Skocz do zawartości

cinac

Nowy
  • Zawartość

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O cinac

  • Tytuł
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Pisz
  • Auto
    legacy IV 2.0 165KM

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. cinac

    mułowate przyśpieszanie AT 2.0 dohc 2006

    Generalnie to że skrzynia redukuje przy mocniejszym wciśnięciu gazu i dzieje się to z lekkim opóźnieniem to ok, czytałem zanim kupiłem auto że po prostu ten typ tak ma więc byłem świadomy zakupu, nie wiedziałem natomiast że czasami prawie nie mam reakcji na lekkie dodanie gazu kiedy chcemy nieznacznie przyspieszyć, czasami tej reakcji jakby w ogóle nie było. Kopiąc przez forum doczytałem się że powodem tego może być zbyt czuły czujnik spalania stukowego który z kolei zmienia kąt wyprzedzenia zapłonu co zamula samochód mniej więcej w zakresie 2000-3000 obrotów. Drugą sprawą jest ten wspomniany wcześniej błąd P0410 odnośnie zaworu powietrza wtórnego , ponownie doczytałem się że jest to typowa przypadłość subaru z tymi silnikami i są "magicy" którzy pozbędą się tego z ecu i zdemontują z silnika i po kłopocie raz na zawsze. W moim przypadku sprawa wygląda tak że pewnie mam włączony tryb "awaryjny" bo nie działa przycisk rozłączania kontroli trakcji i nie działa tempomat a mimo to kontroli się nie palą. Więc pewnie sprzedawca w jakiś sposób wyłączył te kontrolki mimo nie usunięcia usterki. Pytanie czy mogę go jakoś obciążyć kosztami napraw z tym związanymi? samochód wolałbym zostawić bo mimo to działa bez zarzutu i wygląda dobrze
  2. cinac

    Problem z AVCS 2.0 165

    na jakim oprogramowaniu testowałeś?
  3. cinac

    mułowate przyśpieszanie AT 2.0 dohc 2006

    U mnie pokazuje jeden błąd tj: P0410 odnośnie zaworu powietrza wtórnego. Mówisz że to powietrze wtórne może mieć wpływ na przyśpieszanie? Jeszcze jedno mnie dręczy mianowicie jak wspominałem nie działa mi tempomat i przełącznik kontroli trakcji tak jak by samochód był w trybie awaryjnym (check engine, crusie i tc) z tym że te kontrolki nie świecą się na desce. Czy możliwe jest że wspomniany wcześniej informtyk mógł jakoś zgasić te kontroli a samochód dalej jest w trybie serwisowym i dlatego nie działa tempomat i przełącznik kontroli trakcji? Mógłbyś wspomnieć coś o tych zestawach np. nazwa , gdzie szukać itp? Chciałbym jeszcze podziękować za odpowiedzi i pomoc
  4. cinac

    mułowate przyśpieszanie AT 2.0 dohc 2006

    Chodzi o to że teraz nic się na desce nie świeci a on wspomniał że "informatyk skasował błędy". Co do automatu to on tak ma działać?
  5. Witam. Od Kilku dni jestem szczęśliwym posiadaczem legacy IV z automatyczną skrzynią biegów 2.0 dohc (165hp) . Jest to moje pierwsze auto z automatem i nie mam doświadczenia w tej materii.Jest to 4 biegowy automat. Pierwsze wrażenia są takie ze skrzynia jest mułowata jeżeli chciałbym przyśpieszać liniowo ale w miarę dynamicznie np. jadąc 40km/h przyśpieszyć do 60km/h (jazda miejska) lekko naciskam gaz i reakcja jest taka że automat mułowato przyśpiesza. Natomiast jak mocno depnę pedał gazu wówczas skrzynia redukuje bieg i przyspieszenie jest w miarę dynamiczne. Czy to jest normalna sytuacja? Czy można jakoś elektronicznie zwiększyć czułość skrzyni na dodanie gazu?Przy oglądaniu auta przed zakupem na desce paliły się kontrolki check engine, crusie i kontrola trakcji. Sprzedawca zadeklarował się że zgasi kontrolki. Sprzedawca kontrolki zgasił i ja auto nabyłem. Na desce nie ma żadnych kontrolek w tej chwili i dzisiaj podłączyłem auto pod kompa i wykryło błąd p0410 czy to może mieć jakiś wpływ na takie odczucia w działaniu skrzyni i byc powodem niedziałającego tempomatu.
×