Skocz do zawartości

Rajdowe dyskusje 2024


turdziGT

Rekomendowane odpowiedzi

14 minut temu, turdziGT napisał(a):

W bradzo wielu krajach jezdza klasy na poluznionych regulaminach. Jest to np cala skandynawia , Norwegia , Szwecja , Finlandia czy Estonia. W tej chwili auta wedle homologacji kosztuja fortune a mlodziez musi czyms jezdzic i na czyms sie uczyc. Cala skandynawia jezdzi i uczy sie dlatego na miedzy innymi starych BMW czy Volvo. Nie wiem jak w przypadku takiego Prosie ale w polskiej sytuacji kazde ciekawe auto to plus tak mnie sie wydaje. 

 

 

Oczywiście, dlatego mamy w Polsce klasy NAT2, NAT3, NAT4

 

Screenshot2024-08-14at10_52_31.thumb.png.9dd2e33bea068b4503f9a412ac952e70.png

 

"Maksymalna nominalna pojemność skokowa dla silnika doładowanego wynosi 2000 cm3, a dla silnika atmosferycznego 3500 cm3. Maksymalna ilość cylindrów 6. W samochodach typu RGT można stosować silnik o maksymalnej pojemności skokowej 3600 cm3."

 

Rozumiem, że mamy jeszcze bardziej poluzować regulaminy i wprowadzić brak limitu pojemności? 

Myślę, że to dobra opcja dla zawodników planujących kiedykolwiek starty w NAT3 w Open2WD jakimś starym BMW, żeby było taniej wzorem krajów skandynawskich, które będzie rywalizować z ponad 4 litrowym Porsche :) Ciekawe w sumie dlaczego tak mało jest BMW w RSMP? Może przeraża ich rywalizacja z Porsche? Innym rozwiązaniem jest utworzenie specjalnej klasy dla Porsche.. tak aby nie psuła i nie odstraszała rywalizacji w NAT3 ;) to dopiero będzie poluzowanie regulaminów :)

Edytowane przez zajcev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież jest na liście?

Do tego wczoraj mieli testy.455119353_1056213269207429_598213852197925470_n.thumb.jpg.80c390de90775237eba64961b0b78c2e.jpg

 

 

Cytat
Po 3 latach przerwy wracamy na jedne z najbardziej wymagających asfaltowych tras na świecie- Rajd Barum. Jestem zadowolony z wczorajszych testów, na których mogliśmy przypomnieć sobie z Szymonem te specyficzne, podbijające i brudne drogi. Radość i satysfakcja z jazdy jest na dobrym poziomie, dlatego nie mogę się doczekać pierwszego odcinka, ale najpierw zapoznanie z trasą
Jesteśmy w kontakcie,
MikoMarczyk

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygranej na miejskim nie ma, więc może będzie atak na prawdziwych oesach. Czas ataku nadszedł i za to trzymajmy kciuki.

Problem w tym, że Miko już w przedrajdowych wywiadach rozważa jak zmniejszyć STRATĘ do liderów. Nie ten mindset...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miko chyba ukarany pozycja na drodze liczyli na deszcz a na razie sucho. Co ciekawe każdy z tych odcinków ma trochę inny charakter który może pasować bardziej  pod różne opony samochód i kierowcę. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Bosman napisał(a):

Wygranej na miejskim nie ma, więc może będzie atak na prawdziwych oesach. Czas ataku nadszedł i za to trzymajmy kciuki.

Problem w tym, że Miko już w przedrajdowych wywiadach rozważa jak zmniejszyć STRATĘ do liderów. Nie ten mindset...


 

Zdecydowanie już czas na “pudło albo blacharz”.

 

https://www.facebook.com/share/r/b5rc4tS7gtzxanQz/?mibextid=WC7FNe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...