Jump to content

Radio w Legacy - dlaczego brzeczą głośniki :-(


Recommended Posts

W nowym Legacie (rocznik 2007) nimiło brzęczą głośniki.

Czy to wada mojego egzemplarza, którą można usunąć w serwisie czy wszystkie Legacy tak mają?

 

To i tak nieźle, że w ogóle coś słychać. Jakość audio w subaru jest wręcz legendarna :mrgreen:.

Link to comment
Share on other sites

Jakość audio w subaru jest wręcz legendarna :mrgreen:.

G.prawda.

"Legendarne" jest "Active safety" i "rajdowa tożsamość".

Jakość audio, właściwości maglownicy czy hamulców są tylko "dość znane".

Link to comment
Share on other sites

"Legendarne" jest "Active safety" i "rajdowa tożsamość".

 

 

I też to, że kierowcy cechują się ponadprzeciętnymi umiejętnościami za kółkiem, co umożliwia jazdę 200 w mieście i nie stwarza to jakiegokolwiek zagrożenia.

Link to comment
Share on other sites

I też to, że kierowcy cechują się ponadprzeciętnymi umiejętnościami za kółkiem, co umożliwia jazdę 200 w mieście i nie stwarza to jakiegokolwiek zagrożenia.

 

Mówisz o jeździe po ścisłym centrum, czy o bocznych ulicach? :twisted:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

robertmajor - napisz na czym polega "niemiłość brzęczenia głośników" - chodzi o to że nie dają rady z dolnym pasmem - basem - przy zwiększaniu głośności?

Link to comment
Share on other sites

robertmajor - napisz na czym polega "niemiłość brzęczenia głośników" - chodzi o to że nie dają rady z dolnym pasmem - basem - przy zwiększaniu głośności?

Coś Ty? Basy? Radio w Legacy nie zna ani "basów" ani "wysokich".

Po prostu głośniki są tak fatalne że gorsze trudno gdziekolwiek znaleźć.

Link to comment
Share on other sites

Coś Ty? Basy? Radio w Legacy nie zna ani "basów" ani "wysokich".

Po prostu głośniki są tak fatalne że gorsze trudno gdziekolwiek znaleźć.

 

A z tym się akurat w pełni zgadzam...

Link to comment
Share on other sites

Coś Ty? Basy? Radio w Legacy nie zna ani "basów" ani "wysokich".

Po prostu głośniki są tak fatalne że gorsze trudno gdziekolwiek znaleźć.

 

A z tym się akurat w pełni zgadzam...

Tak apropo mogę oddać w dobre ręce fabryczne głośniki z Legacy.

Niechcący mi zostały:)

Link to comment
Share on other sites

Po prostu głośniki są tak fatalne że gorsze trudno gdziekolwiek znaleźć.

 

Krzysiom, zaślepiony nienawiścią do Legacy jak zwykle przesadzasz :razz: - gorsze bardzo łatwo znaleźć - w Imprezie :twisted:

Link to comment
Share on other sites

Panowie :wink: - nie jest tak źle! Jeżeli głośniki słabo przenoszą górę i dół pasma - znaczy grają dobrze środek - trzeba słuchać muzyki wykorzystującej najwięcej tego pasma - chodzi o ludzki vokal - :wink: np "Mandaryna live unplluged". A tak no poważnie - szybkim wyjściem z kryzysu do czasu zmiany głosników jest dołożenie mini zwrotnicy w postaci kondensatora lub cewki - zależnie kto jaką część pasma chce poprawić.

Link to comment
Share on other sites

A tak no poważnie - szybkim wyjściem z kryzysu do czasu zmiany głosników jest dołożenie mini zwrotnicy w postaci kondensatora lub cewki - zależnie kto jaką część pasma chce poprawić.

 

A Ty co? Oczadział? Jedyne co osiagniesz to, ze bardziej beda brzeczec.

 

Co bys tam nie wlozyl to z g... bata nie ukrecisz. Te glosniki ponizej pewnej glosnosci graja jak sluchawki od walkmana polozone na talerzu ze sztućcami ;-) Jedyna rada: wymienic. Ja dolozylem subwoofer "designed for Legacy", bo myslalem, ze jak przeniose niskie pasmo na suba to sie poprawi cos niecos, no i okazalo sie, ze jakosc tego subwoofera jest taka jak glosnikow fabrycznych, tez oczywiscie "designed for Legacy" he he he

Link to comment
Share on other sites

Akurat kolega Woszkowaty ma racje, w car audio bardzo duzo zalezy od jakosci instalacji systemu. W Legacy mozna duzo porawic bez wymiany komponentow. Wlasnie, albo zalozyc filtry, albo jakis delikatny wzmacniacz.

Link to comment
Share on other sites

Glosnik 16cm posiada juz cewke tak samo jak tweeter kondesator wiec co tu dodawac. Jedynym slusznym rozwiazaniem jest wymiana glosnikow bo to badziewie jakich malo z magnesem wielkosci 1 pln. Wzmacniacz i wygluszenie drzwi to podstawa.

Link to comment
Share on other sites

Glosnik 16cm posiada juz cewke tak samo jak tweeter kondesator wiec co tu dodawac. Jedynym slusznym rozwiazaniem jest wymiana glosnikow bo to badziewie jakich malo z magnesem wielkosci 1 pln. Wzmacniacz i wygluszenie drzwi to podstawa.

Nie wiem jak jest konkretnie w Legacy, ale nie we wszystkich fabrycznych głosnikach montowanych w samochodach są cewki i kondensatory. Z reguły - w samochodach niższych klas jest to po prostu głośnik średniotonowy bez cewki i kondensatora, mający za zadanie przeniesienie całego pasma. W każdym razie - z reguły nawet wymiana fabrycznych cewek i kondensatorów - jeżeli takowe są - pomaga, przynajmniej w jakimś małym stopniu.

Suma sumarum - subaru powinno zastanowić się nad lepszymi głośnikami do swoich aut :wink:

Link to comment
Share on other sites

lisek

 

wyglada calkiem profesjonalnie. Kupiles czy pudlo bylo zrobione na zamowienie ? JL Audio jest dla mnie za duze 400W. Moj wzmaczniacz ma tylko 250 W i mysle ze 120 W sub wystarczy, Teraz szukam firme ktora zrobi pudlo pod wymiar do obk.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...