbieznosc tyl mozesz ustawic po 1mm rozbiezny na strone.

 

tak ustaw i zobacz czy ci pasuje

Link to comment
Share on other sites

zbieznosc przod 0

negatyw na wszystkich kolach po -1,

zbieznosc tyl mozesz ustawic po 1mm rozbiezny na strone.

Domyślam się, że w moim srebrnym autobusie zastosowano to samo. Jeżeli tak, to w połączeniu z tymi kilkoma drobiazgami w zawiasie jest genialnie (choć na początku wymaga przyzwyczajenia, bo się ma wrażenie, że nawet na prostej tył chce nas wyprzedzać) :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

U mnie jest przód -1,5 tył -1

Przód zbieżność 0, tył 0

Jest nieźle.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
jak jest z żywotnoscia opon ????mocno zjada boki???

 

nie zjada, najwiekszy wpływ na zuzycie nierównomierne opon ma zbieżność a nie kąt pochylenia

Link to comment
Share on other sites

jak jest z żywotnoscia opon ????mocno zjada boki???

 

nie zjada, najwiekszy wpływ na zuzycie nierównomierne opon ma zbieżność a nie kąt pochylenia

Nie do końca się z tym zgodzę. Do pewnego momentu kąt nie ma większego znaczenia ale jak nastawisz np. -3 na kącie pochylenia to zjedziesz boki do łysego bardzo szybko.
Link to comment
Share on other sites

jak jest z żywotnoscia opon ????mocno zjada boki???

 

nie zjada, najwiekszy wpływ na zuzycie nierównomierne opon ma zbieżność a nie kąt pochylenia

Nie do końca się z tym zgodzę. Do pewnego momentu kąt nie ma większego znaczenia ale jak nastawisz np. -3 na kącie pochylenia to zjedziesz boki do łysego bardzo szybko.

 

ja jezdze na -2,5 i nic nie zchodzi, oczywiscie że jeseli da sie większy kąt, 3,5, 4 to bedzie jadło, ale do powiedzmy 2,5 jest ok.

Link to comment
Share on other sites

Bez przesady; taki negat to chyba na Hungaroring
Napisałem przykładowo.
Link to comment
Share on other sites

carfit, nbiemasz problemów z hamowaniem na zwykłej oponie? Czy jeździs zjuż tylko na slicku?

 

nie mam, praktycznie przestałem jeździć na zwykłych oponach :cool:

Link to comment
Share on other sites

kurcze ale ja ja ustawienia do cywila, do jazdy na co dzien !!! bezpieczne max jakie mozna ustawic przy normalnych oponach??

Link to comment
Share on other sites

kurcze ale ja ja ustawienia do cywila, do jazdy na co dzien !!! bezpieczne max jakie mozna ustawic przy normalnych oponach??

 

Ja mam w cywilu na zwykłych oponach pochylenie kół przód -1,5 tył -1,0 i zbieżność na 0 i trakcja w zakrętach poprawiła się zdecydowanie bez pogorszenia hamowania. Przy takich nastawach opony też nie powinny się jakoś specjalnie drzeć od środka.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

DZIEKI SZCZUR 75

 

[ Dodano: Sob Lip 12, 2008 1:31 pm ]

SZCZUR 75 napisz mi jak mozesz jeszcze gdzie i jak to ustawic(w aucie)Bylem dzis na zbierznosci i PAN nie wiedzal jak to zrobic na tylnej osi(przebywam w IRL niektorzy wiedza co to oznacza).Wiec nie dalem mu nic robic i ucieklem!!!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...