kebabudaniela Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 Witajcie. Miało to nasąpić na wiosne ale że seryjny wydech a raczej jego dzwięk doprowadza mnie do szału już muszę coś kupić !!!!! Najpierw byłem zdecydowany na Apexi :arrow: http://www.nie-ASO.pl/katalog/index.php? ... ts_id=1124 ale cena jest taka jaka jest :roll: znalazłem coś takiego :arrow: http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=258202526 lecz nie znam sie na tyle ale wiem jedno że Forum umie pomóc. Czekam na Wasze opinie i techniczną pomoc. Pozdrawiam Daniel PS. Moje auto : STI 2004 , 2,5L - wersja amerykańska Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 Buddy Club to bardzo dobra Japońska firma, założona (jak wskazuje nazwa) przez trzech kolegów. Produkują bardzo wysokiej jakości części (wydechy, zawieszenia, dużo części silnikowych do Hondy, fotele itp.) głównie do wyścigow torowych. Generalnie wydech godny polecenia, ale myśle że będzie dość głośny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kebabudaniela Opublikowano 23 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 Mati dzięki .... a czy słyszałeś lub ktoś słyszał kiedyś ten wydech ??? .... a głównie chodzi mi o to czy jest głośniejszy niż DEVIL 2,7 taki jak ma np. Carfit. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 Mati dzięki .... a czy słyszałeś lub ktoś słyszał kiedyś ten wydech ??? .... a głównie chodzi mi o to czy jest głośniejszy niż DEVIL 2,7 taki jak ma np. Carfit. zakładaj ten Boddy Club i nie marudź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin@klubsubaru.pl Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 Ale widzisz, że jeden to jest turboback, a drugi to catback? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kebabudaniela Opublikowano 23 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 kebabudaniela napisał/a:Mati dzięki .... a czy słyszałeś lub ktoś słyszał kiedyś ten wydech ??? .... a głównie chodzi mi o to czy jest głośniejszy niż DEVIL 2,7 taki jak ma np. Carfit. zakładaj ten Boddy Club i nie marudź Ale widzisz, że jeden to jest turboback, a drugi to catback? Nie rozumiem tych pojęć. Może było to juz na Forum ale nie mam czasu szukać. Czy ktoś "czasowy" może mi przesłać ewentualnego linka do tego zagadnienia ??? Poczytam sobie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 kebabudaniela, wydech Apexi z nie-ASO jest kompletnym wydechem, turboback, czyli wszystko od turbo do tylnego zderzaka. Ten Buddy Club, jest wydechem catback, czyli od kat'a którego masz w downpipe (rura która odchodzi od turbo) i musisz do niego dokupić właśnie dwonpipe żeby mieć kompletny wydech. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin@klubsubaru.pl Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 http://www.nie-ASO.pl/katalog/index.php? ... th=1_8_121 tutaj sa dwa zdjecia - w skrocie turbo-back zawiera takze downpipe (odcinek z katalizatorem, pierwszy odcinek wydechu liczac od przodu auta ), natomiast ten drugi (czyli tak jak BuddyClub z allegro czy ten Helix na stronie) to zawiera rurę środkową oraz tłumik końcowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 i dobrze by było go zmapowac po zamontowaniu turbo-back :cool: , a żeby zmapowac no to pompka by sie sprzydała, jakisik turbo, wtrsyki, intercooler, :wink: a jak juz moc wieksza no to lepszy hamulec zawias, itd, itd. , a jak to zrobisz to zaraz Ci padna uszczelki w 2.5 , no to wdety śruby ARP, a najlepiej mam zapasowy silnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kebabudaniela Opublikowano 23 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 Czyli ta różnica będzie miała wpływ na osiągi auta ? Bo generalnie też mi o to chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 Będzie miała, jeśli chcesz uzyskać rozsądne przyrosty to tylko kompletny wydech (turboback) no i jak napisał carfit remap by się wtedy przydał. Zapytaj w nie-ASO, może ci zaproponują jakiś pakiet. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 NIe widzę pwoodu dla któego by nie można było wysterować prawidłowo dołądowania bez remapu i jeździć. Inna sprawa ze warto już dorzucić na remap i jeździć fajniejszym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 kebabudaniela, downpipe ze zdjecia 4tubo nalezy do gatunku tych "gorszych". Kolejna sprawa to zmiana calego wydechu w STi nie jest taka prosta, jak zalozysz przelotowy turbo back to masz duze szanse na boost creep (slaba kontrola nad cisnieniem doladowania). Zeby to wyeliminowac to potrzebujesz kupic downpipe ze sportowym katalizatorem lub zdjac swoje turbo i powiekszyc kanal wastegate. Co do remapu, to mozesz na sieci poszukac jakiejs taniej mapy stage 2 i wgrac sobie to kablem Tactrix. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin@klubsubaru.pl Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 Jak wsadzi taki downpipe z tych "gorszych", to nie będzie miał boost creepa (bo nie ma szerokiego kołnierza downpipu). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 Zeby wyeliminowac boost creep ogranicza sie przeplyw spalin przez caly wydech (katakizator), albo poprawia sie przeyw spalin przez wastegate. W jaki sposob wydech z flansza zaslaniajaca wastegate, poprawi przeplyw przez nia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FAZA666 Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 kebabudaniela ja polecam Helixa :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gracowy Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 kebabudaniela ja mam u siebie Apexi , jak chcesz uslyszec jak chodzi i jakie efekty swietlne wydaje zapraszam ok 45se :wink: http://pl.youtube.com/watch?v=IcdD46K-1co Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 marcin@klubsubaru.pl napisał/a: Ale widzisz, że jeden to jest turboback, a drugi to catback? Nie rozumiem tych pojęć. Może było to juz na Forum ale nie mam czasu szukać. Czy ktoś "czasowy" może mi przesłać ewentualnego linka do tego zagadnienia ??? Poczytam sobie. Tu masz fotkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 kebabudaniela ja mam u siebie Apexi , jak chcesz uslyszec jak chodzi i jakie efekty swietlne wydaje zapraszam ok 45se :wink:http://pl.youtube.com/watch?v=IcdD46K-1co Oj ladnie... porschawka bladziutko przy tym wypadla... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart Opublikowano 24 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2007 kebabudaniela ja mam u siebie Apexi , jak chcesz uslyszec jak chodzi i jakie efekty swietlne wydaje zapraszam ok 45se :wink:http://pl.youtube.com/watch?v=IcdD46K-1co Gracowy, ale daniel ma 2,5 więc dźwięk zupełnie inny będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kebabudaniela Opublikowano 30 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2007 Dziękuje wszystkim za pomoc .... decyzja podjęta i niedługo opisze co wybrałem ... juz nie mogę się doczekać :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foreks Opublikowano 5 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2007 rowniez mysle o buddym, ale tak na oka to wybitnie JDMowy zestaw do pojedynczego chyba cata, stad czy koncowka wydechu nie bedzie grubo wystawac za zderzak? i potrzac na ksztalt calego cat-backa, czy same wieszaki beda pasowac do STi 2005 US spec? i czy ta koncowka to na pewno wyjdzie prosto, czy tak JDMowo na ukos? a jezeli nie, to jakie przerobki beda konieczne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 5 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2007 czy mozna zalozyc do serii STI MY07 cat back Helixa :arrow: http://www.gruppe-s.com/Subaru/subex/Helixexhaust.htm bez robienia REMAPU??? czy beda jakies negatywne skutki dla silnika??? i REMAP jest konieczny??? Na mocy mi nie zalezy, tylko na dzwieku i estetyce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin@klubsubaru.pl Opublikowano 5 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2007 Sam catback możesz założyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FAZA666 Opublikowano 5 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2007 czy mozna zalozyc do serii STI MY07 cat back Helixa Domestos666 miał taki w STI06, a ja mam na Wrx-e :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi