Loucyphre Opublikowano 14 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2004 Niee no superr mistrzu Arno, na Ciebie zawsze można liczyć :wink: BTW: jak tam , w bratnim kraju już zima?. P.S. Wiem, że można znaleźć wszystkie te informacje w necie, ale ja tak kocham jak forumowicze mi to wszystko wykładają ..jak kawę na ławę , wiedza ich techniczna jest niezastąpiona :!: , tęgie mózgi maja :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arno Opublikowano 15 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2004 Kochany, ale tutaj padli przy Twin Scrollu. Albowiem to temat bardzo releigijny jest. Podwojny Zwoj (czyt. papirusu). To jakies biblijne elementy towarzysze japonscy wrzucili do auta. Mozliwe, ze ma to zastapic tradycyjne święcenie pojazdów. Święcić można, nie wiem czy wiecie, jedynie po sumie. W przeciwnym razie auto zostać może przechwycone przez siły diabelskie. I trzeba je poddawać egzorcyzmą. Azrael został chyba w całości przechwycony, jako ten Anioł Czarny. ( http://www.westgatenecromantic.com/ ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subaryta Opublikowano 19 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2004 Jerry, pamietasz jak pisałem o ripoście Mitsu wobec Legacy? Może to jest temat http://www.mitsubishiklub.pl/news.asp?id=184 . Na razie przyszłośc, ale na 100% zmusi konkurencję, w tym Subaru, do myslenia. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JerryT Opublikowano 19 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2004 Jerry, pamietasz jak pisałem o ripoście Mitsu wobec Legacy? Może to jest temat http://www.mitsubishiklub.pl/news.asp?id=184 . Na razie przyszłośc, ale na 100% zmusi konkurencję, w tym Subaru, do myslenia.Pozdrawiam Oby jak najwięcej takich pomysłów - bez Outlandera nie byłoby mocniejszych wersji Forestera, bez tych wersji nie wyszedłby Outlander Turbo Gdyby nie Solber Edycja czy WR01 nie byłoby FQ-340 i FQ-400. Na razie najmocarniejszy samochód w tej klasie ma Mitsu. Myślę, że nie trzeba będzie długo czekać aż Subaru wybuści jakąś mocniejszą edycję. Jak już wcześniej pisałem dzięku Evo 8, które weszło do oferty w Polsce - Subaru w Polsce zaczęło oferować aktywny dyferencjał centralny. Tak czy siak - spotkanie Subaru i Evo na drodze to jest jednak święto i miło jest pościgać się, a potem pozdrowić przyjacielsko. Na razie dłubię moje Evo by jednak częściej po mojej stronie była wygrana Na razie mam 350KM/440Nm ale w bagażniku już są nowe wtryski i wałki - montaż w poniedziałek/wtorek. Nowe turbo w tym tygodniu wychodzi z USA Stroker kit - a dokładniej tłoki do niego robią się. Docelowo będzie 550-600KM - myślę, że nie będzie łatwo znaleźć mocniejsze Subaru na drodze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziaja Opublikowano 19 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2004 wogole bedzie ciezko znalesc subaru na drodze :wink: PS: jak juz zrobisz do dawaj fotki samochodu i wrazenia z jazdy oraz dane jakies Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JerryT Opublikowano 19 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2004 wogole bedzie ciezko znalesc subaru na drodze :wink: PS: jak juz zrobisz do dawaj fotki samochodu i wrazenia z jazdy oraz dane jakies Przejechałem prawie 30000km w ciągu kilku miesięcy i fakt - STi widziałem ze 4 sztuki, innych Imprez jeszcze ze 3 Fotki możesz znaleźć na http://forum.tuning.info.pl/viewtopic.php?t=40068 Z zewnątrz smochód będzie wyglądał zupełnie fabrycznie - jedyne co zdradza modsy to wydech wielkości rynny (3 cale). Zmienię jeszcze antenkę na krótką i koniec optyki. Wolę nie zmieniać nic niż być potem przykładem wiejskiego tuningu optycznego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinJ Opublikowano 19 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2004 Na razie mam 350KM/440Nm ale w bagażniku już są nowe wtryski i wałki - montaż w poniedziałek/wtorek. Ten wynik to na seryjnym turbo. Co z elektroniką, jest zrobiony poprostu remap czy jakaś świnka? Docelowo będzie 550-600KM - myślę, że nie będzie łatwo znaleźć mocniejsze Subaru na drodze... Czym to wysterujesz, standalone. Co ze skrzynią, dyframi. Nie interesowałem się nigdy Evo pod kątem zwiększania mocy, ale z Twojego opisu wynika że łatwiej o te konie niż w Subaru. edit co do elektroniki i turba to już wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JerryT Opublikowano 19 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2004 Modsy to: dolot, wydech (został fabryczny katalizator), Autronic - implant specjalnie dla Evo. No i jeszcze pompa paliwa - bo fabryczna się nie wyrabiała - ale to już jest koszt mały. Szczerze mówiąc nie wiem jak to jest w Subaru - wiem, że Autronic przygotowuje nową wersję implantu, który będzie obsługiwał zmienne fazy rozrządu. Wydaje mi się, że silniki są dość podobnie zaawansowane, więc podobne modsy powinny przynosić podobne efekty. Pewnie jakimś ograniczeniem może być Intercooler w STi - często ludzie przenoszą IC na front - w Mitsu jest tak oryginalnie więc jest łatwiej. Dziwią mnie ludzie, którzy kupują pakiet Prodirve - moim zdaniem zupełnie nie jest wart swojej ceny. Za 40KM płacą 4000EUR (czy coś koło tego). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart Opublikowano 19 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2004 Dziwią mnie ludzie, którzy kupują pakiet Prodirve - moim zdaniem zupełnie nie jest wart swojej ceny. Za 40KM płacą 4000EUR (czy coś koło tego). A co twoim zdaniem jest lepsze :?: Kupujesz nowe auto i ... :?: No i dlaczego uważasz że PPP jest zły :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piechur Opublikowano 19 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2004 Fotki możesz znaleźć na http://forum.tuning.info.pl/viewtopic.php?t=40068 Masz maly spoiler...uueee :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JerryT Opublikowano 19 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2004 W żadnym razie nie powiedziałem, że PPP jest zły. Powiedziałem tylko tyle, że za te pieniądze można mieć więcej. Uważam, że lepiej jest przez okres gwarancji zainwestować pieniądze w swoje własne umiejętności - to jest najlepsza inwestycja, a po gwarancji zrobić modyfikacje, które będą miały wyraźny wpływ na osiągi samochodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JerryT Opublikowano 19 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2004 Fotki możesz znaleźć na http://forum.tuning.info.pl/viewtopic.php?t=40068 Masz maly spoiler...uueee :wink: Wiesz... nadrabiam techniką :wink: A tak na serio to MMC mi pomogło w tym - zamówili wszystkie Evo na ten rok ze skórą i małym spojlerem. I tak zostanie w moim - po co mam krzyczeć, jaki to ja jestem mocarny na drodze - im bardziej cywilnie wygląda moja bryczka tym lepiej - a jak odjedzie to i mały spojler będzie długo pamiętanym widokiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart Opublikowano 20 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2004 Uważam, że lepiej jest przez okres gwarancji zainwestować pieniądze w swoje własne umiejętności - to jest najlepsza inwestycja, a po gwarancji zrobić modyfikacje, które będą miały wyraźny wpływ na osiągi samochodu. To czemuś inwestował w auto a nie w technike :roll: bo na gwarancji to jeszcze chyba ono jest, ale moge się mylić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JerryT Opublikowano 20 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2004 Uważam, że lepiej jest przez okres gwarancji zainwestować pieniądze w swoje własne umiejętności - to jest najlepsza inwestycja, a po gwarancji zrobić modyfikacje, które będą miały wyraźny wpływ na osiągi samochodu. To czemuś inwestował w auto a nie w technike :roll: bo na gwarancji to jeszcze chyba ono jest, ale moge się mylić. Ponieważ mój dealer nie robi mi problemu widząc modsy - jeśli z dealerm Subaru będziesz miał taki układ to też możesz to na gwarancji zrobić. Pewnie dałoby się dogadać tak przy kupnie auta, że przy serwisowaniu u nich nie będziesz miał problemów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart Opublikowano 20 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2004 Nie masz problemów kupując PPP. No a tak z innej strony, uważasz że modyfikacje są potrzebne aż tak. Przecież 300 koni i tak daje wielką frajde z jazdy :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JerryT Opublikowano 20 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2004 Użyję motta pewnej firmy tuningowej: szybki samochód jest dobry, ale szybszy samochód jest lepszy. Jeśli robić modyfikacje to robić je z rozpędem. 40KM da Ci ok. 15% lepsze przyspieszenie. Myślę, że naprawdę szlifując technikę da się uzyskać więcej. Oczywiście co innego gdy nie musisz się liczyć z kosztami - robisz PPP, a po gwarancji wyrzucasz i robisz poważniejsze modyfikacje. Na pewno gdyby nie dobry układ z dealerem nie robiłbym modyfikacji na gwarancji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 20 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2004 Jedno musze powiedzieć - światła tylne w tym EVO 8 są koszmarne :-( Miłego dłubania potworka jednak :-) Oby skrzynia była tak pancerna jak w egzemplarzu Norris Designs bo generalnie w poprzeczne skrzynie + duże konie nigdy nie wierzyłem za bardzo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JerryT Opublikowano 20 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2004 Jedno musze powiedzieć - światła tylne w tym EVO 8 są koszmarne :-( go dłubania potworka jednak :-) Oby skrzynia była tak pancerna jak w egzemplarzu Norris Designs bo generalnie w poprzeczne skrzynie + duże konie nigdy nie wierzyłem za bardzo. A mi się światełka podobają! Jak to ludzie gusta mają różne... O ile wiem, to w Evo nie ma problemów ze skrzyniami - nawet w tych najmocniejszych. Kute tłoki, mocniejsze korby, wytrzymałe śruby i uszczelka, mocniejsze sprzęgło i można koniki mnożyć aż miło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 20 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2004 O ile wiem, to w Evo nie ma problemów ze skrzyniami - nawet w tych najmocniejszych. Kute tłoki, mocniejsze korby, wytrzymałe śruby i uszczelka, mocniejsze sprzęgło i można koniki mnożyć aż miło. w VIII nie ma, w poprzednich mieliły się jakby były z czekolady - takie uroki poprzecznej skrzyni czteronapędowej, dlatego to że w nowych jest OK jest duzym zaskoczeniem ciekaw jestem co Misubishi nadłubało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JerryT Opublikowano 20 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2004 Czegoś tam się nauczyli. Podobnie jak podłubali w sprzęgle, zmienili sprężynki przy wałkach i kilka innych szczegółów. No i ten fenomenalny Super AYC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinJ Opublikowano 20 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2004 Ponieważ mój dealer nie robi mi problemu widząc modsy - jeśli z dealerm Subaru będziesz miał taki układ to też możesz to na gwarancji zrobić. Pewnie dałoby się dogadać tak przy kupnie auta, że przy serwisowaniu u nich nie będziesz miał problemów. A dealer to nie robi Tobie problemów, czy generalnie przyzwala każdemu kto kupi Miśka na dłubanie. Rozumiem że jesli wybuchnie silnik, albo zmieli się skrzynia to zrobią Ci to na gwarancji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JerryT Opublikowano 20 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2004 Wszystko w granicach zdrowego rozsądku. Jeśli przegnę to mi nie pomoże - przeciez nie będzie się podkładał. Natomiast co się da to będzie na gwarancji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinJ Opublikowano 20 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2004 Ale samochód robisz w VTG, prawda? A bezpośrednio u dealera też możesz wzmacniać? Mają jakąś oficjalną/nieoficjalną oferte na to? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek_WAWA Opublikowano 20 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2004 Podejrzewam ze ze deler mogł by się zgodzic na tuning samochodu tylko u Steca, tak aby klient nie stracił gwarancji na auto, oficjalny przedstawiciel RalliArt (Odpowiednik Prodrive dla Subaru) na polskę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JerryT Opublikowano 20 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2004 Tak - modyfikacje robię w VTG bo są przedstawicielem Autronic i mają porządną hamownię. Mam z nimi dobre osobiste doświadczenia. Przedstawicielem RalliArt jest także AutoGT - dealer Mitsu z Bemowa (Wwa) Tuning uniwersalny daje coś ale na pewno nie jest najlepszą drogą - a taki tuning oferuje RalliArt i PPP. Troszkę mi się to kojarzy z oponami "uniwersalnymi" - coś dają ale można mieć więcej - dużo więcej. Co do Steca - nie będę się wypowiadał bo słyszałem różnie nieciekawe opinie o nich. Prawda jest taka, że jeśli się tuning robi rozsądnie - czyli nie wyciska się ostatnich potów z silnika to i niebezpieczeństwo, że coś pójdzie źle nie jest wielkie. Trzeba zainwestować w bezpieczeństwo - kute elementy, odpowiednie zegary (ważne jest by były odpowiednio czujniki zamontowane), dobrze jest mieć knock sensor. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się