anonim1133 Opublikowano 4 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2020 (edytowane) Jakie są różnice między tymi rocznikami? Weszła hybryda. Poza tym mechanicznie się różnią? Xmode taki sam? Bo dwa litry bez hybrydy brzmią mądrzej niż z, bo taka biedna trochę ta hybryda się wydaje. Wyposażenie to samo, ajsajt ten sam? Okrutnie biedna i trudna w przyswajaniu jest strona Subaru... Edytowane 4 Lipca 2020 przez anonim1133 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 4 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2020 np tu trochę jest 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anonim1133 Opublikowano 5 Lipca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2020 Wykrywanie ruchu poprzecznego i auto hold. Niedużo różnic w sumie -kosmetyczne pomijam :-P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 5 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2020 3 godziny temu, anonim1133 napisał: Wykrywanie ruchu poprzecznego To już było, dodali RAB czyli automatycznie hamowanie jadąc do tyłu 12 godzin temu, anonim1133 napisał: Bo dwa litry bez hybrydy brzmią mądrzej niż z Tak właśnie jest, przy obecnych cenach i możliwościach XV e-bokser nie ma większego sensu, lepiej upolować jakiś używany 2.0 z 2018 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szürkebarát Opublikowano 5 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2020 6 godzin temu, GREGG napisał: Tak właśnie jest, przy obecnych cenach i możliwościach XV e-bokser nie ma większego sensu, lepiej upolować jakiś używany 2.0 z 2018 W roku 2021 zaczną kończyć się 3 letnie leasingi... Ja to się moooże (kiedyś) zasadzę na sam silnik? Bo nawet z moim XV fb16 całkowicie się zgadzam z Pertynem. Dodam, że mój Szary Mnich jak każdy samochód ze słabym silnikiem, jest bardzo wrażliwy na obciążenie. Czyli jeżdżąc samemu mam inne osiągi niż jeżdżąc we czwórkę albo załadowany po dach. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 5 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2020 7 godzin temu, GREGG napisał: Tak właśnie jest, przy obecnych cenach i możliwościach XV e-bokser nie ma większego sensu, lepiej upolować jakiś używany 2.0 z 2018 wszystko zależy od ceny. Obniżą cene e-boksera i zacznie to mieć sens. Bardzo podobna akcja była w 2014 roku. Obniżyli cene XV o 10 % ( powyżej 10k PLN ) i nagle na auta znaleźli się chętni bo cena początkowa była zaporowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 5 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2020 IMHO Ci, co kupili XV 2.0 i 1.6 po cenach z 2018 i 2019 dostali dobrze wycenione auto. Od 2020 ceny aut poszły ostro w gore. Popatrzcie na cenniki chociażby Mazdy czy grupy VAG. Inna sprawa to e-boxer. Mnie ten koncept nie przekonuje - ani lepszych osiągów ani niższego spalania. Myślę, ze e-boxer w obecnym kształcie szybko zaniknie z oferty i pojawi się coś co bardziej hybrydowego - w kooperacji z Toyota. Zresztą, koncept w USA tez nie przyjął. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 5 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2020 1 godzinę temu, Tsunetomo napisał: Mnie ten koncept nie przekonuje - ani lepszych osiągów ani niższego spalania. Bo wydaje się to być na szybko skrojoną próbą ratowania emisji. Być może dla nas pali auto więcej, ale może według WLTP jest lepiej. Nowy OBK w USA ma być też zelektryfikowany za czas jakiś. Być może tam pojawi się kolejna generacja e-Boxera i będzie to jakieś rozwinięcie względem obecnej wersji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 5 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2020 2 godziny temu, aflinta napisał: Być może dla nas pali auto więcej, ale może według WLTP jest lepiej Sprawdziłem z ciekawości jak ma się e-boxer w XV do naszego 2.0i: 2.0 - spalanie cykl mieszany 6,9l , norma Euro 6c emisja 155g E-boxer - spalanie norma NEDC cykl mieszany 6,5l, WLTP cykl mieszany 7,9l, norma emisji Euro 6d, emisja odpowiednio 149g i 180g Więc na potrzeby testów jest pewien sukces, bo wg starych norm na pewno byłoby gorzej, co widać po danych dla obecnego 1,6 - spalanie wg nowych norm odpowiednio 6,9l i 8,0l a emisja 157g i 180g, a MY18 z 1,6 miał 6,4l i 145g 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McSudi Opublikowano 16 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2020 (edytowane) Ciekawie i dobrze napisany test XV e-Boxer punktujący jego słabe i mocne strony : https://autokult.pl/38086,testu-subaru-xv-e-boxer-nie-jest-u-nas-popularny-bo-klienci-chca-miec-mydlone-oczy Edytowane 16 Lipca 2020 przez McSudi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się