Skocz do zawartości

Maras1

Nowy
  • Zawartość

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Maras1

  • Tytuł
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Kraków
  • Auto
    Legacy 2.5

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Maras1

    Zakup Legacy

    regulacja zaworów w 2.0 165 może kosztować 2-3 tysiące, silnik 2.5 jest sohc i tam masz regulacje na śrubki bez wyciagania silnika i zrobisz to samemu lub w warsztacie za jakies 300zł.
  2. Maras1

    Piston Slap - da się z tym żyć?

    Wiem, że to najlepsze rozwiązanie, ale pewnie koszt nie mały i czy jest to opłacalne? Po prostu chce aby jak najdłużej pojeździł w takim stanie w jakim jest, stąd moje pytanie o olej, bo ludzie z pistonem jeżdżą setki tyś. km
  3. Maras1

    Piston Slap - da się z tym żyć?

    U mnie właśnie nie cichnie tak szybko, a teraz temp. po 25-30 stopni i nadal trzeba przejechać 3-4 km...
  4. Maras1

    Piston Slap - da się z tym żyć?

    Kupiłem za małe pieniążki legacy 2005r. 2.5L, przebieg 270 000 km i silnik na zimno stuka, trzeba przejechać jakies 3-4km aby przestało stukać, w tej chwili w silniku jest wlany jakiś 10W40. I chciałbym pomóc silnikowi aby miał jak najlżej i jak najdłużej mi posłużył I do sedna, jaki olej na piston slapa? Pelen syntetyk 5w40? czy może vr1 10w50? czy iść grubo w 20w60? Chciałbym aby silnik jak najszybciej sie nagrzał aby nie było słychać pistona, bo to chyba jedyna opcja aby cos z tym zrobić, jak myślicie? Silnik to sohc 2.5L
×