Skocz do zawartości

Na 30 lecie Mitshubishi !


Lisek

Rekomendowane odpowiedzi

Niee no superr mistrzu Arno, na Ciebie zawsze można liczyć :wink:

 

BTW: jak tam , w bratnim kraju już zima?.

 

P.S. Wiem, że można znaleźć wszystkie te informacje w necie, ale ja tak kocham jak forumowicze mi to wszystko wykładają ..jak kawę na ławę :), wiedza ich techniczna jest niezastąpiona :!: , tęgie mózgi maja :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 121
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Kochany, ale tutaj padli przy Twin Scrollu. Albowiem to temat bardzo releigijny jest. Podwojny Zwoj (czyt. papirusu). To jakies biblijne elementy towarzysze japonscy wrzucili do auta. Mozliwe, ze ma to zastapic tradycyjne święcenie pojazdów. Święcić można, nie wiem czy wiecie, jedynie po sumie. W przeciwnym razie auto zostać może przechwycone przez siły diabelskie. I trzeba je poddawać egzorcyzmą.

 

Azrael został chyba w całości przechwycony, jako ten Anioł Czarny. ( http://www.westgatenecromantic.com/ )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jerry, pamietasz jak pisałem o ripoście Mitsu wobec Legacy? Może to jest temat http://www.mitsubishiklub.pl/news.asp?id=184 . Na razie przyszłośc, ale na 100% zmusi konkurencję, w tym Subaru, do myslenia.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jerry, pamietasz jak pisałem o ripoście Mitsu wobec Legacy? Może to jest temat http://www.mitsubishiklub.pl/news.asp?id=184 . Na razie przyszłośc, ale na 100% zmusi konkurencję, w tym Subaru, do myslenia.

Pozdrawiam

 

Oby jak najwięcej takich pomysłów - bez Outlandera nie byłoby mocniejszych wersji Forestera, bez tych wersji nie wyszedłby Outlander Turbo

 

Gdyby nie Solber Edycja czy WR01 nie byłoby FQ-340 i FQ-400.

 

Na razie najmocarniejszy samochód w tej klasie ma Mitsu. Myślę, że nie trzeba będzie długo czekać aż Subaru wybuści jakąś mocniejszą edycję.

 

Jak już wcześniej pisałem dzięku Evo 8, które weszło do oferty w Polsce - Subaru w Polsce zaczęło oferować aktywny dyferencjał centralny.

 

Tak czy siak - spotkanie Subaru i Evo na drodze to jest jednak święto i miło jest pościgać się, a potem pozdrowić przyjacielsko.

 

Na razie dłubię moje Evo by jednak częściej po mojej stronie była wygrana ;)

 

Na razie mam 350KM/440Nm ale w bagażniku już są nowe wtryski i wałki - montaż w poniedziałek/wtorek.

 

Nowe turbo w tym tygodniu wychodzi z USA

Stroker kit - a dokładniej tłoki do niego robią się.

 

Docelowo będzie 550-600KM - myślę, że nie będzie łatwo znaleźć mocniejsze Subaru na drodze... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wogole bedzie ciezko znalesc subaru na drodze :wink:

PS: jak juz zrobisz do dawaj fotki samochodu i wrazenia z jazdy oraz dane jakies :D

 

Przejechałem prawie 30000km w ciągu kilku miesięcy i fakt - STi widziałem ze 4 sztuki, innych Imprez jeszcze ze 3 ;)

 

Fotki możesz znaleźć na http://forum.tuning.info.pl/viewtopic.php?t=40068

 

Z zewnątrz smochód będzie wyglądał zupełnie fabrycznie - jedyne co zdradza modsy to wydech wielkości rynny ;) (3 cale).

 

Zmienię jeszcze antenkę na krótką i koniec optyki. Wolę nie zmieniać nic niż być potem przykładem wiejskiego tuningu optycznego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na razie mam 350KM/440Nm ale w bagażniku już są nowe wtryski i wałki - montaż w poniedziałek/wtorek.

 

Ten wynik to na seryjnym turbo. Co z elektroniką, jest zrobiony poprostu remap czy jakaś świnka?

 

Docelowo będzie 550-600KM - myślę, że nie będzie łatwo znaleźć mocniejsze Subaru na drodze... ;)

 

Czym to wysterujesz, standalone. Co ze skrzynią, dyframi. Nie interesowałem się nigdy Evo pod kątem zwiększania mocy, ale z Twojego opisu wynika że łatwiej o te konie niż w Subaru.

 

edit

co do elektroniki i turba to już wiem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Modsy to: dolot, wydech (został fabryczny katalizator), Autronic - implant specjalnie dla Evo. No i jeszcze pompa paliwa - bo fabryczna się nie wyrabiała - ale to już jest koszt mały.

 

Szczerze mówiąc nie wiem jak to jest w Subaru - wiem, że Autronic przygotowuje nową wersję implantu, który będzie obsługiwał zmienne fazy rozrządu.

 

Wydaje mi się, że silniki są dość podobnie zaawansowane, więc podobne modsy powinny przynosić podobne efekty.

 

Pewnie jakimś ograniczeniem może być Intercooler w STi - często ludzie przenoszą IC na front - w Mitsu jest tak oryginalnie więc jest łatwiej.

 

Dziwią mnie ludzie, którzy kupują pakiet Prodirve - moim zdaniem zupełnie nie jest wart swojej ceny. Za 40KM płacą 4000EUR (czy coś koło tego).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W żadnym razie nie powiedziałem, że PPP jest zły. Powiedziałem tylko tyle, że za te pieniądze można mieć więcej.

 

Uważam, że lepiej jest przez okres gwarancji zainwestować pieniądze w swoje własne umiejętności - to jest najlepsza inwestycja, a po gwarancji zrobić modyfikacje, które będą miały wyraźny wpływ na osiągi samochodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz maly spoiler...uueee :lol: :wink:

 

Wiesz... nadrabiam techniką :wink:

 

A tak na serio to MMC mi pomogło w tym - zamówili wszystkie Evo na ten rok ze skórą i małym spojlerem. I tak zostanie w moim - po co mam krzyczeć, jaki to ja jestem mocarny na drodze - im bardziej cywilnie wygląda moja bryczka tym lepiej - a jak odjedzie to i mały spojler będzie długo pamiętanym widokiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uważam, że lepiej jest przez okres gwarancji zainwestować pieniądze w swoje własne umiejętności - to jest najlepsza inwestycja, a po gwarancji zrobić modyfikacje, które będą miały wyraźny wpływ na osiągi samochodu.

 

To czemuś inwestował w auto a nie w technike :roll: bo na gwarancji to jeszcze chyba ono jest, ale moge się mylić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uważam, że lepiej jest przez okres gwarancji zainwestować pieniądze w swoje własne umiejętności - to jest najlepsza inwestycja, a po gwarancji zrobić modyfikacje, które będą miały wyraźny wpływ na osiągi samochodu.

 

To czemuś inwestował w auto a nie w technike :roll: bo na gwarancji to jeszcze chyba ono jest, ale moge się mylić.

 

Ponieważ mój dealer nie robi mi problemu widząc modsy - jeśli z dealerm Subaru będziesz miał taki układ to też możesz to na gwarancji zrobić.

Pewnie dałoby się dogadać tak przy kupnie auta, że przy serwisowaniu u nich nie będziesz miał problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Użyję motta pewnej firmy tuningowej: szybki samochód jest dobry, ale szybszy samochód jest lepszy.

 

Jeśli robić modyfikacje to robić je z rozpędem. 40KM da Ci ok. 15% lepsze przyspieszenie. Myślę, że naprawdę szlifując technikę da się uzyskać więcej.

Oczywiście co innego gdy nie musisz się liczyć z kosztami - robisz PPP, a po gwarancji wyrzucasz i robisz poważniejsze modyfikacje.

 

Na pewno gdyby nie dobry układ z dealerem nie robiłbym modyfikacji na gwarancji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedno musze powiedzieć - światła tylne w tym EVO 8 są koszmarne :-(

 

go dłubania potworka jednak :-) Oby skrzynia była tak pancerna jak w egzemplarzu Norris Designs bo generalnie w poprzeczne skrzynie + duże konie nigdy nie wierzyłem za bardzo.

 

A mi się światełka podobają! Jak to ludzie gusta mają różne...

 

O ile wiem, to w Evo nie ma problemów ze skrzyniami - nawet w tych najmocniejszych. Kute tłoki, mocniejsze korby, wytrzymałe śruby i uszczelka, mocniejsze sprzęgło i można koniki mnożyć aż miło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O ile wiem, to w Evo nie ma problemów ze skrzyniami - nawet w tych najmocniejszych. Kute tłoki, mocniejsze korby, wytrzymałe śruby i uszczelka, mocniejsze sprzęgło i można koniki mnożyć aż miło.

 

w VIII nie ma, w poprzednich mieliły się jakby były z czekolady - takie uroki poprzecznej skrzyni czteronapędowej, dlatego to że w nowych jest OK jest duzym zaskoczeniem ciekaw jestem co Misubishi nadłubało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponieważ mój dealer nie robi mi problemu widząc modsy - jeśli z dealerm Subaru będziesz miał taki układ to też możesz to na gwarancji zrobić.

Pewnie dałoby się dogadać tak przy kupnie auta, że przy serwisowaniu u nich nie będziesz miał problemów.

 

A dealer to nie robi Tobie problemów, czy generalnie przyzwala każdemu kto kupi Miśka na dłubanie.

Rozumiem że jesli wybuchnie silnik, albo zmieli się skrzynia to zrobią Ci to na gwarancji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak - modyfikacje robię w VTG bo są przedstawicielem Autronic i mają porządną hamownię. Mam z nimi dobre osobiste doświadczenia.

 

Przedstawicielem RalliArt jest także AutoGT - dealer Mitsu z Bemowa (Wwa)

 

Tuning uniwersalny daje coś ale na pewno nie jest najlepszą drogą - a taki tuning oferuje RalliArt i PPP. Troszkę mi się to kojarzy z oponami "uniwersalnymi" - coś dają ale można mieć więcej - dużo więcej.

 

Co do Steca - nie będę się wypowiadał bo słyszałem różnie nieciekawe opinie o nich.

 

Prawda jest taka, że jeśli się tuning robi rozsądnie - czyli nie wyciska się ostatnich potów z silnika to i niebezpieczeństwo, że coś pójdzie źle nie jest wielkie. Trzeba zainwestować w bezpieczeństwo - kute elementy, odpowiednie zegary (ważne jest by były odpowiednio czujniki zamontowane), dobrze jest mieć knock sensor.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...