Skocz do zawartości

Legacy Wagon by Danko


Danko

Rekomendowane odpowiedzi

5 godzin temu, ManoLEE napisał:

H6 będzie najszybszą decyzją ;) Tylko kwestia czasu kiedy się w końcu zdecydujesz :D

jak myślałem o swapie to w imprezie 2.0 n/a chciałem zamienić na 2.5 z OBK 160km+ tylko problem z tym silnikiem polega na tym, że nadal jest to jednostka wolnossąca

 

NIEMODYFIKOWALNA, nie dająca możliwości dalszego rozwoju. A kto wie @Dankomoże kiedyś będzie chciał wrzucić tam turbinę od MANa i zrobić pierwsze w Polsce Legacy 700hp+ :)

 

Danko rób bo młodszy się nie robisz, czas ucieka, a na pewno się zejdzie z czasem (tak wiem mówiłem wcześniej co innego, ale póki człowiek nie zrobi to będzie za nim chodzić to jak Ból w łopatce po spaniu na starym tapczanie u cioci kloci)

 

Ja nie żałuję decyzji o swapie tylko rzeczy, które się wydarzyły podczas. Teraz mam już obiekt swoich uniesień i planuje powoli kolejne rzeczy, czyli coś co jest esencją wpierdzielania kasy w auta, to całe planowanie co next jest czymś, co jak skończysz auto może zdecydować o tym, że je sprzedasz a potem zaczyna się zabawa od nowa z nowym projektem :) takie hobby, zabawa, styl życia. Mężczyzna musi mieć swoje zabawki inaczej skończy w przeciętności z piwem i pilotem w ręce

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Sickness napisał:

jak myślałem o swapie to w imprezie 2.0 n/a chciałem zamienić na 2.5 z OBK 160km+ tylko problem z tym silnikiem polega na tym, że nadal jest to jednostka wolnossąca

 

NIEMODYFIKOWALNA, nie dająca możliwości dalszego rozwoju. A kto wie @Dankomoże kiedyś będzie chciał wrzucić tam turbinę od MANa i zrobić pierwsze w Polsce Legacy 700hp+ :)

 

Danko rób bo młodszy się nie robisz, czas ucieka, a na pewno się zejdzie z czasem (tak wiem mówiłem wcześniej co innego, ale póki człowiek nie zrobi to będzie za nim chodzić to jak Ból w łopatce po spaniu na starym tapczanie u cioci kloci)

 

Ja nie żałuję decyzji o swapie tylko rzeczy, które się wydarzyły podczas. Teraz mam już obiekt swoich uniesień i planuje powoli kolejne rzeczy, czyli coś co jest esencją wpierdzielania kasy w auta, to całe planowanie co next jest czymś, co jak skończysz auto może zdecydować o tym, że je sprzedasz a potem zaczyna się zabawa od nowa z nowym projektem :) takie hobby, zabawa, styl życia. Mężczyzna musi mieć swoje zabawki inaczej skończy w przeciętności z piwem i pilotem w ręce

Ano stąd taka decyzja o innym podejściu do tematu. Jak koszt swapa będzie podobny do zmiany samochodu, nie ma nad czym się zastanawiać. Wszystko u mnie jest w bdb stanie, łącznie z budą. 

A marzenia trzeba spełniać! I tak poszedłem pod prąd, jakkolwiek inwestując w wolnossaka, więc można i jeszcze raz, robiąc swap. Mam potężne szczęście w tym, że otaczają mnie mechanicy, którym potężnie ufam i którzy nie próbują mnie oskubać przy każdej okazji - kolejny powód za. 

Największym znakiem zapytania jest wiązka na ten moment. Myślę o ecumasterze, co ułatwi doładowanie w przyszłości. Nie wiem, czy 700+ ale 400+ na pewno bym chciał docelowo :superhero: Taki ecumaster byłby więc kwestią czasu - muszę tylko się dowiedzieć, czy to spowoduje wyeliminowanie trudności z kablami od ej20. 

Poza tym, potrzebuję:

Silnika, może nawet bez osprzętu - pomoa hamulcowa, wspomagania i klima są takie same, jak dobrze kojarzę. Rozrząd i tak nowy. 

Kolektora wydechowego - od razu szukałbym raptora lub będziemy spawać 

Wzmocnić moje 5mt, na początku na pewno zostanie

Sprzęgło w razie potrzeby. 

Lekko licząc 10 na części, ale chcę policzyć dokładnie. Mam jeżdżące auto, więc mogę kupić silnik i go na stojaku trzymać, dopoki nie będzie kompletny. 

@ManoLEEuparty jestem, jeszcze zobaczymy :mrgreen:

Edytowane przez Danko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, Neutrino33 napisał:

 

A pomyślałeś o tym jak zniosą to napędy?

Rzekomo nie jest to problem, ale ogólnie - tak, gdzieś tam z tyłu głowy to mam. Tutaj myślę, że newralgicznym punktem będą półosie 

Edytowane przez Danko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Danko napisał:

Rzekomo nie jest to problem, ale ogólnie - tak, gdzieś tam z tyłu głowy to mam. Tutaj myślę, że newralgicznym punktem będą półosie 

Newralgicznym punktem będzie skrzynia biegów. Półosie masz takie same jak w mocniejszych wersjach. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Wieje tu nudą ostatnio, powyższe tematy w głowie cały czas czekają (na podwyżkę:P

 

Legaś ma się dobrze, dzielnie jeździ i znosi zabawy, w najbliższym miesiącu wpadnie parę pierdół. 

Hamulce zaczynają piszczeć podczas jazdy, przy hamowaniu cichną - zbliża się więc rewizja. Obstawiam albo nie do końca prawidłowe blaszki z tyłu albo koniec klocków - mija rok od swapa. 

A co do zabaw.. Muszę umyć auto :rolleyes:

20220212_165557.jpg

20220213_105444.jpg

  • Super! 8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, thomson0073 napisał:

Ta druga fotka, jest jak żywcem wyciągnięta za NFS MW :D:thumbup:

Będzie więcej, koleżka mial aparat z lat 60:superhero: a to zrzut z filmików :P

Ma moc czy nie, swoje zrobił 

Screenshot_20220212-234717_Video Player.jpg

Edytowane przez Danko
  • Super! 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, Neutrino33 napisał:

Oooolej, to! No chyba, że znacząco wpływa to na prowadzenie się pojazdu :faja:

@Danko na bank z tym nie wytrzyma. :) Już to widzę, jak jedzie tak na Japfesta.  

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Update, jeśli ktokolwiek jeszcze tu zagląda :biglol:

Aktywny weekend za nami. Zmieniony olej, przyszedł czas na 5w40 z racji bawienia się moim rodzinnym (prawie)sportowym kombi. Zaszla również pewna wizualna niewielka zmiana - fotki wkrótce. 

Dodatkowo foto ze spontanicznego wypadu na... 

Czasówki, coś podobnego do KJSa. 

Więcej fotek wkrótce :superhero:Moc to nie wszystko! 

IMG_20220411_081843_540.jpg

  • Super! 8
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Danko napisał:

No domra

Mam fotki z niedzieli :superhero:

Takich fotek jeszcze nie miałem :wrrum:

044-45.jpg

044-38.jpg

FB_IMG_1649753908593.jpg

044-28.jpg

Weź sobie jeszcze owiewki dołóż na czasie!

Większość ludzkości nie zauważy nawet, że je masz... ale osoby w temacie będą dostrzegać ten mały szczegół. :D

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 13.04.2022 o 21:28, Orear napisał:

Weź sobie jeszcze owiewki dołóż na czasie!

Większość ludzkości nie zauważy nawet, że je masz... ale osoby w temacie będą dostrzegać ten mały szczegół. :D

Nie mówię nie, ale mam parę rzeczy, które chce najpierw :superhero:

@Neutrino33nie ma miękkiej gry:mrgreen:

 

Ogólnie gdzieś zasłyszałem, że żeby zrobić camber (negatyw) z przodu, potrzebowałbym camber plate albo jakieś regulowane wahacze, coś. 15 min roboty, kilka obrotów kluczem i okazuje się, że się da bez zmiany czegokolwiek. 

20220416_203003.jpg

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Danko napisał:

 

@Neutrino33nie ma miękkiej gry:mrgreen:

 

 

... By duży talent nie poniósł straty
Trzeba zakupić japońskie graty
Mam Made in Japan za parę papierów
Kilka bajerów by zginać frajerów...

 

Franek Kimono "Ciężkie brzmienie"

:faja:

  • Zdrówko! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak w legacy, ale w imprezach przednie amory są na mimośrodzie i na nich można ustawić kąt nachylenia koła. Natomiast żeby jeszcze bardziej je wychylić są potrzebne camberplaty. Co do tylnego zawieszenia, to można zrobić to na kilka sposobów.

-wahacze poprzeczne regulowane

- dołożenie śrub na mimośrodzie na łączeniu amora z zwrotnica

- camberplaty.

 

W skrócie camberplaty, pozwolą Ci jeszcze bardziej pochylić koło niż seria przewiduje :)

 

Legacy cambergang, chciałbym to zobaczyć :evil2:

Edytowane przez demsoNs
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...