Jezzu Opublikowano 21 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2019 Siemka. Szukalem informacji podobnych lecz nie znalazłem. Spod maski wydobywa sie dymek. Mianowicie stojac przodem do samochodu po lewej stronie wylatuje dym śmierdzacy troche przypalonym olejem. Siwy biały dymek. Myslicie ze to moze byc dolot od turbo???? Czy w kolektorze sie dziursko zrobiło??? Auto to forek 2003 wesja sg z silnikiem 2.0 turbo 177 km. Wylatane 210k km. Prosze o pomoc mądzrzejszych odemnie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jezzu Opublikowano 21 Października 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2019 Dodam ze dziesie sie tak zazwyczaj jak auto sie rozgrzewa i najczesciej gdy wskazówka od temp. Jest w polowie drogi do polowy wskaznika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KRYSZTAŁ Opublikowano 21 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2019 Uppipe może dziurawy. Gdybyś to miejsce bliżej gdzieś namierzył... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubaruLPG Opublikowano 21 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2019 W silnikach Boxer tyczy się to zarówno Subaru jak i Porsche wydechy mamy pod silnikiem (okalają nasze serduszko) wyciek skutkuje przypalaniem się płynów ustrojowych (jeśli mamy gdzieś nieszczelność ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luke Skywalker Opublikowano 21 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2019 Sprawdź osłonę gumową wewnętrznego przegubu półosi. Pęknięta wyrzuca smar na wydech i smrodzi / dymi. Pęknięcie może być małe i aby je dostrzec, trzeba pogmerać ręką przy tej osłonie. Zdrówka, Luke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 21 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2019 Miałem kiedyś tak samo w forku XT SG. Powodem była uszczelka dekla zaworów po stronie pasażera. Po wymianie na nową OEM plus jakiś silikon CX80 był spokój na długo. Dymek pojawiał się jak silnik był gorący po dłuższej jeździe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luke Skywalker Opublikowano 22 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2019 I jeszcze jedna możliwość: rozszczelnienie przewodu olejowego do turbo. Zdrówka Ł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebazti Opublikowano 22 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2019 może jeszcze lecieć z maglownicy, miałem dwa razy taki przypadek, raz osłona przegubu przy skrzyni, drugi po rozszczelnieniu maglownicy kapało idealnie na rurę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel.wro Opublikowano 27 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2019 Przychodzą mi na myśl 2 powody które kiedyś przerabiałem. 1) rozlany olej przy nalewaniu 2) nieszczelny dekiel pokrywy zaworów Wszystko kapało na wydech i takie objawy jak mowisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rydzada Opublikowano 29 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2019 .... nieszczelności wspomagania układu kierowniczego wyrzucają olej na wydech - to kolejna opcja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 29 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2019 U mnie jak pękła osłona przegubu półosi, to walnęło smarem na kolektor wydechowy i katalizator i był elegancki biały dymek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 29 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2019 Nie prościej wejść pod i zobaczyć ? Bo narazie poszło sto pomysłów. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad Skopek Opublikowano 5 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2019 Sprawdzić w jakim stanie są uszczelki dekli zaworów (nieszczelność, wycieki oleju) lub tak jak wyżej ktoś napisał porwana maszeta (osłona) przegubu i smar bryzga na kolektor wydechowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się