Olleo Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2008 No wlasnie oslone kombinuje i nowe amorki, zeby na czyms nie zawisnac. Pozyczylbym od kogos opony M/T, ale nie bardzo mam gdzie =) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Pozyczylbym od kogos opony M/T, Mimo wszystko pozostałbym przy dobrych oponach AT. Myślę, że na Plejadach tylko niepotrzebnie zużyjesz MTki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2008 I tak nie mam od kogo pozyczyc - czy to MT, czy AT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilL Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2008 czy to MT, czy AT. możecie wyjaśnić te zwroty ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Manual transmission Automatic transmission Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2008 A jak się to ma do opon? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Manual transmission Automatic transmission Mud Terrain All Terrain Generalnie AT to takie opony do wszystkiego i niczego, a MT ma takie kloce, ze wyrywa bruk razem z korzeniami =) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Olleo, a na plejadach dają radę najzwyklejsze geolandery Ważne by poprawnie odpowiadać na pytania konkursowe - tu najwięcej tracą forumowi upalacze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Aflinta, ja nie jade wygrac, ale miec terenowy ubaw w dzien i towarzyski w nocy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2008 A jak się to ma do opon? Olleo napisał/a: czy to MT, czy AT. możecie wyjaśnić te zwroty ? A było coś w pytaniu o oponach? :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2008 W pytaniu? Czy w zdaniu do ktorego bylo pytanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
remek Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2008 ja nie jade wygrac, ale miec terenowy ubaw w dzien i towarzyszki w nocy a co na to zonka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2008 ja nie jade wygrac, ale miec terenowy ubaw w dzien i towarzyszki w nocy a co na to zonka? remek, Olleo, coś się między Wami ostatnio wydarzyło? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2008 ja nie jade wygrac, ale miec terenowy ubaw w dzien i towarzyszki w nocy a co na to zonka? remek, Olleo, coś się między Wami ostatnio wydarzyło? Nic, w czym nie bralbys udzialu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosmit Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2008 do Forka polecam opony Geolandar H/T G051 Nie piszczą tak jak G900 (nawet przy +28), bardzo dobrze zachowują się na mokrym asfalcie i bierznik jest lepszy (głębszy) na lekki teren niż w G900. Co ciekawe są to opony M+S. A/T nienadają sie do Forka jesli większośc czasu jeździsz po asfalcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2008 A to z gatunku 90% szosa / 10% teren? Nie mam zamiaru kupowac A/T czy M/T - przynajmniej poki sie nie przekonam, ze sa niezbedne, jako druga para do wypadow poza czarne =) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosmit Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2008 może troche wiecej % w kierunku teren. Napewno lepsze niz fabryczne G900(A). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Zdecydowanie lepsze Bridgestone Dueler. 3 sezon są w Forku, powoli się kończą, piszczą tylko jak się ostro poleci w zakręcie. W terenie radzą sobie świetnie, na gładkim czarnym sunie sie komfortowo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosmit Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Bridgestone Dueler HT 6XX czy Bridg. Dueler Sport? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 12 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2008 Ja mam w tej chwili Duelery zimowe, tylko mocno zuzyte, na Forku i szczerze mowiac w terenie... nie bardzo. O ile w piachu jeszcze daja rade, to w blocie zero kierowalnosci - moge sobie krecic kierownica, a i tak pojedzie gdzie chce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosmit Opublikowano 12 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2008 a które, Dueler Sport czy HT? to zupełnie inne opony. Tommy, które sa takie dobre? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 12 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2008 Sport to na pewno nie - raczej te 6xx. [ Dodano: Sob Kwi 12, 2008 9:14 am ] Chyba 683 albo 684. [ Dodano: Sob Kwi 12, 2008 9:18 am ] Jak patrze na biezniki, to HT 684 na pewno nie, a 683 sa letnie, wiec nie wiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pumex1 Opublikowano 12 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2008 trasa terenowa sie zbroi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 12 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2008 kosmit, Dueler H/T D684. Rozmiar 205/70/R15 - wbrew pozorom ma znaczenie. Dueler Sport? Opona typowo szosowa nie nadająca się kompletnie w teren, nawet lekki. Przy pierwszej kałuży totalnie się zaklei, na szutrze będzie się ślizgać, w piach to pewnie wpadnie jak w masło. Takie oponki są dobre do Forka Turbo, który po autostradach lata. na Forku i szczerze mowiac w terenie... nie bardzo. O ile w piachu jeszcze daja rade, to w blocie zero kierowalnosci - moge sobie krecic kierownica, a i tak pojedzie gdzie chce. Pamiętaj, że opona zimowa służy głównie do jazdy po śniegu, w niskich temperaturach. Błoto jest takim rodzajem nawierzchni, że ciężko o oponę H/T, która będzie się zachowywać jak szosówka na asfalcie. Moje Duelery też się zaklejają błotem ale budowa bieżnika pozwalana na wygrzebywanie się i skuteczne odpychanie samochodu. Nie mówiąc o wytrzymałości na punktowe naprężenia. Sam tego doświadczyłem jak wybraliśmy się na szutrówke z kamieniami Forkiem i Palio. Palio bardzo szybko złapało kapcia - pomimo, iż kierownik wie sporo o jeździe w terenie i wiedział, że jedzie osobówką. Ostra krawędź kamienia szybko załatwiła Nokiana. Duelerem cioraliśmy ostro bez zbędnych cergieli. Tylko M/T i to odpowiednio dobrany pozwala na świetne prowadzenie w grząskim terenie. Chcesz poczuć wyraźną różnicę w terenie to patrz na A/T w górę. Ale wtedy jazda po asfalcie te opony zabije. H/T to opona bardziej pod szosę, ale jak jest dobrej jakości to w terenie dedykowanych dla Forka będzie radzić sobie bardzo dobrze. Taki właśnie moim zdaniem jest Dueler. Następny komplet też będzie Duelerów. Jak patrze na biezniki, to HT 684 na pewno nie No ja jak wybieram opony to raczej czytam specyfikację i opinie użytkowników. Budowa bieżnika w przypadku opon H/T to niewielka informacja odnośnie prowadzenia w terenie. W przypadku opon M/T jest dokładnie na odwrót. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gimli2 Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 mój forek bryka na Bridgestone Dualler 694 A/T. sporo jeżdze po terenie i jest ok, dopóki sie nie powiesze to błotko nie zatrzyma , po świeżo oranym polu też ładnie idzie :grin: , a na czarnym sunie elegancko no z tym że słychaj je troche bardziej niż typowe szosowe opony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.