Herostrates Opublikowano 9 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 No to igrasz z ogniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Albajn Opublikowano 9 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 Może masz rację, ale pytanie.. dlaczego? masz jakieś niemile doświadczenia po zmianie turbo, up i downpipe bez mapy? Ja na razie nie mam wyboru, musze tak jezdzić.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
n3wbi3 Opublikowano 9 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 Dopadnie Cię zemsta indianina "Brakaremapa" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Albajn Opublikowano 9 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 Dopadnie Cię zemsta indianina "Brakaremapa" I to jest konkretna odpowiedz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 13 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 Po kilkunastu dniach użytkowania, chciałbym polecić dla osób szukających w miarę cichych rozwiązań wydechowych a jednocześnie remapujących, zakładanie downpipów ze sportowym katem. Przepływy są większe zatem sam backbox generuje trochę więcej hałasu, ale w komorze silnika i pod samym dp nic nie słychać bardziej. W Forku sprawdziło się także to co Tarpan proponował, czyli nie wymienianie centerpipe. Forek wiadomo strasznie rezonuje i wymiana centera dodaje głośności. Wiele osób w USA, wymienia tylko dp a zostawia cały catback oryginalne. Takie rozwiązanie wcale nie zmniejsza osiągów auta, w porównaniu całym przelotem bez katów. Polecam, choć to nieco kosztowniejsze rozwiązanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cart Opublikowano 13 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 Z innej beczki. Zaprowadziłem dziś do el-tec'a auto, a wymianę wydechu. W związku z tym pytanie czysto estetyczne: końcówka tłumika 9 czy 10 cm? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
n3wbi3 Opublikowano 15 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 COBB na pokładzie, poczułem się jak bym dostał nowe auto, nie dość że wreszcie wydaje z siebie wg mnie idealny dźwięk jaki może wydawać z siebie Subaru (oczywiście to kwestia gustu), a do tego odniosłem wrażenie jak by auto było lżejsze o jakieś dobre 300 KG. Wreszcie JEDZIE. Wydech który był zamontowany wcześniej, nie wiem jaki ale oryginalny to on nie był do tego o średnicy mniej więcej tego z Hondy CIVIC, tylko Uppipe się uchował jakimś cudem od nowości. Ciesze się jak dziecko teraz jeszcze zamontować IC, Turbo, Walbro i remap Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 15 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 No i gdzie założyłeś? Nagraj i wrzuć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
n3wbi3 Opublikowano 15 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 Zakładałem po znajomości TUTAJ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bednarcm Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 Pojawił się ciekawy backbox do forestera. Dedykowany jest do STI - średnica rury 3 cale. Jak rozumiem w seryjnym XT jest 2,5 cala. Zgadza się? Czy trzeba i ewentualnie co trzeba będzie przerobić, żeby go zamontować w miejsce fabrycznego? Chciałbym jak najmniej przerabiać żeby ewentualnie powrócić do seryjnego, gdy mi małżonka będzie marudziła Czy nie będzie problemów, gdy wydech będzie rozszerzał się z seryjnych 2,5 na 3? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KACPERO_1 Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 podaj linka będzie łatwiej 3cale to może odp puszki, ale średnica rury do centerpipa może być 2,5 inaczej trzeba będzie dokupić redukcje 3<2,5 cala... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bednarcm Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 Czołowy tester tłumików sprzedaje http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/61002-tlumik-milltek-sport-forester-sti/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 Na oko to sama końcówka wydechu ma 3 cale ale samo rura i łączenie back z center to 2,5 cala. Pewności jednak nie mam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KACPERO_1 Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 to on najlepiej będzie wiedział co jest Ci potrzebne ! chociaż ja nie widzę info na temat 3cali Na oko to sama końcówka wydechu ma 3 cale ale samo rura i łączenie back z center to 2,5 cala. Pewności jednak nie mam. no właśnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bednarcm Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 Dostałem info od gpruszko, że właśnie rura łącząca back z center ma 3 cale. Ponoć może pasować, ale nie musi Jak nie będzie pasowało i trzeba będzie wstawiać jakąś redukcję, to nie będzie miało jakichś negatywnych skutków dla silnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 Nie żadnych konsekwencji, tylko mogą być jakieś nieszczelności przy łączeniu 2,5 z 3 cale. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 przy łączeniu 2,5" i 3" nie powinno być problemów, ale chyba seryjny wydech jest mniejszy niż 2,5" ? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KACPERO_1 Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 Dostałem info od gpruszko, że właśnie rura łącząca back z center ma 3 cale. Ponoć może pasować, ale nie musi Jak nie będzie pasowało i trzeba będzie wstawiać jakąś redukcję, to nie będzie miało jakichś negatywnych skutków dla silnika? konsekwencji żadnych, tylko musi być szczelność, dlatego trzeba założyć redukcję i wszystko przy łączeniu 2,5" i 3" nie powinno być problemów, ale chyba seryjny wydech jest mniejszy niż 2,5" ? dokładnie, zobacz jaki rozmiar masz teraz, bo fabryczny może być mniejszy... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bednarcm Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 Dzięki wielkie za odpowiedzi Pojawiły się konkretne wymiary w ogłoszeniu. Zmierzę swoje i zobaczę, co trzeba będzie zmieniać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KACPERO_1 Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 (edytowane) Dzięki wielkie za odpowiedzi Pojawiły się konkretne wymiary w ogłoszeniu. Zmierzę swoje i zobaczę, co trzeba będzie zmieniać. ok, do podziękowania służy też odpowiedni przycisk... Edytowane 22 Marca 2013 przez KACPERO_1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bednarcm Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 Jakby ktoś potrzebował, to wymiar rury przed backbox-em 2,25cala. Rozstaw otworów 9,5cm. Kołnierz wygląda na wystarczająco szeroki, by różnica 1cm w średnicy nie powodowała nieszczelności. Nie mierzyłem suwmiarką, ale ewentualne rozbieżności nie powinny być duże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szfagir Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 Mam:) Mam swoje 2.0XT:) teraz tylko chciałby żeby mój Krążownik Szos zaczął ładniej bulgotać. Zatem co powinienem wymienić, żeby tak się stało? Nie znam się na mechanice, więc będę chciał to zrobić albo u jakiegoś mechanika, albo w firmie która się zajmuje takimi sprawami - najlepiej w Małopolsce:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drout Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 Mam:) Mam swoje 2.0XT:) teraz tylko chciałby żeby mój Krążownik Szos zaczął ładniej bulgotać. Zatem co powinienem wymienić, żeby tak się stało? Nie znam się na mechanice, więc będę chciał to zrobić albo u jakiegoś mechanika, albo w firmie która się zajmuje takimi sprawami - najlepiej w Małopolsce:) Masz 3 opcje, wymieniasz sam końcowy tłumik wymieniasz końcowy razem z centerpipem wymieniasz cały na przelot, robisz mapę i masz nowy samochód opcja 1 i 2 dasz radę ogarnąc sam jeśli masz kanał lub u każdego mechanika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadziejS Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 @@drout, podaj koledze jeszcze koszty związane z każdą z wymienionych przez Ciebie opcji. Ja mogę się wypowiedzieć nt. opcji nr 1 - już od 300-350+ z montażem i bokser będzie miał dźwięk miło mruczący Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szfagir Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 Ostatnia opcja dość kosztowna przynajmniej w M A P T E K U więc może wezmę pod uwagę pierwszą albo drugą Z tańszych opcji jakie firmy możecie polecić?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się