Jump to content

STI EU 2021


herrkam
 Share

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
Godzinę temu, Piatek napisał:

Panie dyrektorze, są informacje o produkcji wrx sti w 2021/2022.

Czy może Pan potwierdzić dostawę do PL skoro inne kraje już to ogłaszają? 

Podaj prosze zrodlo gdzie oglaszaja to juz inne kraje? 

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Czy decyzja w sprawie braku Levorga w Europie jest nadal aktualna czy może się coś zmieniło?

Link to comment
Share on other sites

12 godzin temu, FilipBB napisał:

Czy decyzja w sprawie braku Levorga w Europie jest nadal aktualna czy może się coś zmieniło?

Na mój gust takie decyzje nie ulegają zmianie, szczególnie wobec kolejnych planowanych przez UE obostrzeń. Zresztą druga generacja Levorga chyba w ogóle nie występuje z kierownicą po lewej stronie. 

Link to comment
Share on other sites

Tak tylko przypomnę, że pierwsza genereacja też nie była przewidziana w Europie i jednak tutaj trafiła. Może wyniki sprzedaży w PL nie są jakieś zachwycające o tyle w Niemczech, Hiszpanii i chyba Włoszech jest sporo tych samochodów, często z fabryczną (importerską) instalacja gazową.

Link to comment
Share on other sites

  • Dyrekcja SIP
W dniu 20.08.2021 o 12:35, FilipBB napisał:

w Niemczech, Hiszpanii i chyba Włoszech jest sporo tych samochodów, często z fabryczną (importerską) instalacja gazową

Trudno mi coś powiedzieć na temat Włoch i Hiszpanii, lecz w Niemczech STI z pewnością nie były oferowane z importerska instalacja gazową.  Subaru niejako "od zawsze" odrzucało możliwość instalacji LPG w STI ( w niektórych modelach z silnikami wolnossącymi było to tolerowane - choć na odpowiedzialność importera).

Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, Dyrekcja napisał:

Trudno mi coś powiedzieć na temat Włoch i Hiszpanii, lecz w Niemczech STI z pewnością nie były oferowane z importerska instalacja gazową.

Tutaj chyba chodziło o Levorga... :)

Link to comment
Share on other sites

  • Dyrekcja SIP
40 minut temu, aflinta napisał:

Tutaj chyba chodziło o Levorga.

Subaru Deutschland zakończyło importerski program instalacji LPG w 2011 roku, więc sporo przed wprowadzeniem na rynek Levorga - stąd sądziłem, że mowa jest o STI (zgodnie z tematem wątku :hi:).

Link to comment
Share on other sites

8 godzin temu, Dyrekcja napisał:

Subaru Deutschland zakończyło importerski program instalacji LPG w 2011 roku, więc sporo przed wprowadzeniem na rynek Levorga - stąd sądziłem, że mowa jest o STI (zgodnie z tematem wątku :hi:).

Bardziej chodziło o Włochy, gdzie importer jest powiązany z producentem jak w Belgii i Holandi. W Hiszpanii też bardzo sporo LPG ale tam to już Emil Frey chyba. Wracając do pytania, czy Subaru Corporation zaczęło się może wachać czy jednak Levorg nie wróci do EU?

Link to comment
Share on other sites

8 godzin temu, FilipBB napisał:

Bardziej chodziło o Włochy, gdzie importer jest powiązany z producentem jak w Belgii i Holandi. W Hiszpanii też bardzo sporo LPG ale tam to już Emil Frey chyba. Wracając do pytania, czy Subaru Corporation zaczęło się może wachać czy jednak Levorg nie wróci do EU?

gdyby nie kierownica po zlej stronie  ... levorg 1.8 auto idealne (obniżone kombi silnik 1.8 tańsze koszty importu i ekologiczny :)

Link to comment
Share on other sites

  • Dyrekcja SIP
12 godzin temu, FilipBB napisał:

Bardziej chodziło o Włochy, gdzie importer jest powiązany z producentem jak w Belgii i Holandi.

Nawet w tych przypadkach importerzy są w znacznym stopniu niezależni. Innymi słowy decyzje o ew. instalacji importerskiej LPG były podejmowane na własną odpowiedzialność. Subaru Corporation (czy też jeszcze wówczas FHI) generalnie nie zalecało takiego rozwiązania. W aktualnych cennikach Subaru Italia LPG nie jest już oferowane (od kiedy - nie wiem).

 

13 godzin temu, FilipBB napisał:

W Hiszpanii też bardzo sporo LPG ale tam to już Emil Frey chyba

W Hiszpanii jest inny importer prywatny (grupa Berge : https://bergeauto.com/en/who-we-are/ ).

13 godzin temu, FilipBB napisał:

czy Subaru Corporation zaczęło się może wahać czy jednak Levorg nie wróci do EU?

Niestety nie ma takich planów.

 

Pozdrowienia

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

44 minuty temu, Dyrekcja napisał:

Nawet w tych przypadkach importerzy są w znacznym stopniu niezależni. Innymi słowy decyzje o ew. instalacji importerskiej LPG były podejmowane na własną odpowiedzialność. Subaru Corporation (czy też jeszcze wówczas FHI) generalnie nie zalecało takiego rozwiązania. W aktualnych cennikach Subaru Italia LPG nie jest już oferowane (od kiedy - nie wiem).

Pewnie dlatego, że nie ma już Levorga.

 

44 minuty temu, Dyrekcja napisał:

Niestety nie ma takich planów.

No szkoda. Może pojawi się jakieś inne niepodniesione kombi.

Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, aflinta napisał:

Dużo się obecnie takich aut sprzedaje w EU?

Większość Octavii, Passatów, Mondeo. Fabie, Astry to hatchbacki więc bliżej do kombi niż sedanów.

Link to comment
Share on other sites

38 minut temu, FilipBB napisał:

Fabie, Astry to hatchbacki więc bliżej do kombi niż sedanów.

Jest Subaru Impreza... ale zainteresowanie w porównaniu z XV jest znikome.

39 minut temu, FilipBB napisał:

Większość Octavii, Passatów, Mondeo.

Źle zadałem pytanie. Ile takich niepodniesionych kombi z napędem na cztery koła się sprzedaje? Jest zainteresowanie?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...