Skocz do zawartości

Konrad Skopek

Nowy
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    WR
  • Auto
    Forester S turbo MY01

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Konrad Skopek

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

4

Reputacja

  1. Mam s turbo z lpg już od 2014r automat skrzynia. Powiem tak kup na początek sobie forka w dobrym stanie blacharskim 125KM lub 158KM automat, manual nie ma się czego bać, te skrzynie się nie psują. Użytkowanie, utrzymanie Turbo- już więcej kosztuje. Właściwości jezdne są bardzo dobre ciężko jest mi się rozstać. Korozja kielichów i nadkoli- progów w mniejszym stopniu to ich bolączki. Regulacja zaworów - też bym brał to pod uwagę 2.0 125KM raczej nr1 dla ciebie , jak na pierwszego forestera. Za 20 tysi znajdziesz egzemplarz w dobrym stanie- powodzenia!
  2. Dzięki pany za odpowiedzi i wskazówki dla mnie i potomnych , którzy kochają te subaraki. To dla nas cenne informacje. W takim razie szukam nowego S Turbo lub XT i modzę bo znudziła mi się jazda serią pozdro!
  3. Fajny wątek pany- mam S turbo z silnikiem 177KM , skrzynia Automat. I pytanie do was czy ten silnik to bliźniaczy z forka XT? Te automaty dadzą sobie radę gdybym chciał mu podwyższyć moc do max 230 KM? Jak myślicie, a może ma ktoś pomodzonego automata w forku ?
  4. Konrad Skopek

    świece

    W forku turbo mam NGK platynę , w H6 irydowe OEM.
  5. Kolego Subaraki tak mają przerabiałem ten temat w swoim forku SF jak i legacy żony. Zestawy naprawcze są tanie jak masz czas to samemu ogarniesz ten temat. Czyściłem prowadnice i smarowałem , nowe gumki i przez rok lub półtora jest spokój. Teraz się zastanawiam nad takim zestawem jak pokazał kolega lutek34 ponieważ problem wraca. Mimo że wszystko było wyczyszczone na błysk. Bardzo ważnym elementem są gumki na końcu prowadnicy-(te wew.) zawsze wymienić je trzeba na nowe!! Do tłoczków też się dobrałem wyczyszczone z rdzy i nowe zestawy naprawcze są dostępne. Smar do prowadnic musi być odpowiedni.
  6. Konrad Skopek

    Dym spod maski

    Sprawdzić w jakim stanie są uszczelki dekli zaworów (nieszczelność, wycieki oleju) lub tak jak wyżej ktoś napisał porwana maszeta (osłona) przegubu i smar bryzga na kolektor wydechowy.
  7. Zakładaj kierę MOMO bardzo fajnie leży w rękach. Sam mam taką - polecam.
  8. Jeśli szukasz kolego S turbo i np. H6 to muszę ciebie zmartwić- za mało masz siana na zadbane auto :/
  9. Kolego wypisujesz bzdury łykasz wszystko jak pelikan '' bo producent tak zaleca" a zastanowiłeś się ,że na chwilę obecną to robią wszystko w tym kierunku żebyś więcej zostawiał kasy w serwisie na nowych autach, na naprawach i kupnie nowych gratów? Wymiana oleju z filtrem w automacie co 50-60 tys km .
  10. Konrad Skopek

    Gumy stabilizatora

    gumy staba to mały koszt brałbym OEM , do swojego forka takie kupowałem
  11. motul, miller"s , liqui moly , valvoline , stp jak coś to któryś z tych bym zalał.
  12. W moich autach używam od wielu lat wycieraczek alca szkieletowe dla mnie bajka cicha praca , dobrze zbierają i nie skrzypią. Kiedyś Valeo ale jakość się popsuła tak jak i bosch :/ Alca tanie i dobre polecam.
  13. Właśne tak myślałem żeby robić, tylko mechanior powiedział że jak uszczelnię górę to zaraz dół poleci (panewka) . Dla mnie to nie jasne- niby czemu miałaby się sypnąć, bo dostał większego ciśnienia ? Miał ktoś taki przypadek lub coś wie na ten temat?
  14. Wojtek jak silnik chodzi i dopala zmierz u ciśnienie na cylindrach najpierw. Później silnik do góry i rewizja góry może są trochę podparte po przeszlifowaniu płytek i regulacji będzie ok. U mnie lipa wypalone gniazda i upalony zawór , brak ciśnienia 2,4 cyl. :/ jestem załamany.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...