Krzysztof Soja Opublikowano 2 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2019 Miał ktoś może taki problem w subaru legacy III 2.0benzyna . Brak mocy podczas jazdy po dodaniu gazu odmula i jedzie normalnie Ale za jakiś czas Od nowa to samo. Nieraz 100km przejade i jest wszystko ok. Dziś wymieniłem kable i świece Ale to nic nie pomogło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PILOTZOLSZTYNA Opublikowano 2 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2019 kiedy była regulacja zaworów?? ja mam lpg i reguluję co 20-30 tysięcy przyczyną może być też przepustnica właśnie ją wyczyściłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
limesiak Opublikowano 2 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2019 ja mam lpg i reguluję co 20-30 tysięcy A dlaczego tak często? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoosyn Opublikowano 2 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2019 podłącz czymś np kablem KKL i zobacz ecuexplorerem co się dzieje z paliwem i zapłonem. Skąd jesteś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PILOTZOLSZTYNA Opublikowano 3 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2019 13 godzin temu, limesiak napisał: A dlaczego tak często? a dlatego że samochód muli jak się nie zrobi regulacji oszczędzanie na tym przyspiesza zużycie silnika naciskam na gaz a on muli nie ma siły, odpuszczam gaz wtedy auto jedzie. Po zrobionej regulacji jak naciskam to jedzie i nie muszę odpuszczać gazu Na takie zachowanie auta ma wiele innych rzeczy wpływ ale u mnie to pomagało jak po ostatniej regulacji nie pomogło to zabrałem się za przepustnice i jest ok Generalnie jak zrobisz regulację to zapytaj mechanika jak dużo musiał regulować u mnie po 1 regulacji bardzo dużo musiał kręcić regulacja jest na śrubki więc nie kosztuje dużo odrazy wymieniam świece Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof Soja Opublikowano 3 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2019 14 godzin temu, Yoosyn napisał: podłącz czymś np kablem KKL i zobacz ecuexplorerem co się dzieje z paliwem i zapłonem. Skąd jesteś? Przebywam za granicą. Nie mam tu nawet dobrego mechanika żeby zawieść do naprawy. Jest możliwość samemu wyregulowac? 15 godzin temu, PILOTZOLSZTYNA napisał: kiedy była regulacja zaworów?? ja mam lpg i reguluję co 20-30 tysięcy przyczyną może być też przepustnica właśnie ją wyczyściłem Miałeś takie same objawy? Po wyczyszczeniu przepustnicy pomogło? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzixd Opublikowano 3 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2019 kiedy była regulacja zaworów?? ja mam lpg i reguluję co 20-30 tysięcy przyczyną może być też przepustnica właśnie ją wyczyściłem To ciekawe. Ja przejeździłem na lpg około 150k km i regulowałem zawory 2 razy w imprezie 125km. Jak kupiłem i po 100k km. Potem sprzedałem. Może masz źle działającą instalację lpg? Wysłane z mojego mądrego telefonu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PILOTZOLSZTYNA Opublikowano 3 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2019 45 minut temu, Dzixd napisał: To ciekawe. Ja przejeździłem na lpg około 150k km i regulowałem zawory 2 razy w imprezie 125km. Jak kupiłem i po 100k km. Potem sprzedałem. Może masz źle działającą instalację lpg? Wysłane z mojego mądrego telefonu to niby ten sam silnik może miałeś lpg V generacji?? ja mam taką najprostszą stag eko i po regulacji zawsze czułem różnice w jeździe po raz pierwszy spotykam się ze stwierdzeniem że regulację luzów robi się w normalnych interwałach 3 godziny temu, Krzysztof Soja napisał: Przebywam za granicą. Nie mam tu nawet dobrego mechanika żeby zawieść do naprawy. Jest możliwość samemu wyregulowac? Miałeś takie same objawy? Po wyczyszczeniu przepustnicy pomogło? po wyczyszczeniu przepustnicy jeździ płynnie jest ok natomiast to nie jest tak że mam jakieś ogromne szarpanie czy coś. Samochód zgasł i ze dwa razy na wolnych jak był mocno rozgrzany, jak był zimny postał 3 dni na mrozie odpalił i jak zegareczek chodził i kłopotów nie miałem Wiesz może to tez być tak że te wszystkie niedomagania ogólne się sumują Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzixd Opublikowano 3 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2019 Z tego co wiem to miałem brc 4 generacji. Ale przegląd serwisowy instalacji co 20 k km czy parametry pracy nie odbiegają od normy i w razie potrzeby wymiana filtra. Kosztowało to w zależności czy wymieniany był filtr 100-300 zł. Raz był wymieniany wtrysk gazu. Wychodzi na to że zawory regulowałem co 75k km. Drugą regulację robiłem sam wg serwisówki. Zajęło to około półtorej godzinki na spokojnie. Wysłane z mojego mądrego telefonu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PILOTZOLSZTYNA Opublikowano 4 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2019 W dniu 3.02.2019 o 20:05, Dzixd napisał: Z tego co wiem to miałem brc 4 generacji. Ale przegląd serwisowy instalacji co 20 k km czy parametry pracy nie odbiegają od normy i w razie potrzeby wymiana filtra. Kosztowało to w zależności czy wymieniany był filtr 100-300 zł. Raz był wymieniany wtrysk gazu. Wychodzi na to że zawory regulowałem co 75k km. Drugą regulację robiłem sam wg serwisówki. Zajęło to około półtorej godzinki na spokojnie. Wysłane z mojego mądrego telefonu ja miałem 3 generacji więc różnica może być przeglądy serwisowe w książce lpg mam co 10 tysi a wychodziły co 15 więc różnica jest na forum zetknąłem się z cenami za instalację rzędu 3tysi ja dałem 1800 zł. ale efekt był taki że wszystkie wtryski po gwarancji wymieniałem na nowe i niby były hana oj dorzo by gadać za to przepustnice czyściłem 1 raz od 20 lat tego auta papierowa uszczelka tak się zapiekła że po odkręceniu śrub nie mogłem przepustnicy oderwać walczyłem z nią dobre pół godziny uszczelkę papierową musiałem zeskrobywać nożem i szlifować połączenie bo nie chciało zejść, może też przepustnica daje takie efekty?? zobaczymy dalej masz może skan serwisówki?? tak z czystej ciekawości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzixd Opublikowano 5 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2019 ja miałem 3 generacji więc różnica może być przeglądy serwisowe w książce lpg mam co 10 tysi a wychodziły co 15 więc różnica jest na forum zetknąłem się z cenami za instalację rzędu 3tysi ja dałem 1800 zł. ale efekt był taki że wszystkie wtryski po gwarancji wymieniałem na nowe i niby były hana oj dorzo by gadać za to przepustnice czyściłem 1 raz od 20 lat tego auta papierowa uszczelka tak się zapiekła że po odkręceniu śrub nie mogłem przepustnicy oderwać walczyłem z nią dobre pół godziny uszczelkę papierową musiałem zeskrobywać nożem i szlifować połączenie bo nie chciało zejść, może też przepustnica daje takie efekty?? zobaczymy dalej masz może skan serwisówki?? tak z czystej ciekawości Serwisówki od samochodu gdzieś mam na komputerze. Ale do legacy III powinny być na forum gdzieś. Wysłane z mojego mądrego telefonu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
limesiak Opublikowano 5 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2019 Chociażby tutaj: https://jdmfsm.info/Auto/Japan/Subaru/Legacy_Outback/1999/Service Manual/ Jeżeli musisz regulować luzy tak często jak piszesz to coś jest nie tak, najpewniej z instalacją, która zje Ci zawory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PILOTZOLSZTYNA Opublikowano 5 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2019 6 godzin temu, limesiak napisał: Chociażby tutaj: https://jdmfsm.info/Auto/Japan/Subaru/Legacy_Outback/1999/Service Manual/ Jeżeli musisz regulować luzy tak często jak piszesz to coś jest nie tak, najpewniej z instalacją, która zje Ci zawory tak sobie myślę ze tak może być a niby instalowałem gaz w AGS - skrót od Auto Gaz Subaru w logo mają nawet takie gwiazdki przypominające logo a szef jeździ w wyścigach na subaru jak to każdy szczegół trzeba wiedzieć dzięki za manuala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thorxahest Opublikowano 5 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2019 Krzysztof, za mało danych, dopiero kupiłeś, ma tak tylko w zimie (bo mój ma i inne auta też miały, choć nie powinny), podpinałeś pod kompa gdzieś, przepustnicę można przeczyścić samodzielnie jest parę wątków, może się przykleja do obudowy przez nagar warto przeczyścić ale raczej nie pomoże w tym przypadku... drogę eliminacji i wymian można pół samochodu wymienić, ale warto od tego co wymieniłeś zacząć w tym przypadku, jeśli po podmianie jest to samo, to zostaw elementy na wymianę na przyszłość Gazu rozumiem - nie masz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof Soja Opublikowano 7 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2019 W dniu 5.02.2019 o 18:58, thorxahest napisał: Krzysztof, za mało danych, dopiero kupiłeś, ma tak tylko w zimie (bo mój ma i inne auta też miały, choć nie powinny), podpinałeś pod kompa gdzieś, przepustnicę można przeczyścić samodzielnie jest parę wątków, może się przykleja do obudowy przez nagar warto przeczyścić ale raczej nie pomoże w tym przypadku... drogę eliminacji i wymian można pół samochodu wymienić, ale warto od tego co wymieniłeś zacząć w tym przypadku, jeśli po podmianie jest to samo, to zostaw elementy na wymianę na przyszłość Gazu rozumiem - nie masz. Mam subaru już od roku. Zauważyłem że tak się dzieje tylko w zimniejsze dni i jak jest dużo wilgoci. Ale nawet po dobrym zagrzaniu silnika jest to samo. Miesiąc temu pojechałem w trasę 600km i ani razu nie przymulilo A jak się wracałem po dwóch tygodniach to pewnie z 20 razy się to przytrafiło. Podpinalem pod kompa i mam uszkodzoną sondę lambda Ale nie wydaje mi się żeby to było tym. Gazu nie mam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orear Opublikowano 8 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2019 7 godzin temu, Krzysztof Soja napisał: Mam subaru już od roku. Zauważyłem że tak się dzieje tylko w zimniejsze dni i jak jest dużo wilgoci. Ale nawet po dobrym zagrzaniu silnika jest to samo. Miesiąc temu pojechałem w trasę 600km i ani razu nie przymulilo A jak się wracałem po dwóch tygodniach to pewnie z 20 razy się to przytrafiło. Podpinalem pod kompa i mam uszkodzoną sondę lambda Ale nie wydaje mi się żeby to było tym. Gazu nie mam. Którą sondę, to też ważne. A inna sprawa, że skoro uszkodzona to wymień i sprawdź czy coś się poprawi... I tak Cię to nie ominie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof Soja Opublikowano 8 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2019 4 godziny temu, Orear napisał: Którą sondę, to też ważne. A inna sprawa, że skoro uszkodzona to wymień i sprawdź czy coś się poprawi... I tak Cię to nie ominie. Ta sonda którą jest przed katalizatorem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thorxahest Opublikowano 11 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2019 Sonda pokazuje, że jakiś syf dostaje się do katalizatora (spalin), jak wywala błąd to niekoniecznie jest popsuta, tylko właśnie coś wyłapuje i pokazuje błąd sondy często - olej, wodę (płyn chłodniczy) inny syf. Jak zaobserwowałeś sytuację związaną z wilgotnością to faktycznie wskazywałoby na kable i świece, ale jak sprawdzałeś i nie pomogło, to może warto gdzieś podjechać do specjalisty, jednego czy drugiego, jak pierwszy nic nie wymyśli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof Soja Opublikowano 12 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2019 21 godzin temu, thorxahest napisał: Sonda pokazuje, że jakiś syf dostaje się do katalizatora (spalin), jak wywala błąd to niekoniecznie jest popsuta, tylko właśnie coś wyłapuje i pokazuje błąd sondy często - olej, wodę (płyn chłodniczy) inny syf. Jak zaobserwowałeś sytuację związaną z wilgotnością to faktycznie wskazywałoby na kable i świece, ale jak sprawdzałeś i nie pomogło, to może warto gdzieś podjechać do specjalisty, jednego czy drugiego, jak pierwszy nic nie wymyśli. Właśnie w tym problem że nie mam żadnego specjalisty. jestem na islandi A tu specjalistów brak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 12 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2019 (edytowane) 25 minut temu, Krzysztof Soja napisał: Właśnie w tym problem że nie mam żadnego specjalisty. jestem na islandi A tu specjalistów brak. To faktycznie problem, trzeba zaprosić na "urlop", któregoś speca z kraju, ale to nie wyjdzie tanio. Choć dla fachowca to naprawdę ciekawa delegacja. Lubię dzikie odludzia ale w takich chwilach to człowiek może zatęsknić za "cywilizacją". Edytowane 12 Lutego 2019 przez Michał W. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thorxahest Opublikowano 12 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2019 No, to faktycznie kaszanka Ale miejsce zacne, nie mam doświadczenia w naprawach zagranicznych, ale do serwisu lokalnego może warto podjechać/zadzwonić (nawet polskiego) z zapytaniem, a może uda Ci się znaleźć kogoś z "klasyczną" Subaryną co najmniej 8-letnią i pogadać gdzie naprawia, ale tam to pewnie mają rocznik 2021 W Boxerze 2.0 do silnika i świec dostęp nie jest trudny, więc może jakiś zakład mechaniczny coś ogarnie... przecież "klasyki" też gdzieś naprawiają, bo tam raczej na biedę nie narzekają zapewne. Choć teraz, to pewnie jedyne naprawy to podpięcie po kompa i skasowanie błędu Powodzenia! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof Soja Opublikowano 24 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2019 W dniu 12.02.2019 o 19:34, thorxahest napisał: No, to faktycznie kaszanka Ale miejsce zacne, nie mam doświadczenia w naprawach zagranicznych, ale do serwisu lokalnego może warto podjechać/zadzwonić (nawet polskiego) z zapytaniem, a może uda Ci się znaleźć kogoś z "klasyczną" Subaryną co najmniej 8-letnią i pogadać gdzie naprawia, ale tam to pewnie mają rocznik 2021 W Boxerze 2.0 do silnika i świec dostęp nie jest trudny, więc może jakiś zakład mechaniczny coś ogarnie... przecież "klasyki" też gdzieś naprawiają, bo tam raczej na biedę nie narzekają zapewne. Choć teraz, to pewnie jedyne naprawy to podpięcie po kompa i skasowanie błędu Powodzenia! Tak jak mówiłem że mam coś nie tak z sonda. Wziąłem ja odpiolem i zrobiłem już jakieś 500km i jest spokój nic nie zamula. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thorxahest Opublikowano 24 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2019 Cieszę się, że znalazłeś rozwiązanie Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się