Skocz do zawartości

Subaru Legacy III - Daily4ever


nismo

Rekomendowane odpowiedzi

4 godziny temu, nismo napisał:

Takie pytanie mam do publiczności, od początku gdy kupiłem wóz nie działa mi zamykanie/otwieranie auta z pilota. Zero reakcji, gdzie szukać czegokolwiek by coś ruszyć w tym temacie bo zaczyna mnie drażnić że to nie działa. Czytałem że się to jakoś programuje kostkami przy słupku A, rozwinie ktoś temat? 

Miałem to samo. Dziwna sprawa były u mnie. Wymieniałem w pierwszej kolejności baterie w pilocie, ale bez efektu. Jak dorabiałem sobie kluczyki (bo po kupieniu miałem tylko jeden) fachowiec, który kopiował pestkę immo stwierdził, że pilot wysyła sygnał tylko na kilkanaście cm. Jakby nadajnik zdychał. Na trochę olałem temat, ale udało mi się kupić tu na forum centralkę identyczną z moją razem z dwoma pilotami. Chciałem ją całą przełożyć i bez programowania mieć dwa tylko-piloty (wyprułbym z nich groty). Ale w momencie gdy poszedłem do auta zabrać się za to postanowiłem jeszcze raz spróbować użyć ori pilota. I PYYK! Zadziałało. I działa do dziś, grubo ponad rok. ;) Nich mi ktoś powie, że samochody to tylko bezduszne maszyny...

 

Dzięki funkcjonalności pilota powinno dać się zaprogramować otwieranie "kodem klamkowym", taki prehistoryczny key-less. ;)  Muszę to jeszcze sprawdzić przed zimą, bo zamki lubią mi zamarzać. :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

52 minuty temu, DETT napisał:

Na trochę olałem temat, ale udało mi się kupić tu na forum centralkę identyczną z moją razem z dwoma pilotami.

Pilot masz z szarym i czarnym przyciskiem ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, niebieskiultras napisał:

Pod oslona lewego progu i słupka A masz dwie kostki. Spinasz je i przytrzymujesz otwieranie lub zamykanie na pilocie i powinien zareagowac. No chyba że jest padnięty.

Baterie zmieniłeś?

 

Ja mam 2 piloty i jeden nie działa- padnieta jest elektronika. Co jest dość częste niestety.

 

Tak, baterie zmieniałem bo pierwsze co przyszlo mi do głowy to wlasnie to. Jutro bede sie bawic z tymi kostkami i zobaczymy co z tego wyjdzie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, DETT napisał:

Nie, z dwoma przyciskami. Taki w tym gumowym, ohydnym kondomie:

eYvmpsp.jpg

Ten u góry, gumę zdarłem. :P

Ja mam inny. Szukam od dłuższego czasu takiego jak u mnie i brak.

Chyba oddam ten uszkodzony do naprawy 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Hej wam, takie szybkie pytanie do posiadających jak ja EJ201. Ostatnio bardziej niż zwykle zaczął mi przeszkadzać fakt że gdy w czasie jazdy np na 5 biegu puszczę gaz strasznie szarpnie mi samochodem i słychać take głuche jak by uderzenie, jeżeli puszczę gaz pomału występuje do dalej ale w o wiele mniejszym stopniu lub wcale. Nie wiem czy może to mieć coś wspólnego z konwersją na jednomas wydaje mi się że nie więc problemu zacząłem szukać przy przepustnicy (chodzi o to jak schodzi silnik z obrotów) 
Macie tak samo podpiętą linkę (zastanawiam się czemu mam dwa mocowania niezależne od siebie) i czy wszystko tu jest ok 

78288245_2481613412060879_4696028451587489792_n.jpg?_nc_cat=109&_nc_ohc=5Sr9hRq40LwAQlswOt15szQu3Kw35CFO_AUzpts3h41rWk3sfuiYkE82w&_nc_ht=scontent.fktw1-1.fna&oh=b96634f392fc8545dfbcae250c43e928&oe=5E770BBC

79835835_507285643463764_2479919640038342656_n.jpg?_nc_cat=106&_nc_ohc=FduhMk2P7e8AQmutt9t-8r6PetLa89d_Q3XZMf3yWuNb27HVj4Ys0Q70Q&_nc_ht=scontent.fktw1-1.fna&oh=12456fedd1f2f08f0f54a67bb679437e&oe=5E73CABA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drugie mocowanie jest od linki tempomatu

Wysłane z mojego mądrzejszego telefonu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 5.12.2019 o 14:26, DETT napisał:

Sprawdź stan zawieszenia dyfra i podpór wału.

 

W poniedziałek wjadę nim na podnośnik i obczaje co i jak tam słychać. Na razie idąc śladem wyczytanym na forum wytargałem przepustnicę w celu przeczyszczenia jej. Tak to wyglądało.  Kanały przy zaworze  obrotów biegu jałowego  zawalone jakimś nagarem, czasem obroty mi za bardzo spadały przy dojazdach do świateł  np, teraz mam z tym spokój. 

78420713_1156271911496080_6601081785801506816_n.jpg?_nc_cat=109&_nc_ohc=ZYmexQjunWsAQmScKOWJqtJzLtZUz1-kanHhzIdPnM_bKaSBwvfG2wbug&_nc_ht=scontent.fktw1-1.fna&oh=e48e1754d4e9dcee11a0514a58a0d57b&oe=5E723C06

79541169_849551045459419_295477539469734

78922805_995075750851702_5017595002386120704_n.jpg?_nc_cat=100&_nc_ohc=sDJUGsFabX0AQky7AqYWIGCbeFdlJPD3F0nSWJex1r5OvnsDSW04nMkWQ&_nc_ht=scontent.fktw1-1.fna&oh=01ff03b39c0c47eb06a75bf83f219e73&oe=5E69CE42

 

Bardzo odprężające zajęcie :D

 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
W dniu 5.12.2019 o 14:26, DETT napisał:

Sprawdź stan zawieszenia dyfra i podpór wału.

No, miałeś rację. Przednie tuleje dyfra, nie były zerwane ale mega wypracowane, chodziło to sobie zbyt swobodnie  na boki. Z ciekawości pojechałem do trzech  sklepów z auto częściami, zamienniki nie istnieją i nikt tego nie był wstanie sprowadzić. Wrzuciłem czerwone poli 80Sha i śmiga elegancko. 

80700648_570095160389517_1341204066180530176_n.jpg?_nc_cat=105&_nc_ohc=k7c5CNX038QAQmCLVbyg0oPWcZ8OGPvqziwdnPU1cmN_Yn7nPXZVckifw&_nc_ht=scontent.fktw1-1.fna&oh=6775a612678f4dafb87d2dc4dba1c6a4&oe=5E730474
81042574_964037837301481_7571424685921927168_n.jpg?_nc_cat=104&_nc_ohc=YglflSGrPm8AQnQaEpAJ2gdpwZ7Dafq9yGvtsVcEfczJAGr7BtIhYiGIA&_nc_ht=scontent.fktw1-1.fna&oh=3ff2a389844e4483e43f76e40961006d&oe=5EA00DA0

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj przy sobocie taka szybka serwisówka, wymiana świec  i mały przegląd pod maską przy okazji, świece przelatały u mnie około 18-20k km. Myślałem że więcej zabawy z tym będę miał bo sam przy subaru robiłem to pierwszy raz ale robota łatwa, szybka i przyjemna ;)

82097411_558104338106150_8471752356327849984_n.jpg?_nc_cat=100&_nc_ohc=65Q9y6_ozjQAQkKY8B_uZKE3F2zdtQImnCVmQCXdbLFiQ8KK5R1z0BqTw&_nc_ht=scontent.fktw1-1.fna&oh=20b230c923eab040bccdb8e883b11587&oe=5EB2E0C481972864_1019527858412906_3536258570087563264_n.jpg?_nc_cat=100&_nc_ohc=ZcKgvOhGrF4AQlTDntfpkv8QI0i694y1QQkOH_zSZS_pXY-TzB75CsyxA&_nc_ht=scontent.fktw1-1.fna&oh=bba8a3707fd8db3939f9740445356be2&oe=5EA5F198

Jak widać swoje już przejeździły, o następnej wymianie muszę pamiętać jednak wcześniej max 15k km. 

Edytowane przez nismo
  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, nismo napisał:

Myślałem że więcej zabawy z tym będę miał bo sam przy subaru robiłem to pierwszy raz ale robota łatwa, szybka i przyjemna

To że silnik ma unikatowy układ niewiele zmienia - to wciąż przemyślany i przyjemny w obsłudze Japończyk ze złotej (przynajmniej dla mnie) ery motoryzacji. Przy EJ25 DOHC są schody, ale jak zawsze - coś za coś. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Po małej przerwie na forum witam znów. Od Stycznia w sumie nie wiele się działo z samochodem, ot sobie jeździ bez żadnych niespodzianek, aż do teraz.
Chyba się starzeje bo wbrew temu co zawsze robiłem  czyli szedłem z zawieszeniem w dół, postanowiłem sobie podnieść Legasia. Wsadziłem liftkit 40mm z poliuretanu 90Sha. 
Efekt na zdj poniżej

Brak opisu.
Brak opisu.Brak opisu.



PRZED 
Brak opisu.

PO

Brak opisu.Brak opisu.

W między czasie zrobiłem regulację luzów zaworowych, wymiana uszczelek pod deklami i czeka mnie w przyszłym tygodniu wymiana oleju. 

I teraz tak, mam na aucie 17stki z oponami 205/50. Jak by ktoś  miał 16stki lub ciekawe 15stki z ET w okolicach 40 to chętnie chyba przygarnę bo wsadził bym koła o bardziej soft terenowym charakterze :D 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
W dniu 9.07.2020 o 20:17, Dj Brabus napisał:

O, Outback! :dance:Idziesz w dobrą stronę przyjacielu...

00small19717596.JPG

ZA JE BISTA sprawa, serio <3

Po ponad 3 latach legaś zaczyna przypominać mi ze ma już ponad  20 lat i upomniał się o kilka nowych gratów ;p

Wysrały się tuleje w wahaczach a że zemienniki u mnie nie istnieją gumowe więc wleciały poli 
Brak opisu.Brak opisu.

Do tego nowe gumowe mocowania na maglownicy bo wyczuwałem luz na kolumnie, dodatkowo musiałem pobawić się śrubą regulacyjną docisku do listwy magla.

Brak opisu.Brak opisu.


No i wleciała osłona z jednej strony drążka i nowe końcówki. 

Brak opisu.
Brak opisu.

Za niedługo też będę się brać za komplet hamulców przód, tył. Na  ustawianiu zbieżności zaczynając od tyłu i patrząc bliżej na śruby od regulacji już wiem że muszę zamówić nowe bo japońskie wiekowe jedynie poddadzą się po spotkaniu z palnikiem ;p Więc ustawiany był jedynie przód "jako tako" bo prosto jechał.  Ostatnio też pośmigałem sobie trochę po lasach  pod Bielskiem i jest po prostu dobrze :D

Brak opisu.
Brak opisu.

Śmigamy dalej ! :D

Edytowane przez nismo
  • Super! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Michał Borek napisał:

Za twardo się nie zrobiło po wymianie na poli?

Nie, to czerwone 80Sha. Twardość zbliżona do seryjnych gum. Bardzo sobie chwalę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

No witam, może znajdzie się tu jakiś sympatyk na moją maskę z Legasia? ;) 
 


W sumie to mi się znudziła, cena nie jest sztywna. 

A tak  apropo wątku Legaś cały czas u mnie i w sumie... nic  ciekawego ani interesującego się z nim nie dzieje, jeździ dzielnie. Z miesiąc temu wleciały nowe łączniki staba z przodu i to tyle z napraw w ciągu ostatniego pół roku ;p 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...