Skocz do zawartości

Problem z układem chłodzenia. Uszczelka pod głowicą.


Gestor

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wszystkim :bry:

mam problem z moim Subarakiem, mianowicie... w układzie chłodzenia nie ma obiegu cieczy. Górny wąż jest gorący, dolny natomiast zimny. Termostat został wymieniony na nowy oraz zrobiono test CO2, który wyszedł pozytywnie. I tu pojawia się moje pytanie: Jest jakaś inna możliwość że to coś innego niż uszczelka pod głowica? Nadmienię ze została wymieniania 2 lata temu.

z góry dziękuje za pomoc. :thx:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Gestor napisał:

 I tu pojawia się moje pytanie: Jest jakaś inna możliwość że to coś innego niż uszczelka pod głowica?

Mógł szlag trafić blok silnika - tuleja cylindra. Ja tak miałem, około 30 tkm po naprawie UPG. Mogło też znów wypluć uszczelkę. Porządny warsztat musi zdjąć głowice i zdiagnozować. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach



Cześć wszystkim :bry:
mam problem z moim Subarakiem, mianowicie... w układzie chłodzenia nie ma obiegu cieczy. Górny wąż jest gorący, dolny natomiast zimny. Termostat został wymieniony na nowy oraz zrobiono test CO2, który wyszedł pozytywnie. I tu pojawia się moje pytanie: Jest jakaś inna możliwość że to coś innego niż uszczelka pod głowica? Nadmienię ze została wymieniania 2 lata temu.
z góry dziękuje za pomoc. :thx:


Skoro test CO2 wyszedł pozytywnie to chyba UPG?

Wysłane z mojego mądrego telefonu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

47 minut temu, tedimy99 napisał:

Jedź do @carfita ,raz ,że wszystko się wyjaśni a dwa to wiedzą jak naprawić aby był spokój.

Znasz kogoś kto już  przerabiał temat, ile zostawił za taka naprawę?

Edytowane przez Gestor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Gestor napisał:

Znasz kogoś kto już  przerabiał temat, ile zostawił za taka naprawę?

Ja przerabiałem i polecam. Co do ceny ,to pogadaj z Edwinem . Ja miałem padniętą UPG, ale zleciłem kompletną rewizję silnika ,żeby za chwilę nie okazało się ,że zrobię górę a poleci dół i na nowo rozbiórka. Cena zrobiła mi się pięciocyfrowa ale inaczej być nie mogło przy takim nakładzie prac i części. Moja rada jest taka; najpierw zdiagnozuj co go boli a potem będziesz się martwił. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z reguły tego typu akcja kosztuje sporo. No bo silnik na stole to robi się już kompleksowo. Grubo bym się zastanowił czy ładować worek pieniędzy w starego wrx. Miałem kiedyś podobną sytuację, podjąłem decyzję o sprzedaży auta z uszkodzonym silnikiem odpowiednio taniej. Nie żałuję. 

Edytowane przez PrzemoST
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli to tylko uszczelka to można się zamknąć w kwocie 3200zł na uszczelkach Coswortha robione u Carfita. :) 

Jedź, przekonaj się sam. Carfit na pewno Cie nie naciągnie na niepotrzebne operacje i części. Zrobi wywiad, a potem zaproponuje optymalne rozwiązanie. :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...