Skocz do zawartości

Nowe ;) Legacy 2.2 przedliftowy (91)


Miis

Rekomendowane odpowiedzi

Składam ;)

Wał się obraca ;)

Najbliższe wyzwanie to nie połamać pierścieni ;)

Mam dużą satysfakcję śmietnik powinien pohulać ; )

Obraził się na wtryski na wtryski 440ccm, to dostamie 550, kwestią otwartą pozostale boost ;)...

 

 

 

20230318_112124.jpg

  • Super! 2
  • Zdrówko! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, respect napisał(a):

Wspaniałe auta te gacki. Projekt super.

Jak ustawiałeś dyfer - manual wszystko podaje?

Dwie mapy na jakim sterowniku i jak to przełączasz?

Trzymam za gacka i zazdroszczę..

 

Złomek to super fura, kupa zabawy ;)

 

Dyfra nie ustawiałem, po prostu złożyłem na tych samych dystansach ;)

 

Sterownik oryginalny + przystawka od Oktana, mam taki guzik to przełączania.

 

Edytowane przez Miis
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, Miis napisał(a):

Dyfra nie ustawiałem, po prostu złożyłem na tych samych dystansach ;)

Nie masz Koronek przy półosiach?

 

11 minut temu, Miis napisał(a):

Sterownik oryginalny + przystawka od Oktana, mam taki guzik to przełączania.

Da się to zrobić w forku sg xt ? Może oktan wie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, respect napisał(a):

Nie masz Koronek przy półosiach?

 

Da się to zrobić w forku sg xt ? Może oktan wie.

Koronek brak, bo mam stary typ mocowany do poiasty.

Czy da się w forku,to już nie do mnie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, respect napisał(a):

@Oktanjak to jest -dwie mapy da się w forku sg zrobić? konkretnie mój fo rek był dawno robiony u carfita (pewnie na ecuteku), jego zapytam,ale  może wiesz coś.

Tak jak ja robię i jest u Miśka da się tylko w sterowniku do 95r

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 20.03.2023 o 20:07, respect napisał(a):

źle zapytałem, chodziło mi o nakrętki koronkowe -regulacyjne przy dyfrze , tam gdzie wchodzą półosie. Chyba były różne dyfry.

Może są dwa rodzaje. Nie wiem. 

Ja robiłem tylny i tam są podkładki dystansowe. Poskładałem tak, jak było ;)

 

 

Edytowane przez Miis
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Miis napisał(a):

Może są dwa rodzaje. Nie wiem. 

Ja robiłem tylny i tam są podkładki dystansowe. Poskładałem tak, jak było ;)

 

 

są 3 rodzaje :)

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, respect napisał(a):

a trzeci

Większy r180

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znowu kroczek dalej.

Ciekawe uczucie, kiedy szpilka,głowicy się uplastycznia przy dokręcaniu ;)

Z przygód, to ukręcona szpilka panewki w głowicy

 

Jest też zagwostka... 

Co ja mam za głowice;)  Zawory na płytkach- bez hydrauliki.

Wałki R4 co to za sprzęt??

 

 

20230325_011223.jpg

20230325_004649.jpg

20230325_004703.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Miis napisał(a):

Co ja mam za głowice;)  Zawory na płytkach- bez hydrauliki.

EJ20K 96-98, EJ20G 97-98, EJ25D(brak spływu oleju z turbo) 96-98 i EJ20R chyba. Sam będę wrzucać takie do siebie bo wkurza mnie kłapiąca hydraulika. Najważniejsze, że też ma być uszczelka 1,6mm, ta sama komora spalania, i cała reszta. 

Edytowane przez takumifan
  • Zdrówko! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 25.03.2023 o 09:56, takumifan napisał(a):

EJ20K 96-98, EJ20G 97-98, EJ25D(brak spływu oleju z turbo) 96-98 i EJ20R chyba. Sam będę wrzucać takie do siebie bo wkurza mnie kłapiąca hydraulika. Najważniejsze, że też ma być uszczelka 1,6mm, ta sama komora spalania, i cała reszta. 

No i mam uszczelki pokryw co pasują ;)

Tylko nie mam głowic do strokera... ech ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 25.03.2023 o 09:56, takumifan napisał(a):

EJ25D

one też maiły hydraulikę ;) przynajmniej ja takie mam :)
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Składanie pieca jest niezwykle satysfakcjonujące... :)

Coś tam zrobisz dwa razy coś trzy...

Na razie z takich wtop, to konieczność demontażu tłoków... ;)

Jak ktoś się p...ą urodził, to skowronkiem nie zemrze...

Mam SUPERFUN!!!!

20230328_212036.jpg

20230328_212135.jpg

20230328_212023.jpg

  • Super! 3
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
3 godziny temu, Oktan napisał(a):

Moja szkoła :thumbup:

Nie inaczej, ale trochę moja własna ;)

Daję sobie czas na pozorne bzdety;)

Jak robisz to hobbystycznie, to jest to duuuuużo łatwiejsze... 

Mało kto by zapłacił pincet czy tysiaka za ogarnięcie  wiązki, a tyle to by musiało kosztować... za samą robociznę....

OilCatchTank już czeka. Miejsce po filtrze węglowym oparów paliwa znajdziemy ;)

 

DZIĘKI Oktan ;)

Edytowane przez Miis
  • Super! 1
  • Zdrówko! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, BartZ napisał(a):

Skąd ja to znam? :D

 

TY? Z internetu :P:lol:

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...