JULI Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 Tak to wiem przeczytaj co pisalem wczesniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foreks Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 jezeli zas chcemy bardzo mocno zmienic dzwiek to musimy zalozyc Turbo-Back wciaz nie jarzysz - pytanie, to nie odkad zmienisz wydech /bo remap ma tu sie jak ryba do roweru/, ale jaki ten wydech zalozysz.2,5"; 3", ze sport. kat., czy bez, jaka puszka zamkniesz wszystko, etc.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beben Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 Subaru, ze zieje zywym ogniem z wydechu Jakie zmiany powodują że idą marchewy z wydechu? Sam przelotowy wydech i remap czy coś więcej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 beben_wrc, ja mam 2,75 cala przelot, remap i ciś.doład. 1,3-1,4 bara i marchewki walą że hej A jak chcesz coś ala palnik acetylenowy to są flamer-kity ale to dla wieśniaków :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beben Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 A jak chcesz coś ala palnik acetylenowy to są flamer-kity ale to dla wieśniaków to mnie podsumowałeś :shock: , chyba jakaś solówka po lekcjach sie szykuje :wink: beben_wrc, ja mam 2,75 cala przelot, remap i ciś.doład. 1,3-1,4 bara i marchewki walą że hej ja tez bede miał 2,75 przelot plus mapa ale ciśnienie raczej mniejsze ok 1,1 - 1,2 góra. Ciekaw jestem czy coś wyskoczy . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 to mnie podsumowałeś , chyba jakaś solówka po lekcjach sie szykuje napisałem "ale to dla wieśniaków" co miało sugerować że nie jest to dla właściciela Subaru :wink: i podkreślić że jakbyś sobie taki flamer-kit jednak założył to wtedy solówka po lekcjach murowana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foreks Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 beben_wrc, ja mam 2,5 przelot, laduje seryjnie i raz na jakis czas wystrzeli, ale naprawde musze tego chciec. z tego co wiem, to w new age'ach duzo trudniej o takie efekty, niz w GTkach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoshii Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 Witam. Jesli mogę ,to podłącze sie do tematu. Chciałbym zmienic wydech z seryjnego wrx,ale jeszcze bez ingerencji Mapteku:) Dwa rozwiazania,ktore wchodza w gre: a) Cat-back (Cobb,lub podobny) b)Turbo-back org.STI (nie wiem czy może tu wystapić przeładowanie??) Proszę o radę,ktore rozwiazanie jest lepsze( chodzi o dzwiek,w mniejszym stopniu o "osiagi") Pozdrawiam.[/code] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foreks Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 a) Cat-back (Cobb,lub podobny) dobry cat-back i dzwiek na pewno sie poprawi i nic aucie nie zagrozi b)Turbo-back org.STI (nie wiem czy może tu wystapić przeładowanie??) na seryjnym STI niewiele, a pewniej nic nie zyskasz na brzmieniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beben Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 Nie jestem fachowcem, ale z tego co tu wyczytałem to turbo back wymaga remapu właśnie ze względu na mozliwość przeładowania co moze skonczyć sie wielkim buuum. Cat back śmiało mozesz wymienic, dostepne firmy to devil, supersprint, H&S i wiele innych. Wybór należy do ciebie, każda końcówka ma troche inny dzwięk. Końcówki od Sti nie polecam bo niewiele zmienia w dzwięku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoshii Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 a dziekować dziekować.. szczerze to myslalem,ze lepszym rozwiazaniem bedzie wydech od STI,ale... bedzie Cat-back, takie jeszzce jedno pytanie,ilu calowy jest wydech w STI? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 Jakie zmiany powodują że idą marchewy z wydechu? Sam przelotowy wydech i remap czy coś więcej? beben_wrc, zaworek tez zdecydowanie pomaga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foreks Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 2,5" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoshii Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 Właśnie przegladałem ceny Cobb Cat-back, i co ciekawe cena i w Niemczech i w USa taka sama = 675... tyle ze waluta inna!!! Moze "ktoś" pomoze mi sciagnąc go ze stanów?/Bylbym wdzieczny... no chyba ze dostane gdzies ten wydech u nas? pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beben Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 beben_wrc, zaworek tez zdecydowanie pomaga blow off? mówisz serio czy sie nabijasz , do tej pory słyszałem o zaworku tylko negatywne opinie, ale ja jakoś nie mogę sobie darować tego dzwięku i ciągle siedzi pod maską Nie jest tez tak ze na marchewach mi jakoś specjalnie zależy ale mogłoby być ciekawie gdyby coś wylazło od czasu do czasu :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 beben_wrc, w dużym skrócie blow-off oszukuje MAF i ECU przelewa paliwo które dopalając się w wydechu daje marchewkę ale nie jest to raczej zaleta BOV-a tylko jego wada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 w dużym skrócie blow-off oszukuje MAF i ECU przelewa paliwo które dopalając się w wydechu daje marchewkę Jest w tym chyba trochę prawdy, bo u mnie z BOVem czasami właśnie coś z tyłu mocniej "pierdnie" (i nie są to pasażerowie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 Jest w tym chyba trochę prawdy Ja nie mówię tego na zasadzie domniemania tylko takie są fakty. Zasada działania BOV-a jest dość prosta i oczywista. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JULI Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 pytanie, to nie odkad zmienisz wydech /bo remap ma tu sie jak ryba do roweru/, ale jaki ten wydech zalozysz.2,5"; 3", ze sport. kat., czy bez, jaka puszka zamkniesz wszystko, etc.. No to tak mam koncowke Prodrive oryginalna z Subaru. Dzwiek jest super tylko zeby byl glosniejszy.! To co zrobic?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 Ja nie mówię tego na zasadzie domniemania tylko takie są fakty. Zasada działania BOV-a jest dość prosta i oczywista. Nie no spoko, akurat też to wiem.....tak po prostu się niezgrabnie wyraziłem No to tak mam koncowke Prodrive oryginalna z Subaru. Dzwiek jest super tylko zeby byl glosniejszy.! To co zrobic?? Też taką mam i również uważam, że jest ciut za cicha, ale mam już na to sposób (realizowany niedługo jak sądzę)......Blitz Nur Spec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JULI Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 .Blitz Nur Spec Co to takiego ? Bo nie jestem w temacie srodkowy sam do tej koncowki :roll: czy jak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 JULI, Blitz Nur Spec R to bodajże centerpipe + back-box firmy Blitz, a pod nazwą Nur Spec S jest sam back-box ale sprawdź to sobie jeszcze na stronie firmy Blitz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 Ja akurat myślę o catbacku. Mniej więcej to coś takiego: http://pl.youtube.com/watch?v=JuCZMvMny ... re=related http://pl.youtube.com/watch?v=50Rorat_A ... re=related http://pl.youtube.com/watch?v=_A4Atu5JO ... re=related Pięknie się ten dźwięk roznosi, szczególnie z oddali A tu jeszcze forumowicz Erik_wrx zapodał filmik ze swoim Blitzem: http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?t= ... ight=blitz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 raison, tak brzmi mój wydech na przelocie 2,75" + back-box firmy TSL Motorsport N-groupe (dźwięk trochę psuje to Evo9 MR :wink: ale i tak słychać ): http://pl.youtube.com/watch?v=XvfzRZPu8II Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 zacnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi