Skocz do zawartości

STI EU 2021


herrkam

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
Godzinę temu, Piatek napisał:

Panie dyrektorze, są informacje o produkcji wrx sti w 2021/2022.

Czy może Pan potwierdzić dostawę do PL skoro inne kraje już to ogłaszają? 

Podaj prosze zrodlo gdzie oglaszaja to juz inne kraje? 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...
12 godzin temu, FilipBB napisał:

Czy decyzja w sprawie braku Levorga w Europie jest nadal aktualna czy może się coś zmieniło?

Na mój gust takie decyzje nie ulegają zmianie, szczególnie wobec kolejnych planowanych przez UE obostrzeń. Zresztą druga generacja Levorga chyba w ogóle nie występuje z kierownicą po lewej stronie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak tylko przypomnę, że pierwsza genereacja też nie była przewidziana w Europie i jednak tutaj trafiła. Może wyniki sprzedaży w PL nie są jakieś zachwycające o tyle w Niemczech, Hiszpanii i chyba Włoszech jest sporo tych samochodów, często z fabryczną (importerską) instalacja gazową.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel
W dniu 20.08.2021 o 12:35, FilipBB napisał:

w Niemczech, Hiszpanii i chyba Włoszech jest sporo tych samochodów, często z fabryczną (importerską) instalacja gazową

Trudno mi coś powiedzieć na temat Włoch i Hiszpanii, lecz w Niemczech STI z pewnością nie były oferowane z importerska instalacja gazową.  Subaru niejako "od zawsze" odrzucało możliwość instalacji LPG w STI ( w niektórych modelach z silnikami wolnossącymi było to tolerowane - choć na odpowiedzialność importera).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel
40 minut temu, aflinta napisał:

Tutaj chyba chodziło o Levorga.

Subaru Deutschland zakończyło importerski program instalacji LPG w 2011 roku, więc sporo przed wprowadzeniem na rynek Levorga - stąd sądziłem, że mowa jest o STI (zgodnie z tematem wątku :hi:).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Dyrekcja napisał:

Subaru Deutschland zakończyło importerski program instalacji LPG w 2011 roku, więc sporo przed wprowadzeniem na rynek Levorga - stąd sądziłem, że mowa jest o STI (zgodnie z tematem wątku :hi:).

Bardziej chodziło o Włochy, gdzie importer jest powiązany z producentem jak w Belgii i Holandi. W Hiszpanii też bardzo sporo LPG ale tam to już Emil Frey chyba. Wracając do pytania, czy Subaru Corporation zaczęło się może wachać czy jednak Levorg nie wróci do EU?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, FilipBB napisał:

Bardziej chodziło o Włochy, gdzie importer jest powiązany z producentem jak w Belgii i Holandi. W Hiszpanii też bardzo sporo LPG ale tam to już Emil Frey chyba. Wracając do pytania, czy Subaru Corporation zaczęło się może wachać czy jednak Levorg nie wróci do EU?

gdyby nie kierownica po zlej stronie  ... levorg 1.8 auto idealne (obniżone kombi silnik 1.8 tańsze koszty importu i ekologiczny :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel
12 godzin temu, FilipBB napisał:

Bardziej chodziło o Włochy, gdzie importer jest powiązany z producentem jak w Belgii i Holandi.

Nawet w tych przypadkach importerzy są w znacznym stopniu niezależni. Innymi słowy decyzje o ew. instalacji importerskiej LPG były podejmowane na własną odpowiedzialność. Subaru Corporation (czy też jeszcze wówczas FHI) generalnie nie zalecało takiego rozwiązania. W aktualnych cennikach Subaru Italia LPG nie jest już oferowane (od kiedy - nie wiem).

 

13 godzin temu, FilipBB napisał:

W Hiszpanii też bardzo sporo LPG ale tam to już Emil Frey chyba

W Hiszpanii jest inny importer prywatny (grupa Berge : https://bergeauto.com/en/who-we-are/ ).

13 godzin temu, FilipBB napisał:

czy Subaru Corporation zaczęło się może wahać czy jednak Levorg nie wróci do EU?

Niestety nie ma takich planów.

 

Pozdrowienia

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

44 minuty temu, Dyrekcja napisał:

Nawet w tych przypadkach importerzy są w znacznym stopniu niezależni. Innymi słowy decyzje o ew. instalacji importerskiej LPG były podejmowane na własną odpowiedzialność. Subaru Corporation (czy też jeszcze wówczas FHI) generalnie nie zalecało takiego rozwiązania. W aktualnych cennikach Subaru Italia LPG nie jest już oferowane (od kiedy - nie wiem).

Pewnie dlatego, że nie ma już Levorga.

 

44 minuty temu, Dyrekcja napisał:

Niestety nie ma takich planów.

No szkoda. Może pojawi się jakieś inne niepodniesione kombi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, aflinta napisał:

Dużo się obecnie takich aut sprzedaje w EU?

Większość Octavii, Passatów, Mondeo. Fabie, Astry to hatchbacki więc bliżej do kombi niż sedanów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, FilipBB napisał:

Fabie, Astry to hatchbacki więc bliżej do kombi niż sedanów.

Jest Subaru Impreza... ale zainteresowanie w porównaniu z XV jest znikome.

39 minut temu, FilipBB napisał:

Większość Octavii, Passatów, Mondeo.

Źle zadałem pytanie. Ile takich niepodniesionych kombi z napędem na cztery koła się sprzedaje? Jest zainteresowanie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...