Skocz do zawartości

Rajdowe dyskusje 2022


turdziGT

Rekomendowane odpowiedzi

3 godziny temu, Neutrino33 napisał:

Dawaj link do filmiku :mrgreen:

9:40 ale najlepsze ujęcie jest z deski na kierowcę i pracę rąk którego tu nie ma. Wyjadowal na pełnej kątrze i musial w ułamku sek odkręcić w druga stronę. Niesamowita praca rąk  

 

 

 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taka anegdotka odnośnie Toyoty. 

Podobno silnik Yarisa Kalle którym wygrał Safari składał ten sam gość który składał silniki Celicy Kankkunena którą wygrał w 1993 roku :) 

  • Haha 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale walka w WRC2 , Suninen odrobil przewagę i tylko 3 sek straty przed ostatnim PS. Warunki koszmar i wszystko wskazuje ze na to pogoda sue utrzyma na PS. 

 

Odnośnie Kajto mimo sympati niestety taki rajd w takiej obsodzie pokazuje gdzie jest jego miejsce w szeregu.

  • Facepalm 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, turdziGT napisał:

Ale walka w WRC2 , Suninen odrobil przewagę i tylko 3 sek straty przed ostatnim PS. Warunki koszmar i wszystko wskazuje ze na to pogoda sue utrzyma na PS. 

 

Odnośnie Kajto mimo sympati niestety taki rajd w takiej obsodzie pokazuje gdzie jest jego miejsce w szeregu.

On chce wygrać cykl, dlatego kalkulacja tempa to podstawa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kajto jest do bólu skuteczny, często jego wysoka pozycja wynika z przygód innych, czyli właśnie mądrego zarządzania swoim tempem. W tym rajdzie wśród czołówki było wyjątkowo mało dużych błędów to i pozycja Kajty pokazała, że czysta szybkość to akurat nie jego domena, ale zwycięzcy są na mecie i tym aspekcie jest mistrzem.

A w królewskiej kategorii Król jest jeden, w tym momencie Rovanpera zmiażdżył konkurencję i prędkością i skutecznością i psychicznie, jego wypowiedzi po odcinkach, że jedzie szybko ale jeszcze do limitu ma zapas, przy jednoczesnym seryjnym wygrywaniu oesów, wow, rozwala system w tym sezonie.

Edytowane przez Durbos
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Durbos napisał:

 

A w królewskiej kategorii Król jest jeden, w tym momencie Rovanpera zmiażdżył konkurencję i prędkością i skutecznością i psychicznie, jego wypowiedzi po odcinkach, że jedzie szybko ale jeszcze do limitu ma zapas, przy jednoczesnym seryjnym wygrywaniu oesów, wow, rozwala system w tym sezonie.

 

Myślę ze to taka trochę gra na pokaz żeby konkurencję psychicznie gnębić ale fakt prędkości i skuteczności nie może mu odmówić. Na PS w takich warunkach dołożył wszystkim 22 sek. i wygląda na to ze właśnie takie ciężkie warunki to jego domena , doklada tam reszcie niemiłosiernie. Tytuł w tym roku bankowy jedynie pytanie to na ile rund przed końcem sezonu. 

Dla nas kibiców jego tempo to niestety zła wiadomość bo jeżeli zacznie dominować tak jak Seby to znów zrobi sie teatr jednego aktora i nudno wiec mam nadzieje ze Hyundai sie w końcu ogarnie i wejdzie do gry. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

7 godzin temu, Durbos napisał:

Kajto jest do bólu skuteczny, często jego wysoka pozycja wynika z przygód innych, czyli właśnie mądrego zarządzania swoim tempem. W tym rajdzie wśród czołówki było wyjątkowo mało dużych błędów to i pozycja Kajty pokazała, że czysta szybkość to akurat nie jego domena, ale zwycięzcy są na mecie i tym aspekcie jest mistrzem.

Tu się zgodzę ale dokładnie taka sama strategie ma Andreas. Nigdy sprinterem nie był i zawsze jedzie po pewny wynik niż po to żeby się z kimś bic o P1 a mimo wszystko przy nim to jak by Kajto dwóch biegów w aucie brakowało. To nie WRC3. Jak nie podkręci tempa to z Mikkelsenem nie ma najmniejszych szans. 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, turdziGT napisał:

 

Myślę ze to taka trochę gra na pokaz żeby konkurencję psychicznie gnębić ale fakt prędkości i skuteczności nie może mu odmówić. Na PS w takich warunkach dołożył wszystkim 22 sek. i wygląda na to ze właśnie takie ciężkie warunki to jego domena , doklada tam reszcie niemiłosiernie. Tytuł w tym roku bankowy jedynie pytanie to na ile rund przed końcem sezonu. 

Dla nas kibiców jego tempo to niestety zła wiadomość bo jeżeli zacznie dominować tak jak Seby to znów zrobi sie teatr jednego aktora i nudno wiec mam nadzieje ze Hyundai sie w końcu ogarnie i wejdzie do gry. 

Gra czy nie gra, olbrzymia pewność siebie przez niego przemawia, więc czuje że jest dwa kroki przed resztą, wygrywa wszystko, nawet jak pierwszego dnia czyści  to nie daje złudzeń, jego forma jest właśnie na poziomie Sebów z najlepszych lat. Reszta to widzi i niestety nie podejmuje wyzwania, walczą o producenta i drugie miejsca w rajdach, DOMINACJA.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Durbos napisał:

Gra czy nie gra, olbrzymia pewność siebie przez niego przemawia, więc czuje że jest dwa kroki przed resztą, wygrywa wszystko, nawet jak pierwszego dnia czyści  to nie daje złudzeń, jego forma jest właśnie na poziomie Sebów z najlepszych lat. Reszta to widzi i niestety nie podejmuje wyzwania, walczą o producenta i drugie miejsca w rajdach, DOMINACJA.

No niestety jeżeli Hyundai sie nie ogarnie to będzie calkowita dominacja. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak można mówić o wielu markach, Lancia, Audi, VW, przychodzi kiedyś kres i tyle na Toyotę myślę, że też znajdzie się lepszy, po prostu po paru latach zwycięstw komuś mniej zależy i słabiej się przykłada, a konkurencja nie śpi. Uważam, że obecnie najbardziej będzie zależało Hyundaiowi by komuś dokopać i być na szczycie;)

Edytowane przez ManoLEE
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
1 godzinę temu, chojny napisał:

U Gryazina klatka uszkodzona, odpada z rajdu. 

jestem wogóle ciekawy jak on tam pojechał, finowie się odgrażali że go nie dopuszczą do startu ..... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, carfit napisał:

jestem wogóle ciekawy jak on tam pojechał, finowie się odgrażali że go nie dopuszczą do startu ..... 

 

 

Sponsor tytularny nie pozwolił na naklejenie swojego logo na ich samochody. 
 

FIA dopuszcza starty po neutralna flaga i po podpisaniu odpowiednich dokumentów. 
 

Estonczycy obeszli to, nie wydali wiz i tyle. 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...