Skocz do zawartości

Jak ktoś o Subaru pisze to my poczytać lubimy.


Intakwrx

Rekomendowane odpowiedzi

aflinta, błąd. To ta żółta przemalowana ;)

 

spalili, produkowac przestali w kwietniu zeszlego roku. Ale to i tak są trzy lata, a nie rok. I sprzedano chyba cos kolo 33 tys sztuk. (gdzies na wiki wyczytalem)

 

Baja to naprawde baaaaardzo fajne autko, zrobilem nią pare km, dwukrotnie bylem na obozach rowerowych, gdzie pakowalismy z tylu 4, lub 5 rowerow plus bagaze. Zawieszenie miękkie, ale prowadzi się pewnie. Silnik 2.5 N/A 165KM radzi sobie całkiem nieźle, naprawde wole jezdzic Bają niż którymkolwiek innym wolnossącym subarakiem (nie licząc Legacy 3.0 ;) ) Dwie wady to: słabe światła, lewe lusterko powiększające (duży martwy kąt)

 

Jezdzilem nią trochę w terenie, troche brodzilismy, spisywala sie super :) A co mi tam, wstawie fotki ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

produkowac przestali w kwietniu zeszlego roku. Ale to i tak są trzy lata, a nie rok. I sprzedano chyba cos kolo 33 tys sztuk. (gdzies na wiki wyczytalem)

 

a więc protest słuszny. (pewnie redaktor szukał czegoś na silę)

 

zawsze mi się te auto bardzo podobało. takie inne od pozostałych,oryginalne ,tak jak tribesia zresztą :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostałem odpowiedź od autora artykułu :

 

W związku ze sprostowaniem informuję, że wiadomości na Autokracie „nieprawdziwej” nie było. Baja została potraktowana skrótowo i chyba tym lepiej dla tego modelu. Auto było produkowane przez rok (!), powróciło do produkcji w 2005, a w 2006 została podjęto znowu decyzja o jej zaprzestaniu. Już samo to przerywanie produkcji wskazuje, że z autem było coś nie tak. Niepraktyczność wynikała z małej skrzyni bagażowej i trudności z ładowaniem. W modelu 2003 po włożeniu na pakę cięższego ładunku Baja zmieniała mocno właściwości jezdne i swoje zachowanie na drodze. Decyzje o przerwaniu jej produkcji (choć nie sprzedaży – jest rzeczywiście nadal w ofercie) przyjęto złośliwymi komentarzami, że lepiej by już nigdy nie wracała. W Kanadzie w całym roku 2005 sprzedano zaledwie 50 sztuk tego modelu. Nie wiem więc, czy moja opinia (a właściwie Autonetu) była rzeczywiście „naciągana”?

Zrozumiałe, że każda sroczka swój ogon chwali – jak mawia klasyk Lepper – ale, choć lubię markę Subaru, tego modelu nijak pochwalić nie mogę. Inne chętnie....

Pozostaję z szacunkiem

Bogdan Dobosz

W załączniku to co znalazłem w internecie na ten temat:

 

http://www.clubprotegequebec.com/forums ... 10910.html

 

http://www.intellichoice.com/reports/ve ... ubaru/Baja

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Subaru_Baja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, miło. Nie jeździłem Bają ale jeśli ma tył równie słaby jak Legacy to jestem w stanie zrozumieć argument o zmianach na gorsze w prowadzeniu przy dużym załadunku. Ale to chyba mocno naciągane bo to auto raczej nie ma wozić cegieł, a już argument o wielkości skrzyni - eee - lipa lekka. No i co do rzeczy ma wielkość sprzedarzy w Kanadzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Buahaha, prawie się posikałem ze śmiechu, jak zobaczyłem w nowym KMH reklamę Tribeci i dumne oświadczenie, że w konkursie "Interior of the Year 2006" Tribeca otrzymała nagrodę w kat. Crossover SUV...albo jury oceniało na podstawie zdjęć, albo B9 konkurowała z jakimś SsangYongiem :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze chodzilo o to, ze w porownaniu do tradycyjnych pick-upow nie daje rady. Ale to normalne przy niepiorowym zawieszeniu. Za to komfort podrozy jest znacznie wiekszy!

 

Powiem tak: jechalem tym samochodem dwokrotnie na wycieczki rowerowe (taaaa .... :mrgreen:), w cztery osoby, 5 rowerow + sporo bagazy na 5 dni (w tym czesciowo prowiant) i na kretej drodze Krakow-Gdow-Lapanow-Roznow nie odczulem zadnej roznicy w prowadzeniu miedzy pustym, a zaladowanym samochodem.

 

Szczerze, calkowicie szczerze: bardzo przypadl mi ten samochod do gustu. Owszem, ma pare wad (swiatla sa do d* po prostu!, lewe lusterko powieksza wiec kiepska widocznosc, wnetrze ze starego OBK wiec nie powala i z tylu jest mniej miejsca niz w OBK, wiec jest kiepsko z podparciem ud, antena wysuwana swiszczy przy wyzszych predkosciach, radio przeskakuje fale co 0,2MHz), ale nadrabia "ogolnym wrazeniem". Zawias jest super, wybiera wszystkie nierownosci, a przy tym w zakretach trzyma sie pewnie, silnik 2.5 N/A wystarczajacy, calkiem elastyczny, uklad kierowniczy chodzi bardzo latwo, ale precyzyjnie, no i ten lans :D wszyscy sie patrza 8)

 

ja bym Baje bardzo chetnie przygarnal :)

 

 

PS chyba juz trzeci raz opisuje na forum moje wrazenia z jazdy BAJA :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Buahaha, prawie się posikałem ze śmiechu, jak zobaczyłem w nowym KMH reklamę Tribeci i dumne oświadczenie, że w konkursie "Interior of the Year 2006" Tribeca otrzymała nagrodę w kat. Crossover SUV...albo jury oceniało na podstawie zdjęć, albo B9 konkurowała z jakimś SsangYongiem :roll:

 

Nie wiem czego się czepiasz wnętrza... :roll: Fajne jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...