Jump to content

WYDECH BUDDY CLUB kontra WYDECH APEXI


kebabudaniela

Recommended Posts

Witajcie.

 

Miało to nasąpić na wiosne ale że seryjny wydech a raczej jego dzwięk doprowadza mnie do szału już muszę coś kupić !!!!!

 

Najpierw byłem zdecydowany na Apexi :arrow: http://www.nie-ASO.pl/katalog/index.php? ... ts_id=1124 ale cena jest taka jaka jest :roll:

 

znalazłem coś takiego :arrow: http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=258202526 lecz nie znam sie na tyle ale wiem jedno że Forum umie pomóc.

 

Czekam na Wasze opinie i techniczną pomoc.

 

Pozdrawiam Daniel

 

PS. Moje auto : STI 2004 , 2,5L - wersja amerykańska

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 115
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Buddy Club to bardzo dobra Japońska firma, założona (jak wskazuje nazwa) przez trzech kolegów. Produkują bardzo wysokiej jakości części (wydechy, zawieszenia, dużo części silnikowych do Hondy, fotele itp.) głównie do wyścigow torowych. Generalnie wydech godny polecenia, ale myśle że będzie dość głośny.

Link to comment
Share on other sites

Mati dzięki .... a czy słyszałeś lub ktoś słyszał kiedyś ten wydech ??? .... a głównie chodzi mi o to czy jest głośniejszy niż DEVIL 2,7 taki jak ma np. Carfit.

 

zakładaj ten Boddy Club i nie marudź :twisted:

Link to comment
Share on other sites

kebabudaniela napisał/a:

Mati dzięki .... a czy słyszałeś lub ktoś słyszał kiedyś ten wydech ??? .... a głównie chodzi mi o to czy jest głośniejszy niż DEVIL 2,7 taki jak ma np. Carfit.

 

 

zakładaj ten Boddy Club i nie marudź

:mrgreen:

 

Ale widzisz, że jeden to jest turboback, a drugi to catback?

 

Nie rozumiem tych pojęć. Może było to juz na Forum ale nie mam czasu szukać. Czy ktoś "czasowy" może mi przesłać ewentualnego linka do tego zagadnienia ??? Poczytam sobie.

Link to comment
Share on other sites

kebabudaniela, wydech Apexi z nie-ASO jest kompletnym wydechem, turboback, czyli wszystko od turbo do tylnego zderzaka. Ten Buddy Club, jest wydechem catback, czyli od kat'a którego masz w downpipe (rura która odchodzi od turbo) i musisz do niego dokupić właśnie dwonpipe żeby mieć kompletny wydech.

Link to comment
Share on other sites

http://www.nie-ASO.pl/katalog/index.php? ... th=1_8_121 tutaj sa dwa zdjecia - w skrocie turbo-back zawiera takze downpipe (odcinek z katalizatorem, pierwszy odcinek wydechu liczac od przodu auta :)), natomiast ten drugi (czyli tak jak BuddyClub z allegro czy ten Helix na stronie) to zawiera rurę środkową oraz tłumik końcowy.
Link to comment
Share on other sites

i dobrze by było go zmapowac po zamontowaniu turbo-back :cool: , a żeby zmapowac no to pompka by sie sprzydała, jakisik turbo, wtrsyki, intercooler, :wink: a jak juz moc wieksza no to lepszy hamulec zawias, itd, itd. :mrgreen: , a jak to zrobisz to zaraz Ci padna uszczelki w 2.5 :twisted: , no to wdety śruby ARP, a najlepiej mam zapasowy silnik :mrgreen::twisted:

Link to comment
Share on other sites

Będzie miała, jeśli chcesz uzyskać rozsądne przyrosty to tylko kompletny wydech (turboback) no i jak napisał carfit remap by się wtedy przydał. Zapytaj w nie-ASO, może ci zaproponują jakiś pakiet.

Link to comment
Share on other sites

kebabudaniela, downpipe ze zdjecia 4tubo nalezy do gatunku tych "gorszych". Kolejna sprawa to zmiana calego wydechu w STi nie jest taka prosta, jak zalozysz przelotowy turbo back to masz duze szanse na boost creep (slaba kontrola nad cisnieniem doladowania). Zeby to wyeliminowac to potrzebujesz kupic downpipe ze sportowym katalizatorem lub zdjac swoje turbo i powiekszyc kanal wastegate.

Co do remapu, to mozesz na sieci poszukac jakiejs taniej mapy stage 2 i wgrac sobie to kablem Tactrix.

Link to comment
Share on other sites

Zeby wyeliminowac boost creep ogranicza sie przeplyw spalin przez caly wydech (katakizator), albo poprawia sie przeyw spalin przez wastegate. W jaki sposob wydech z flansza zaslaniajaca wastegate, poprawi przeplyw przez nia?

Link to comment
Share on other sites

marcin@klubsubaru.pl napisał/a:

Ale widzisz, że jeden to jest turboback, a drugi to catback?

 

 

Nie rozumiem tych pojęć. Może było to juz na Forum ale nie mam czasu szukać. Czy ktoś "czasowy" może mi przesłać ewentualnego linka do tego zagadnienia ??? Poczytam sobie.

Tu masz fotkę.

015de8163720618f.gif

Link to comment
Share on other sites

rowniez mysle o buddym, ale tak na oka to wybitnie JDMowy zestaw do pojedynczego chyba cata, stad czy koncowka wydechu nie bedzie grubo wystawac za zderzak? i potrzac na ksztalt calego cat-backa, czy same wieszaki beda pasowac do STi 2005 US spec? i czy ta koncowka to na pewno wyjdzie prosto, czy tak JDMowo na ukos? a jezeli nie, to jakie przerobki beda konieczne?

Link to comment
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...