slesz Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2008 W związku z tym, że użytkowników Subaru z silnikami diesla przybywa , proponuję wątek, w którym będziemy dzielić się uwagami, spostrzeżeniami i radami dotyczącymi użytkowania było nie było totalnej nowości - w zasadzie takie źródło wiedzy o eksploatacji i możliwych kłopotach. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2008 tu jest odpowiedni wątek :arrow: http://forum.tdi-tuning.pl/index.php Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slesz Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Z całym szacunkiem dla innych ropniaków żaden z nich nie boksuje... A chodzi właśnie o użytkowanie tego naszego jedynego :wink: na ironię odpowiem jak przyjdzie mi do głowy dobra riposta :razz: bo nie w formie jestem :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raju Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2008 A chodzi właśnie o użytkowanie tego naszego jedynego na ironię odpowiem jak przyjdzie mi do głowy dobra riposta bo nie w formie jestem Tu nie o riposte c'mon, wiem o co chodzi :cool: Chcesz mieć taki swoj kącik wiedzy, doświadczeń, spostrzeżeń, pytań odnośnie diesla w boxerze Pomysł fajny. Nie wiem gdzie umieścić możnaby go było :roll: Może jakaś ankieta :?: Kochamy ankiety prawada :?: Prawda :!: :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Z całym szacunkiem dla innych ropniaków żaden z nich nie boksuje... carfit, On Ci grozi! g. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2008 na ironię odpowiem jak przyjdzie mi do głowy dobra riposta :razz: bo nie w formie jestem :wink: Wypowiedź carfita powinna zostać zakończona słowem "Touché!" gdyż była to odpowiedź kończąca, z którą trudno byłoby sobie poradzić nawet największemu mistrzowi ciętej riposty! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mc.li Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2008 na ironię odpowiem jak przyjdzie mi do głowy dobra riposta :razz: bo nie w formie jestem :wink: Wypowiedź carfita powinna zostać zakończona słowem "Touché!" gdyż była to odpowiedź kończąca, z którą trudno byłoby sobie poradzić nawet największemu mistrzowi ciętej riposty! Przemeq widocznie nie znasz wujka Zenka zwanego "cięta riposta" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2008 mc.li, ważne, że wujek Zenek zna mnie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mc.li Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2008 mc.li, ważne, że wujek Zenek zna mnie . Wujek Zenek zna każdego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slesz Opublikowano 10 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2008 no i mam parę wiadomości bo z kumplem się widziałem dizlowym :razz: (miał alfę 147 - śliczną, jakaś limitowana wersja - opon nie można dostać nawet normalnie - autobus w niego wjechał z tyłu i złamała się na pół - gość zdrowy) może to wszyscy wiedzą......................... ale może nie :razz: - pilnować żeby rozgrzewać turbinę przed deptaniem - realnie około 10km jazdy - przed zgaszeniem - jeśli doginaliśmy (np. autostrada opór i nagle na stację benzynową) poczekać żeby trochę ostygła - na wysokim biegu uważać z deptaniem pedału do podłogi (np na 5 biegu 1400rpm czyli pewnie jakieś 70kmh) zredukować a nie deptać ostro i rozpędzać - chodzi o koło zamachowe - jest duże i ma ciężko wtedy :wink: - licznik spalania - trzeba mu uwierzyć - liczenie ręczne nie jest wiarygodne bo olej się pieni i w zasadzie nigdy go nie zatankujemy tak samo, ani do pełna - i pilnować, żeby się paliwo nie skończyło - to już jest w skróconej instrukcji - no i raczej z 1 jechać przy toczeniu a nie z 2 - ale to już chyba wszyscy opanowali jak im gasł pierwszego dnia :wink: jak coś mi się jeszcze przypomni - dopiszę może ktoś skorzysta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek_p Opublikowano 10 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2008 no i mam parę wiadomości może to wszyscy wiedzą......................... ale może nie :razz: - pilnować żeby rozgrzewać turbinę przed deptaniem - realnie około 10km jazdy Nie ja tu jestem specem ale nawet ja wiem że rozgrzać to masz olej, który smaruję turbinę, a nie sam wiatrak jako taki - przed zgaszeniem - jeśli doginaliśmy (np. autostrada opór i nagle na stację benzynową) poczekać żeby trochę ostygła true, true - na wysokim biegu uważać z deptaniem pedału do podłogi (np na 5 biegu 1400rpm czyli pewnie jakieś 70kmh) zredukować a nie deptać ostro i rozpędzać - chodzi o koło zamachowe - jest duże i ma ciężko wtedy :wink: no tego to chyba żaden normalny kierowca osobówki nie robi bo to zabójstwo dla panewek - licznik spalania - trzeba mu uwierzyć - liczenie ręczne nie jest wiarygodne bo olej się pieni i w zasadzie nigdy go nie zatankujemy tak samo, ani do pełna - i pilnować, żeby się paliwo nie skończyło - to już jest w skróconej instrukcji - no i raczej z 1 jechać przy toczeniu a nie z 2 - ale to już chyba wszyscy opanowali jak im gasł pierwszego dnia :wink: jak coś mi się jeszcze przypomni - dopiszę może ktoś skorzysta A może by to jednak dać do technicznego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 10 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2008 no tego to chyba żaden normalny kierowca osobówki nie robi bo to zabójstwo dla panewek Widać nie jechałeś taksówką jeszcze Ale fakt, wielu z nich nie jest normalna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slesz Opublikowano 10 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2008 rozgrzać to masz olej, który smaruję turbinę, a nie sam wiatrak jako taki taki skrót myślowy (w stylu ziobry :razz:) A może by to jednak dać do technicznego? w sumie może i tak by było lepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek_p Opublikowano 11 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 Widać nie jechałeś taksówką jeszcze Ale fakt, wielu z nich nie jest normalna. Bardzo rzadko mi się to zdarza a jak już mnie wiozą to jestem na tyle rozweselony że nie zwracam na to uwagi :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slesz Opublikowano 18 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 mógłby ktoś dać info jaki jest rozkład momentu w legacy? w sensie na osie? taki sam chyba jak w benzynie... tylko jaki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 18 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 slesz, przy skrzyniach ręcznych bez DCCD zazwyczaj jest to 50:50. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
minimus Opublikowano 18 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 Nie w OBK 06. Tam jest 60:40. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slesz Opublikowano 18 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 to dlaczego jest podsterowny przy masie rozłożonej też 50:50? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 18 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 slesz, skoro silnik jest ciezszy o 100kg od benzynowego, to nie moze byc masa rozlozona tez 50:50 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slesz Opublikowano 18 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 slesz, skoro silnik jest ciezszy o 100kg od benzynowego, to nie moze byc masa rozlozona tez 50:50 no w salonie mi tak powiedzieli... nie ważyłem :wink: :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 18 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 auć yyyy ten moze ja o czyms nie wiem, i np dolozyli z tylu jakis balast, zeby zachowac rownowage Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
citan Opublikowano 18 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 Than_Junior, atrapy wydechu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kario Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 Ja czytalem, ze disel ma 170kg i jest ciezszy o 10kg od benzyny. O 100kg nie moze byc, teraz nawet silniki V6 waza grubo ponizej 200kg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 Kario, tak tylko slyszalem. Z reszta jak porownasz podobne wersje wyposazenia w benzynie i w dieslu to z danych wychodzi ok 100kg. Moze to tez kwestia ciezszej skrzyni? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FUKS Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 Kario, tak tylko slyszalem. Z reszta jak porownasz podobne wersje wyposazenia w benzynie i w dieslu to z danych wychodzi ok 100kg. Moze to tez kwestia ciezszej skrzyni? Może do ważenia zapomnieli cement z bagaznika wyjąć.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się