Skocz do zawartości

Legastrates


Herostrates

Rekomendowane odpowiedzi

4 godziny temu, Herostrates napisał:

Wydech brzmi świetnie, OES potwierdził, że wykonany jest bardzo dobrze, ale jest głośniej przy obciążeniu, niemniej znośnie w trasie. 

Czekamy na nagranie :drool:

 

4 godziny temu, Herostrates napisał:

Zaskoczenie, sam wydech dał 26KM i 15NM więcej.

Ładny przyrost jak na sam wydech.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Herostrates napisał:

Auto na hamowni ponownie. Zaskoczenie, sam wydech dał 26KM i 15NM więcej. Liczę, że mapa poprawi NM, fajnie byłoby mieć te 350/360NM. Potwierdziły się odczucia, że auto znacznie żwawsze. Wydech brzmi świetnie, OES potwierdził, że wykonany jest bardzo dobrze, ale jest głośniej przy obciążeniu, niemniej znośnie w trasie. 

IMG_6412.JPG

Całkiem nieźle jak na sam wydech. Podejrzewam że mapą można jeszcze sporo ugrać. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, skwaro napisał:

Całkiem nieźle jak na sam wydech. Podejrzewam że mapą można jeszcze sporo ugrać. 

Na to liczę ;) szczególnie w zakresie momentu, który jest bardziej użyteczny w jeździe codziennej na niższych obrotach 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
12 godzin temu, Oczkoo15 napisał:

No i to jest konkret :D Fajnie brzmi :wrrum:

 

Przyrost mocy odczuwalny w jeździe na co dzień? 

W codziennej jeździe na niższych obrotach tak ok 1,5 tyś - 2,5 tyś zmiany są średnio odczuwalne, natomiast zmiana jest bardzo odczuwalna przy wyższych obrotach tak około 4 tyś, na przykład podczas wyprzedzania (to mi głównie przeszkadzało w trasie, gdzie czasem brakowało tej mocy), wtedy auto jest znacznie żwawsze. Liczę że po strojeniu wzrośnie moment z dołu i jazda na niższych obrotach będzie lepsza. 

Edytowane przez Herostrates
  • Super! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dzieląc się dalej informacjami o tym eksperymencie. Jestem już po strojeniu Legacy. Ciekawe to doświadczenie. Co się okazało, na innej hamowni, auto miało 238KM a nie 257KM. Prawdopodobnie zły pomiar, różnica temperatur, kwestia paliwa, ciężko jednoznacznie powiedzieć. Tak czy inaczej, w silniku było dużo stuków, słowem szansa na uszczelkę lub zniszczenie tłoków duże. Mapowanie zatem przede wszystkim dla bezpieczeństwa. Na hamowni w Katowicach wyszło ostatecznie 246KM. Poprawiła się płynność, żwawość i liniowość jazdy. Parametry bezpieczne i dla mnie to priorytet. Zmieniła się nieco barwa wydechu na bardziej basowy :) Dzisiaj sprawdziłem parametry na hamownii w Gdańsku i wyszło także 245KM. Reasumując, przyrosty w wolnossącym silniku jeśli chodzi o cyfry niewielkie, odczucia jednak sporo się zmieniły. Tak więc udało się uzyskać nieco lepsze parametry niż deklarowany nowy seryjny silnik. 

Wykres Legacy po strojeniu 14.5.2021.jpg

Edytowane przez Herostrates
  • Super! 13
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Herostrates napisał:

Dzieląc się dalej informacjami o tym eksperymencie. Jestem już po strojeniu Legacy. Ciekawe to doświadczenie. Co się okazało, na innej hamowni, auto miało 238KM a nie 257KM. Prawdopodobnie zły pomiar, różnica temperatur, kwestia paliwa, ciężko jednoznacznie powiedzieć. Tak czy inaczej, w silniku było dużo stuków, słowem szansa na uszczelkę lub zniszczenie tłoków duże. Mapowanie zatem przede wszystkim dla bezpieczeństwa. Poprawiła się płynność, żwawość i liniowość jazdy. Parametry bezpieczne i dla mnie to priorytet. Zmieniła się nieco barwa wydechu na bardziej basowy :) Reasumując, przyrosty w wolnossącym silniku jeśli chodzi o cyfry niewielkie, odczucia jednak sporo się zmieniły. Tak więc udało się uzyskać nieco lepsze parametry niż deklarowany nowy seryjny silnik. 

Wykres Legacy po strojeniu 14.5.2021.jpg

Ważniejsze niż liczba koników jest gdzie one są i jak są dostępne, ;) a remap nawet bez dużych przyrostów mocy to poprawia :)

  • Lajk 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze testy Dragy :)

Jeszcze bez spinki zupełnie pierwsze wyniki przyspieszenia i hamowania. Myślę, że jest jeszcze przestrzeń do urwania. Ktoś wie jakie jest seryjne przyspieszenie seryjnego 3.0H Legacy w automacie. W autocentrum widzę 8,5 sek. 

IMG_6565.PNG

IMG_6566.PNG

  • Super! 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, so_what napisał:

Dziękuję, fajne te broszury :)

Kilka fotek, jak widać powłoka po amatorskim wiosennym myciu trzyma. W planach odnowienie powłoki i dobre mycie detailingowe. Przymierzam się też do wymiany amorków na Bilstein B6. 

IMG_6558.JPG

IMG_6545.JPG

IMG_6546.JPG

  • Super! 11
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, Tinuviel napisał:

Czyli na tych oponach dałoby się zejść do 3s ? :D BTW; nie wiem czy dragy domyślnie nie mierzy z "one foot rollout" . 

:) Nawet 2,55 s

Z tym "one foot rollout" możliwe, nie mam tego w opcjach i trudno jest mi zweryfikować 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...