Skocz do zawartości

WYDECH BUDDY CLUB kontra WYDECH APEXI


kebabudaniela

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 115
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

jezeli zas chcemy bardzo mocno zmienic dzwiek to musimy zalozyc Turbo-Back
wciaz nie jarzysz - pytanie, to nie odkad zmienisz wydech /bo remap ma tu sie jak ryba do roweru/, ale jaki ten wydech zalozysz.

2,5"; 3", ze sport. kat., czy bez, jaka puszka zamkniesz wszystko, etc..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

beben_wrc, ja mam 2,75 cala przelot, remap i ciś.doład. 1,3-1,4 bara i marchewki walą że hej :twisted: A jak chcesz coś ala palnik acetylenowy to są flamer-kity ale to dla wieśniaków :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak chcesz coś ala palnik acetylenowy to są flamer-kity ale to dla wieśniaków

 

to mnie podsumowałeś :shock: , chyba jakaś solówka po lekcjach sie szykuje :wink: :mrgreen:

 

beben_wrc, ja mam 2,75 cala przelot, remap i ciś.doład. 1,3-1,4 bara i marchewki walą że hej

ja tez bede miał 2,75 przelot plus mapa ale ciśnienie raczej mniejsze ok 1,1 - 1,2 góra. Ciekaw jestem czy coś wyskoczy :twisted: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to mnie podsumowałeś , chyba jakaś solówka po lekcjach sie szykuje
napisałem "ale to dla wieśniaków" co miało sugerować że nie jest to dla właściciela Subaru :wink: i podkreślić że jakbyś sobie taki flamer-kit jednak założył to wtedy solówka po lekcjach murowana :twisted:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Jesli mogę ,to podłącze sie do tematu.

Chciałbym zmienic wydech z seryjnego wrx,ale jeszcze bez ingerencji Mapteku:)

Dwa rozwiazania,ktore wchodza w gre:

a) Cat-back (Cobb,lub podobny)

b)Turbo-back org.STI (nie wiem czy może tu wystapić przeładowanie??)

 

Proszę o radę,ktore rozwiazanie jest lepsze( chodzi o dzwiek,w mniejszym stopniu o "osiagi")

 

Pozdrawiam.[/code]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem fachowcem, ale z tego co tu wyczytałem to turbo back wymaga remapu właśnie ze względu na mozliwość przeładowania co moze skonczyć sie wielkim buuum. Cat back śmiało mozesz wymienic, dostepne firmy to devil, supersprint, H&S i wiele innych. Wybór należy do ciebie, każda końcówka ma troche inny dzwięk. Końcówki od Sti nie polecam bo niewiele zmienia w dzwięku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie przegladałem ceny Cobb Cat-back, i co ciekawe cena i w Niemczech i w USa taka sama = 675... tyle ze waluta inna!!! Moze "ktoś" pomoze mi sciagnąc go ze stanów?/Bylbym wdzieczny... no chyba ze dostane gdzies ten wydech u nas?

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

beben_wrc, zaworek tez zdecydowanie pomaga

 

blow off? mówisz serio czy sie nabijasz :oops: , do tej pory słyszałem o zaworku tylko negatywne opinie, ale ja jakoś nie mogę sobie darować tego dzwięku i ciągle siedzi pod maską :twisted: Nie jest tez tak ze na marchewach mi jakoś specjalnie zależy ale mogłoby być ciekawie gdyby coś wylazło od czasu do czasu :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

beben_wrc, w dużym skrócie blow-off oszukuje MAF i ECU przelewa paliwo które dopalając się w wydechu daje marchewkę ale nie jest to raczej zaleta BOV-a tylko jego wada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w dużym skrócie blow-off oszukuje MAF i ECU przelewa paliwo które dopalając się w wydechu daje marchewkę

 

Jest w tym chyba trochę prawdy, bo u mnie z BOVem czasami właśnie coś z tyłu mocniej "pierdnie" (i nie są to pasażerowie) :twisted::mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest w tym chyba trochę prawdy
Ja nie mówię tego na zasadzie domniemania tylko takie są fakty. Zasada działania BOV-a jest dość prosta i oczywista.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pytanie, to nie odkad zmienisz wydech /bo remap ma tu sie jak ryba do roweru/, ale jaki ten wydech zalozysz.

2,5"; 3", ze sport. kat., czy bez, jaka puszka zamkniesz wszystko, etc..

No to tak mam koncowke Prodrive oryginalna z Subaru. Dzwiek jest super tylko zeby byl glosniejszy.! To co zrobic??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie mówię tego na zasadzie domniemania tylko takie są fakty. Zasada działania BOV-a jest dość prosta i oczywista.

 

Nie no spoko, akurat też to wiem.....tak po prostu się niezgrabnie wyraziłem :mrgreen:

 

 

No to tak mam koncowke Prodrive oryginalna z Subaru. Dzwiek jest super tylko zeby byl glosniejszy.! To co zrobic??

 

Też taką mam i również uważam, że jest ciut za cicha, ale mam już na to sposób (realizowany niedługo jak sądzę)......Blitz Nur Spec :twisted::twisted::mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JULI, Blitz Nur Spec R to bodajże centerpipe + back-box firmy Blitz, a pod nazwą Nur Spec S jest sam back-box ale sprawdź to sobie jeszcze na stronie firmy Blitz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja akurat myślę o catbacku. Mniej więcej to coś takiego:

 

http://pl.youtube.com/watch?v=JuCZMvMny ... re=related

 

http://pl.youtube.com/watch?v=50Rorat_A ... re=related

 

http://pl.youtube.com/watch?v=_A4Atu5JO ... re=related

 

Pięknie się ten dźwięk roznosi, szczególnie z oddali :twisted: A tu jeszcze forumowicz Erik_wrx zapodał filmik ze swoim Blitzem:

 

http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?t= ... ight=blitz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

raison, tak brzmi mój wydech na przelocie 2,75" + back-box firmy TSL Motorsport N-groupe (dźwięk trochę psuje to Evo9 MR :wink: ale i tak słychać :twisted: ): http://pl.youtube.com/watch?v=XvfzRZPu8II

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...