WRC fan Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 Ale patrząc na felgi ATS-OZ, w OZ jakby mniejsze zniszczenia były. Nie wiem czy mniejsze, ale efektowne na pewno: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berlin Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 właśnie przed sekundą odebrałem telefon od naszego kolegi Bartka, ktory w sobotę po powrocie z Ułęża nie zdążył przejść przez próg swojego domu tylko od razu musiał zabrać żonę swoim jeszcze gorącym po upalaniu n-grupowym saxo i zawieść ją do szpitala. Od 11 dzisiaj nasz kolega jest tatuńciem młodego rajdowca (53cm i 3500g). !!!!!!!!!! Propomuje puchary dla młodego rajdowca ( niech ma nz zachętę ) i dla Tatusia też!!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norveg Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 wyniki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ken Taczdis Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 ja w piątek testując próbę którą przygotowaliśmy upolowałem niestety dwa ptaki Jeden szybą a drugiego przednim zderzakiem No właśnie nie chciałem nic mówić, ale jakoś dziwnie smakował ten kurczak z grilla :wink: Co do awarii Carfita to trzeba zobaczyć czy te klocki mają międzynarodową homologację ECE-R90 (wydawaną przez niemiecki TÜV Garching) zgodną z europejskimi wymaganiami dotyczącymi niniejszej branży. Norma poświadcza, że klocki hamulcowe prezentują wydajność i jakość części zamiennych w relacji z parametrami produkcji OE (na pierwszy montaż). Jeśli mają taką homologacje to według werdyktu Trybunały Europejskiego można je stosować i nie może to być podstawą do np. uchylenia gwarancji. To znowuz by świadczyło, że może coś nie tak z tarczami. Wyobraźcie sobie przejazd po serpentanach np. w Alpach (gdzie hamulce w dluzszym czasie dostają nawet mocniej niz przy poteżnym upalaniu), nagle pęka tarcza i lecimy poza trase - byłoby to dość stresujące :wink: Gratulacje dla zwyciezcow! Wszyscy krecili bardzo równe czasy we wszytkich przejazdach - to są najlepsze 3 z 4 przejazdów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norveg Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 Wszyscy krecili bardzo równe czasy we wszytkich przejazdach - to są najlepsze 3 z 4 przejazdów? tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 strasznie malo samochodow :shock: czyzby wszystkim w drodze do uleza auta szwankowaly :?: :roll: po wynikach widac, ze mazowsze nie az takie strasznie szybkie jak je maluja . gratulacje dla zwyciezcow :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norveg Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 Abt, ciężko powiedzieć, jak z małopolski sklasyfikowane zostały "aż" dwie załogi. Ale nie ma to tam to Tomo był nie objechania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 nie biore nawet pod uwage zestawienia "grupowego". patrze tylko jakie roznice miedzy stalymi bywalcami i szybkimi zalogami :smile:. co do tomo i innych szybkich... fotokomorka nie klamie :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gracowy Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 No to Bartek BRATULACJE !!!!!!!!!!!! Rosnie rajdowa rodzinka :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gracowy Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 Vert / Norveg o co chodzi z tymi wynikami ? :shock: :!: Robilismy 4 kolka z czego 3 byly brane do punktacji. Jadac z Matim na OS1 owszem zatrzymalismy sie na trasie to trafieniu w okpne i ten OS odpada,pozostale 3 OS przejechalismy bez problemu, uzyskujac na ostatnim 135sec! Moje obliczenia ktore zapisalem to: OS2: 134,5 + 5sec kara OS3: 138,4 OS4: 135,0 To daje : 412,9 ! czyli 6 a nie 13miejsce ???????????? What's up! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berlin Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 Mam nadziaje , że likwidacja klas i podział na regiony to tylko oszczędność na pucharach!!!(wg. mnie nie zmienia się regulaminu w czesie trwania eventu mimo , że był zajebisty). Pozdrawiam serdecznie uczestników i zawodowców : Tomo , Shodana i Łosia czapki z głów . Ken nie da się Ciebie objechać , jesteś strasznie regularny! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niebieski Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 Niebieski - równy z Ciebie gość , może kiedyś przyjedziesz do Ułęza dzień wcześniej również było miło poznać... nawet mówiłem wczoraj Vertowi, że następnym razem przyjadę dzień wcześniej... pije zdecydowanie szybciej niż jeżdżę damy gazu! a rano zabierze nas laweta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norveg Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 Gracowy, źle obliczyłeś bo kara za zle przejechaną trasę nie kara się 5 sekundami tylko taryfą - czyli 150% czasu przejazdu najlepszego zawodnika. I to właśnie na OS 2 dostaliście poraz drugi taryfę za źle przejechaną trasę. Taka jest punktacja na każdych zawodach kjs lub super oesie w Kielcach. 5 sekund jest za potrącenie opony/pachołka. Co nie zmienia faktu że wasz skład w GT szedł naprawdę grubo! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norveg Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 berlin, jak chcesz robić klasę gdzie jest np. jeden samochód? A pucharów i tak jest na 3 klasy gdyż byliśmy przygotowani na to że będzie tyle załóg ile się zadeklarowało. Więc mi nie pitol o jakichś oszczędnościach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vert Opublikowano 13 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 Mam nadziaje , że likwidacja klas i podział na regiony to tylko oszczędność na pucharach!!!(wg. mnie nie zmienia się regulaminu w czesie trwania eventu mimo , że był zajebisty). Pozdrawiam serdecznie uczestników i zawodowców : Tomo , Shodana i Łosia czapki z głów . Ken nie da się Ciebie objechać , jesteś strasznie regularny! berlin zadecydowalismy ze tak bedzie prosciej i ze w ogole to ma jakis sens no bo w klasie oska byly 3 puchary i 2 auta jezdzace itd,itp. zapewniam cie ze nie robimy zadnych oszczednosci.wrecz niestety dolozylismy do eventu. bo sa 3 komplety pucharow, mialo byc 26 aut jezdzacych, bylo 15, zarcia zamowionego na 50 osob itd itd.tak wiec mysle ze nie jest w porzadku ze wiekszosc ludzi zapisanych na event nawet nie wyslalo nam maila czy glupiego smsa.mysle ze ten fakt jest raczej malo przyjemny.trzym sie .vert Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemon prince Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 dziękuje wszystkim za super zabawę. gratuluję chłopakom konkretnego ogarniania autek :smile: vert, norveg, adam, bartek,wróbel & kolega w koszulce ducati :arrow: dzięki za sprawną organizacje mikki dzięki za gadki i widowiskową jazdę :wink: łosiu dzięki za przejażdżkę (szacun za przejazd z teściową jak mniemam :wink: ) wrc fan dzięki za fotkę (mam nadzieję, że jeszcze ją masz ) maciek & artur fajnie, że wpadliście grac, dobrze doginasz gietekiem :smile: , a z tego co pamiętam na drugim przejeździe minąłeś bramkę tomo fajnie patrzeć na taką agresywną jazdę :grin: carfit dobrze, że nic poważnego się nie stało, bo mogło się skończyć różnie jeszcze raz dzięki wszystkim i do zobaczenia następnym razem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 wrc fan dzięki za fotkę (mam nadzieję, że jeszcze ją masz ) Mam nie jedną ;-) Postaram się do wieczora ogarnąć fotki i podlinkuję co trzeba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adi Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 Dlaczego W4 turbo robił takie same czasy jak zwykły GT-ek, albo WRX. Coś się stało? myślałem, że nie ustąpi pola STI i EVO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berlin Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 Przepraszam , ale mi chodziło o podział STI i EVO i odzielnie GT i WRX nie o ośki chociaż TATA zamiatał super w tej sysuacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vert Opublikowano 13 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 marcin nie byl w formie. :wink: no i.....evo........evo .....evo.....to.......cuuuuuuuuuuuuuuuuuudo. shodan mnie tak przewiozl ze....no szeroka smuga na gaciach byla a wrazenia takie ze jadac carfita autem bylo milo ale to co potrafi evo to tak jak bys porownal stjuningowana syrene bosto do wuerixa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saint Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 LOL A jak wam mówiłem to samo ostatnio, to mnie od zdrajców wyzywali Nie wspominając o koszulce Ralliart, co też spotkało się z dużą krytyką Czyli co? Wszyscy kupują EVO? :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vert Opublikowano 13 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 Przepraszam , ale mi chodziło o podział STI i EVO i odzielnie GT i WRX nie o ośki chociaż TATA zamiatał super w tej sysuacji tak. ale to tez w sytuacji braku odpowiedniej ilosci sti-gt stracilo sens. niestety.bo myslalem ze bedzie jeszcze fajniejsza zabawa...no ale trudno.bo wiem juz jaki bede mial nastepny samochod Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vert Opublikowano 13 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 LOL A jak wam mówiłem to samo ostatnio, to mnie od zdrajców wyzywali Nie wspominając o koszulce Ralliart, co też spotkało się z dużą krytyką Czyli co? Wszyscy kupują EVO? :roll: no chba na to wyjdzie ale ze by nie bylo, dyzajn subaraka wole zdecydowanie.znaczy sie do roku 2008 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vert Opublikowano 13 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 A no i zapomnialem BARTEK GRATULACJE DLA ZONY I USCISKI DLA jednodniowego ANTOSIA. :!: :!: :!: :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saint Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 LOL A jak wam mówiłem to samo ostatnio, to mnie od zdrajców wyzywali Nie wspominając o koszulce Ralliart, co też spotkało się z dużą krytyką Czyli co? Wszyscy kupują EVO? :roll: no chba na to wyjdzie ale ze by nie bylo, dyzajn subaraka wole zdecydowanie.znaczy sie do roku 2008 Dyzajn EVO akurat jest lepszy. Ale mi nie daje spokoju dźwięk jednak :wink: Wg. analityków rynkowych po wczorajszym Ułężu ceny EVO wzrosły średnio o 50% :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się