Skocz do zawartości

WYDECH BUDDY CLUB kontra WYDECH APEXI


kebabudaniela

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie.

 

Miało to nasąpić na wiosne ale że seryjny wydech a raczej jego dzwięk doprowadza mnie do szału już muszę coś kupić !!!!!

 

Najpierw byłem zdecydowany na Apexi :arrow: http://www.nie-ASO.pl/katalog/index.php? ... ts_id=1124 ale cena jest taka jaka jest :roll:

 

znalazłem coś takiego :arrow: http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=258202526 lecz nie znam sie na tyle ale wiem jedno że Forum umie pomóc.

 

Czekam na Wasze opinie i techniczną pomoc.

 

Pozdrawiam Daniel

 

PS. Moje auto : STI 2004 , 2,5L - wersja amerykańska

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 115
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Buddy Club to bardzo dobra Japońska firma, założona (jak wskazuje nazwa) przez trzech kolegów. Produkują bardzo wysokiej jakości części (wydechy, zawieszenia, dużo części silnikowych do Hondy, fotele itp.) głównie do wyścigow torowych. Generalnie wydech godny polecenia, ale myśle że będzie dość głośny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mati dzięki .... a czy słyszałeś lub ktoś słyszał kiedyś ten wydech ??? .... a głównie chodzi mi o to czy jest głośniejszy niż DEVIL 2,7 taki jak ma np. Carfit.

 

zakładaj ten Boddy Club i nie marudź :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kebabudaniela napisał/a:

Mati dzięki .... a czy słyszałeś lub ktoś słyszał kiedyś ten wydech ??? .... a głównie chodzi mi o to czy jest głośniejszy niż DEVIL 2,7 taki jak ma np. Carfit.

 

 

zakładaj ten Boddy Club i nie marudź

:mrgreen:

 

Ale widzisz, że jeden to jest turboback, a drugi to catback?

 

Nie rozumiem tych pojęć. Może było to juz na Forum ale nie mam czasu szukać. Czy ktoś "czasowy" może mi przesłać ewentualnego linka do tego zagadnienia ??? Poczytam sobie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kebabudaniela, wydech Apexi z nie-ASO jest kompletnym wydechem, turboback, czyli wszystko od turbo do tylnego zderzaka. Ten Buddy Club, jest wydechem catback, czyli od kat'a którego masz w downpipe (rura która odchodzi od turbo) i musisz do niego dokupić właśnie dwonpipe żeby mieć kompletny wydech.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.nie-ASO.pl/katalog/index.php? ... th=1_8_121 tutaj sa dwa zdjecia - w skrocie turbo-back zawiera takze downpipe (odcinek z katalizatorem, pierwszy odcinek wydechu liczac od przodu auta :)), natomiast ten drugi (czyli tak jak BuddyClub z allegro czy ten Helix na stronie) to zawiera rurę środkową oraz tłumik końcowy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i dobrze by było go zmapowac po zamontowaniu turbo-back :cool: , a żeby zmapowac no to pompka by sie sprzydała, jakisik turbo, wtrsyki, intercooler, :wink: a jak juz moc wieksza no to lepszy hamulec zawias, itd, itd. :mrgreen: , a jak to zrobisz to zaraz Ci padna uszczelki w 2.5 :twisted: , no to wdety śruby ARP, a najlepiej mam zapasowy silnik :mrgreen::twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kebabudaniela, downpipe ze zdjecia 4tubo nalezy do gatunku tych "gorszych". Kolejna sprawa to zmiana calego wydechu w STi nie jest taka prosta, jak zalozysz przelotowy turbo back to masz duze szanse na boost creep (slaba kontrola nad cisnieniem doladowania). Zeby to wyeliminowac to potrzebujesz kupic downpipe ze sportowym katalizatorem lub zdjac swoje turbo i powiekszyc kanal wastegate.

Co do remapu, to mozesz na sieci poszukac jakiejs taniej mapy stage 2 i wgrac sobie to kablem Tactrix.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

marcin@klubsubaru.pl napisał/a:

Ale widzisz, że jeden to jest turboback, a drugi to catback?

 

 

Nie rozumiem tych pojęć. Może było to juz na Forum ale nie mam czasu szukać. Czy ktoś "czasowy" może mi przesłać ewentualnego linka do tego zagadnienia ??? Poczytam sobie.

Tu masz fotkę.

015de8163720618f.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rowniez mysle o buddym, ale tak na oka to wybitnie JDMowy zestaw do pojedynczego chyba cata, stad czy koncowka wydechu nie bedzie grubo wystawac za zderzak? i potrzac na ksztalt calego cat-backa, czy same wieszaki beda pasowac do STi 2005 US spec? i czy ta koncowka to na pewno wyjdzie prosto, czy tak JDMowo na ukos? a jezeli nie, to jakie przerobki beda konieczne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...