dycha Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 Witam ! Pytanko czy silnik 2,0 bez turbo podpasuje w miejsce 1,6 nie chodzi mi o lapy itd bo to na 100%, kwestia komputera mysle tez nalezy zmienic ???? A co ze skrzynia? W miare mozliwości podpowiedzcie cos na ten temat. Druga kwestia , jesli odpalacie rano Subarynke to na automatycznym ssaniu tez macie miedzy 2,5 a 3,0 tys obrotow czy tylko moja tak ma Dzieki za odpowiedz Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 podpowiedzcie cos na ten temat. odpusc. przygotuj sie finansowo. sprzedaj to co masz. kup wersje turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dycha Opublikowano 10 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 Mowisz ze nie oplaca sie? A jakby kwestia przelozenia - pewnie trzeba i skrzynie i kompa co? Tyle ze cieszylem sie bo w tym moim kiedys bylo 2,0 mierzylem stabilizatory polosie z tylu itd..... i sie zgadza? Odpuscic bo nieoplacalne czy za duzo pracy>? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek@klubsubaru.pl Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 jak kiedyś było w Twoim aucie 2.0l, to pewnie wystarczy wepchnąć z powrotem do środka silnik ze skrzynią i bebechami, i powinno grać (czyli nie będzie akcji tylu: "coś umarło, bo nie było przystosowane do siły dwulitrówki"). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
b. Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 Druga kwestia , jesli odpalacie rano Subarynke to na automatycznym ssaniu tez macie miedzy 2,5 a 3,0 tys obrotow czy tylko moja tak ma nie pamietam dokladnie ale chyba okolo 1,4 tys Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 11 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2007 dycha, Druga kwestia , jesli odpalacie rano Subarynke to na automatycznym ssaniu tez macie miedzy 2,5 a 3,0 tys obrotow czy tylko moja tak ma Dramatycznie wysoko. :shock: Tak jak pisze b., ok. 1,2 - 1,4 k. G. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek790 Opublikowano 11 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2007 dycha ja mam 1,3 :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 11 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2007 dycha, a nie chcesz EJ22? :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 11 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2007 no właśnie, bo nie padła konkretna odpowiedź! Czy EJ22 albo EJ25, jest plug and play w miejsce EJ20, pasuje ze skrzynią, sprzęgłem i innymi gadżetami???? i czy różnica Forester/Legacy/Impreza jest istotna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 11 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2007 adam.str, SI 1.6 od IX 94 ma to samo sprzęgło co SL 2.2 89-94. To powinno co nieco wyjaśnić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 11 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2007 A co z elektroniką? adam.str pytał o większe pojemności i o model forester. Zdaje się, że w Foresterze i w Imprezie N/A (2.0) po 99 roku nie ma np przepływki, jest za to krokowiec od wolnych obrotów. Znaczy osprzęt jest inny niż np w mojej imprezie 97 (przepływka). Macie z takimi przekładkami jakieś doświadczenia? Trzeba zmieniać sterownik i wiązkę elektryczną? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 11 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2007 szczur75, a do SI 2.0 '97 r. co z 2.2 albo 2.5 może pasować? i właśnie jak do tego wszystkiego ma się elektronika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dycha Opublikowano 11 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2007 No w sumie ja z checia. A inne pytanie po czym poznam czy skrzynia moja jest do 1,6 może być tak że tak skrzynia jest z 2,0 w moim motorze teraz, czy raczej jest to nie możliwe. A propo obrotów gdzie szukać, dzień w dzień 2,5 tys i wyłacza się po jakiś 3 KM zanim dojade do pracy wyje jak nie powiem co. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 12 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2007 szczur75, a do SI 2.0 '97 r. co z 2.2 albo 2.5 może pasować? i właśnie jak do tego wszystkiego ma się elektronika? Najłatwiej, jeśli to możliwe, przełożyć ECU w przypadku różnic osprzętu wraz z wiązką. Ale to trzeba zapytać bardziej kompetentną osobę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dycha Opublikowano 14 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2007 Podpowiedzcie co z tymi obrotami od czego moze sie tak dziac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 14 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2007 dycha, czujnik temperatury? Podepnij pod SSM i będzie z głowy - skończy sie gdybanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
remek Opublikowano 15 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2007 dzień w dzień 2,5 tys i wyłacza się po jakiś 3 KM zanim dojade do pracy wyje jak nie powiem co. chwal sie wszystkim, ze masz ALS podjedz do Marka do DDZ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mistee Opublikowano 15 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2007 A inne pytanie po czym poznam czy skrzynia moja jest do 1,6 może być tak że tak skrzynia jest z 2,0 w moim motorze teraz, czy raczej jest to nie możliwe. Miałem gdzieś manuala do Imprezy z połowy lat 90-tych i przełożenia skrzyni biegów były identyczne przy wersji z silnikiem 1.6 i 1.8. dycha, jak coś znajdę to mogę Tobie pchnąć na maila - podaj mi adres na priva. pozdr. mistee Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dycha Opublikowano 15 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2007 Na dniach spróbuje podpiąć pod kompika tylko nie wiem czy tutaj mi znajomy podłączy bo ja nawet nie mam takiej kości, zastanawiam sie jeszcze po prostu nad przełożeniem czujnika temp. z takiej samej subaryny. A powiedźcie mi przepływka o tych samych nr Hitachi z przodu a innym nr wewnątrz C16 i C18 to jest mimo wszystko to samo czy inne parametry? ( kwestia spalania ) na obydwóch spalanie jest całkiem odmienne, a nr z przodu te które można przeczytać zaraz pod wtyczką są takie same. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dycha Opublikowano 17 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2007 Nikt nic nie wie w tej kwesti? Dzis zmienilem czujnik temp i dalej 3 kola obrotow jak jest zimny (( HELP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 17 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2007 ja mam to samo 2.0 automat odpalam i 2,5 -3tys tylko utrzymuje sie to jakies 15-30sek i tylko jak jest zimny motor , ale to chyba kwestia zalapania elektroniki itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi