Skocz do zawartości

problem z wymiana kierownicy w GT'00


Bosman

Rekomendowane odpowiedzi

Kizi4 podpowiesz jakie koszty i miejsce zakupu ? Bardzo fajnie to wygląda i chyba się skusze na adaptację do WRX.

 

pzdr.

 

NABA SIMONI RACING (MOMO nie było na stanie) - 195,oo PLN - www.rallyshop.pl

KIEROWNICA - 189,oo PLN - http://www.allegro.pl/item355148719_kie ... skora.html

ŚRUBY M4 x 50 10,9MPa - 1,5o PLN - Świat Śrub, Chrzanów, Oświęcimska 51

DRUT - 0,oo PLN - znalazłem kawałek w garażu :lol:

 

JEŻELI TO CO NAPISAŁEM WYŻEJ JEST NIEZGODNE Z REGULAMINEM PROSZĘ MODERATORA O WYEDYTOWANIE LUB PASEK ZA KARĘ. :grin:

 

Czas wykonania 2,5 godziny.

 

[ Dodano: Pią Maj 02, 2008 6:24 pm ]

Strasznie mi się podoba patent z klaksonem, pytanie jak działa.

 

Działa bez zarzutu. Drut to DYt 1,5 mm - jest dość sprężysty, więc nie będzie problemu z dociskaniem go co jakiś czas do ślizgu.

 

 

Mam jeszcze pytanie:

gdzie wpiąć opornik 3 ohmy, żeby nie świeciła kontrolka AIRBAG?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdzie wpiąć opornik 3 ohmy, żeby nie świeciła kontrolka AIRBAG?

 

w zolta kostke air bag, pamietaj ze zielone zabezpieczenie musi byc wcisniete bo inaczej patent nie zadziala :wink:

 

OK, jak nie zadziała będę pytał dalej :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdzie wpiąć opornik 3 ohmy, żeby nie świeciła kontrolka AIRBAG?

 

w zolta kostke air bag, pamietaj ze zielone zabezpieczenie musi byc wcisniete bo inaczej patent nie zadziala :wink:

 

U mnie niet żółtej kostki. Tzn. była przy poduszce (kable szły od zwijacza), ale musiałem zwijacz wywalić - co widać na zdjęciach i została mi tylko biała płaska kostka, która była wpięta w zwijacz. W pierwszy pin wpięty jest klakson, a gdzie umieścić opornik?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdzie wpiąć opornik 3 ohmy, żeby nie świeciła kontrolka AIRBAG?

 

w zolta kostke air bag, pamietaj ze zielone zabezpieczenie musi byc wcisniete bo inaczej patent nie zadziala :wink:

 

U mnie niet żółtej kostki. Tzn. była przy poduszce (kable szły od zwijacza), ale musiałem zwijacz wywalić - co widać na zdjęciach i została mi tylko biała płaska kostka, która była wpięta w zwijacz. W pierwszy pin wpięty jest klakson, a gdzie umieścić opornik?

 

ok, ale jak wywaliles zwijacz to gdzies musialbyc podpiety(nisko przy kolumnie kierowniczej) wtyczka 3 pinowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie ta biała płaska kostka była wpięta w zwijacz, a z niego wychodziły dwie: ta żółto-zielona do poduszki i jednopinowa do trąby. Na zdjęciu w tą kostkę jest wpięty drut od patentu z klaksonem, w któreś piny trzeba wpiąć opornik. Sprawdzę jakie są kolory kabli, może wtedy ktoś podpowie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ja rowniez wymienilem kierownice w swoim autku :smile: Zalozylem nabe MOMO do ktorej w komplecie byl opornik wylaczajacy kontrolke poduszki wpinany w zolta kostke pod deska rozdzielcza.

Mialem maly problem co zrobic z kierunkami i klaksonem ale widze za macie niezy patent na to :mrgreen: Musze to samo wprowadzic w zycie u mnie :wink:

A moze ktos ma jeszcze inny patent na klakson oprocz podpiecia pod jakis wylacznik i przedstawiony wyzej :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A moze ktos ma jeszcze inny patent na klakson oprocz podpiecia pod jakis wylacznik i przedstawiony wyzej :?:

 

Bardziej "estetyczny i trochę mniej "druciarski" jest stycznik od malucha. Jeżeli chodzi o jego skuteczność to jest identyczna jak patent z drutem... :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Co prawda nikt nic nie dopisywał ostatnio, ale po "opczytaniu" zabrałem się za robote. Tak się składa że pozbyłem się białej kostki również i miałem gołe kable. Znalazłem 2szt. które odpowidają za poduche i połączyłem je opornikiem 3,2 om.

 

I PODUSZKA ZGASŁA AIR BAG

 

Nie trzeba było montować i wpinać kostek ( zwłaszcza zielonej z poduszki ) bo wiązałoby się to z jej wymontowaniem z poduszki, a tak podusia idzie do użytku dalej.

 

Tak w roli następnych gaszaczy poduszek, informuje że wystarczy tylko wlutować opornik między 2 kable od poduszki.

 

[ Dodano: Czw Wrz 10, 2009 2:30 pm ]

Nie trzeba robić nic z " zielonym zabezpieczeniem " o którym pisał komancz. Bo po co demolować poduche... :) jak coś PW- pomoge

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Odgrzewam kotleta. Pierw foto z tego co znalazłem pod airbagiem:

 

imag0197r.jpg

imag0198m.jpg

imag0200x.jpg

 

Naba OMP - straszny pasztet i jednocześnie kpina, żeby taki ulep kosztował ponad 200zł.

 

Naba nie pasuje na plastik, w środku którego zwinięta jest taśma.

 

Co radzicie?

 

A) Wywalać taśmę z plastikiem

- pod które kable wówczas podłączyć opornik?

- który jest od klaksonu?

- kierunkowskazy ogarnę patentem ze zdjęć...

 

B) Oddać nabę i zamówić coś innego. Ale co?

 

C) Inne propozycje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W taki sposób, że nie sięgnie wieloklinu...

 

Plastik trzeba zdjąć i zostanie tylko kostka z taśmą widoczna na ostatniej fotce, więc kostek nie będzie, stąd pytania o kable.

 

Edit: Dobra - kostka odcięta, bo bym prędzej zamarzł, niż wykminił jak ją rozpiąć.

Zastosowałem wszystkiego po trochu i zlepiłem w jedną instrukcję, gdyby ktoś potrzebował:

 

viewtopic.php?f=21&t=151311&start=0

 

Zobaczymy ile wytrzyma ślizgający styk z drutu - narazie działa trąbi elegancko :P

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...