dycha Posted October 10, 2007 Share Posted October 10, 2007 Witam ! Pytanko czy silnik 2,0 bez turbo podpasuje w miejsce 1,6 nie chodzi mi o lapy itd bo to na 100%, kwestia komputera mysle tez nalezy zmienic ???? A co ze skrzynia? W miare mozliwości podpowiedzcie cos na ten temat. Druga kwestia , jesli odpalacie rano Subarynke to na automatycznym ssaniu tez macie miedzy 2,5 a 3,0 tys obrotow czy tylko moja tak ma Dzieki za odpowiedz Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Abt Posted October 10, 2007 Share Posted October 10, 2007 podpowiedzcie cos na ten temat. odpusc. przygotuj sie finansowo. sprzedaj to co masz. kup wersje turbo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dycha Posted October 10, 2007 Author Share Posted October 10, 2007 Mowisz ze nie oplaca sie? A jakby kwestia przelozenia - pewnie trzeba i skrzynie i kompa co? Tyle ze cieszylem sie bo w tym moim kiedys bylo 2,0 mierzylem stabilizatory polosie z tylu itd..... i sie zgadza? Odpuscic bo nieoplacalne czy za duzo pracy>? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bartek@klubsubaru.pl Posted October 10, 2007 Share Posted October 10, 2007 jak kiedyś było w Twoim aucie 2.0l, to pewnie wystarczy wepchnąć z powrotem do środka silnik ze skrzynią i bebechami, i powinno grać (czyli nie będzie akcji tylu: "coś umarło, bo nie było przystosowane do siły dwulitrówki"). Link to comment Share on other sites More sharing options...
b. Posted October 10, 2007 Share Posted October 10, 2007 Druga kwestia , jesli odpalacie rano Subarynke to na automatycznym ssaniu tez macie miedzy 2,5 a 3,0 tys obrotow czy tylko moja tak ma nie pamietam dokladnie ale chyba okolo 1,4 tys Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzesiek_67 Posted October 11, 2007 Share Posted October 11, 2007 dycha, Druga kwestia , jesli odpalacie rano Subarynke to na automatycznym ssaniu tez macie miedzy 2,5 a 3,0 tys obrotow czy tylko moja tak ma Dramatycznie wysoko. :shock: Tak jak pisze b., ok. 1,2 - 1,4 k. G. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marek790 Posted October 11, 2007 Share Posted October 11, 2007 dycha ja mam 1,3 :smile: Link to comment Share on other sites More sharing options...
szczur75 Posted October 11, 2007 Share Posted October 11, 2007 dycha, a nie chcesz EJ22? :razz: Link to comment Share on other sites More sharing options...
adaś Posted October 11, 2007 Share Posted October 11, 2007 no właśnie, bo nie padła konkretna odpowiedź! Czy EJ22 albo EJ25, jest plug and play w miejsce EJ20, pasuje ze skrzynią, sprzęgłem i innymi gadżetami???? i czy różnica Forester/Legacy/Impreza jest istotna? Link to comment Share on other sites More sharing options...
szczur75 Posted October 11, 2007 Share Posted October 11, 2007 adam.str, SI 1.6 od IX 94 ma to samo sprzęgło co SL 2.2 89-94. To powinno co nieco wyjaśnić. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pablonas Posted October 11, 2007 Share Posted October 11, 2007 A co z elektroniką? adam.str pytał o większe pojemności i o model forester. Zdaje się, że w Foresterze i w Imprezie N/A (2.0) po 99 roku nie ma np przepływki, jest za to krokowiec od wolnych obrotów. Znaczy osprzęt jest inny niż np w mojej imprezie 97 (przepływka). Macie z takimi przekładkami jakieś doświadczenia? Trzeba zmieniać sterownik i wiązkę elektryczną? Link to comment Share on other sites More sharing options...
adaś Posted October 11, 2007 Share Posted October 11, 2007 szczur75, a do SI 2.0 '97 r. co z 2.2 albo 2.5 może pasować? i właśnie jak do tego wszystkiego ma się elektronika? Link to comment Share on other sites More sharing options...
dycha Posted October 11, 2007 Author Share Posted October 11, 2007 No w sumie ja z checia. A inne pytanie po czym poznam czy skrzynia moja jest do 1,6 może być tak że tak skrzynia jest z 2,0 w moim motorze teraz, czy raczej jest to nie możliwe. A propo obrotów gdzie szukać, dzień w dzień 2,5 tys i wyłacza się po jakiś 3 KM zanim dojade do pracy wyje jak nie powiem co. Link to comment Share on other sites More sharing options...
szczur75 Posted October 12, 2007 Share Posted October 12, 2007 szczur75, a do SI 2.0 '97 r. co z 2.2 albo 2.5 może pasować? i właśnie jak do tego wszystkiego ma się elektronika? Najłatwiej, jeśli to możliwe, przełożyć ECU w przypadku różnic osprzętu wraz z wiązką. Ale to trzeba zapytać bardziej kompetentną osobę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dycha Posted October 14, 2007 Author Share Posted October 14, 2007 Podpowiedzcie co z tymi obrotami od czego moze sie tak dziac? Link to comment Share on other sites More sharing options...
szczur75 Posted October 14, 2007 Share Posted October 14, 2007 dycha, czujnik temperatury? Podepnij pod SSM i będzie z głowy - skończy sie gdybanie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
remek Posted October 15, 2007 Share Posted October 15, 2007 dzień w dzień 2,5 tys i wyłacza się po jakiś 3 KM zanim dojade do pracy wyje jak nie powiem co. chwal sie wszystkim, ze masz ALS podjedz do Marka do DDZ Link to comment Share on other sites More sharing options...
mistee Posted October 15, 2007 Share Posted October 15, 2007 A inne pytanie po czym poznam czy skrzynia moja jest do 1,6 może być tak że tak skrzynia jest z 2,0 w moim motorze teraz, czy raczej jest to nie możliwe. Miałem gdzieś manuala do Imprezy z połowy lat 90-tych i przełożenia skrzyni biegów były identyczne przy wersji z silnikiem 1.6 i 1.8. dycha, jak coś znajdę to mogę Tobie pchnąć na maila - podaj mi adres na priva. pozdr. mistee Link to comment Share on other sites More sharing options...
dycha Posted October 15, 2007 Author Share Posted October 15, 2007 Na dniach spróbuje podpiąć pod kompika tylko nie wiem czy tutaj mi znajomy podłączy bo ja nawet nie mam takiej kości, zastanawiam sie jeszcze po prostu nad przełożeniem czujnika temp. z takiej samej subaryny. A powiedźcie mi przepływka o tych samych nr Hitachi z przodu a innym nr wewnątrz C16 i C18 to jest mimo wszystko to samo czy inne parametry? ( kwestia spalania ) na obydwóch spalanie jest całkiem odmienne, a nr z przodu te które można przeczytać zaraz pod wtyczką są takie same. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dycha Posted October 17, 2007 Author Share Posted October 17, 2007 Nikt nic nie wie w tej kwesti? Dzis zmienilem czujnik temp i dalej 3 kola obrotow jak jest zimny (( HELP Link to comment Share on other sites More sharing options...
cypis Posted October 17, 2007 Share Posted October 17, 2007 ja mam to samo 2.0 automat odpalam i 2,5 -3tys tylko utrzymuje sie to jakies 15-30sek i tylko jak jest zimny motor , ale to chyba kwestia zalapania elektroniki itp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts