Skocz do zawartości

Zbieznosc w Imprezie turbo ?


Bastek333

Rekomendowane odpowiedzi

Czy ktos testowal rozne ustawienia zbierznosci na przodzie w GTku ??

Zwiekszylem troche rozbierznosc na przodzie zeby poprawic "wejscie w zakret" i zapobiec wyjezdzaniu przodu - niestety efekt nie za bardzo wyczuwalny za to slyszalny - zaczely mi gumy piszczec w zakretach ... wiec chyba dobrze nie jest :mrgreen:

Generalnie instrukcja podaje +- 2-3mm - to troche duzawy zakres :lol: od zbieznego do rozbieznego...

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zbieznosc przod 0

negatyw na wszystkich kolach po -1,

zbieznosc tyl mozesz ustawic po 1mm rozbiezny na strone.

Domyślam się, że w moim srebrnym autobusie zastosowano to samo. Jeżeli tak, to w połączeniu z tymi kilkoma drobiazgami w zawiasie jest genialnie (choć na początku wymaga przyzwyczajenia, bo się ma wrażenie, że nawet na prostej tył chce nas wyprzedzać) :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
jak jest z żywotnoscia opon ????mocno zjada boki???

 

nie zjada, najwiekszy wpływ na zuzycie nierównomierne opon ma zbieżność a nie kąt pochylenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak jest z żywotnoscia opon ????mocno zjada boki???

 

nie zjada, najwiekszy wpływ na zuzycie nierównomierne opon ma zbieżność a nie kąt pochylenia

Nie do końca się z tym zgodzę. Do pewnego momentu kąt nie ma większego znaczenia ale jak nastawisz np. -3 na kącie pochylenia to zjedziesz boki do łysego bardzo szybko.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak jest z żywotnoscia opon ????mocno zjada boki???

 

nie zjada, najwiekszy wpływ na zuzycie nierównomierne opon ma zbieżność a nie kąt pochylenia

Nie do końca się z tym zgodzę. Do pewnego momentu kąt nie ma większego znaczenia ale jak nastawisz np. -3 na kącie pochylenia to zjedziesz boki do łysego bardzo szybko.

 

ja jezdze na -2,5 i nic nie zchodzi, oczywiscie że jeseli da sie większy kąt, 3,5, 4 to bedzie jadło, ale do powiedzmy 2,5 jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

carfit, nbiemasz problemów z hamowaniem na zwykłej oponie? Czy jeździs zjuż tylko na slicku?

 

nie mam, praktycznie przestałem jeździć na zwykłych oponach :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurcze ale ja ja ustawienia do cywila, do jazdy na co dzien !!! bezpieczne max jakie mozna ustawic przy normalnych oponach??

 

Ja mam w cywilu na zwykłych oponach pochylenie kół przód -1,5 tył -1,0 i zbieżność na 0 i trakcja w zakrętach poprawiła się zdecydowanie bez pogorszenia hamowania. Przy takich nastawach opony też nie powinny się jakoś specjalnie drzeć od środka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

DZIEKI SZCZUR 75

 

[ Dodano: Sob Lip 12, 2008 1:31 pm ]

SZCZUR 75 napisz mi jak mozesz jeszcze gdzie i jak to ustawic(w aucie)Bylem dzis na zbierznosci i PAN nie wiedzal jak to zrobic na tylnej osi(przebywam w IRL niektorzy wiedza co to oznacza).Wiec nie dalem mu nic robic i ucieklem!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...