Skocz do zawartości

mułowate przyśpieszanie AT 2.0 dohc 2006


cinac

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. 

Od Kilku dni jestem szczęśliwym posiadaczem legacy IV z automatyczną skrzynią biegów 2.0 dohc (165hp) . Jest to moje pierwsze auto z automatem i nie mam doświadczenia w tej materii.Jest to 4 biegowy automat. Pierwsze wrażenia są takie ze skrzynia jest mułowata jeżeli chciałbym przyśpieszać liniowo ale w miarę dynamicznie np. jadąc 40km/h przyśpieszyć do 60km/h (jazda miejska) lekko naciskam gaz i reakcja jest taka że automat mułowato przyśpiesza. Natomiast jak mocno depnę pedał gazu wówczas skrzynia redukuje bieg i przyspieszenie jest w miarę dynamiczne. Czy to jest normalna sytuacja? Czy można jakoś elektronicznie zwiększyć czułość skrzyni na dodanie gazu?Przy oglądaniu auta przed zakupem na desce paliły się kontrolki check engine, crusie i kontrola trakcji. Sprzedawca zadeklarował się że zgasi kontrolki. Sprzedawca kontrolki zgasił i ja auto nabyłem. Na desce nie ma żadnych kontrolek w tej chwili i dzisiaj podłączyłem auto pod kompa i wykryło błąd p0410 czy  to może mieć jakiś wpływ na takie odczucia w działaniu skrzyni i byc powodem niedziałającego  tempomatu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli pali się check engine, to z automatu jest wyłączany tempomat (świeci się cruise). Pytanie jak sprzedawca „zgasił” kontrolki? O błędzie p0410 jest sporo tematów na forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

58 minut temu, elmot napisał:

Jeśli pali się check engine, to z automatu jest wyłączany tempomat (świeci się cruise). Pytanie jak sprzedawca „zgasił” kontrolki? O błędzie p0410 jest sporo tematów na forum.

Chodzi o to że teraz nic się na desce nie świeci a on wspomniał że "informatyk skasował błędy". Co do automatu to on tak ma działać? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, cinac napisał: