Skocz do zawartości

Stabilizatory do Turboantyka


termit

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 76
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

W chwili obecnej niestety to w zakrętach tym samochodem nie można sobie na wiele pozwolić na pewno mniej niż fokusem. Wygina się okrutnie :sad:

to masz coś zwalone, bo mój się nie "wygina okrutnie". Nie dalej jak przedwczoraj znajomy pytał co te samochody maja takiego że się tak dobrze drogi trzymają :-D

 

EDIT: albo ja mam tyłek drewniany i nie czuję że mi się coś buja :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ktos reflektuje to moge oddac swoj tylny stabulizator whiteline 20mm z gumami powerflexa za 300zl

Pytanie tylko czy będzie pasował do Antyka i czy zmieni dużo w stosunku do serii? Sam pewnie rozglądasz się teraz za 22mm lub 24mm :twisted:

 

Gazik, może :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ktos reflektuje to moge oddac swoj tylny stabulizator whiteline 20mm z gumami powerflexa za 300zl

Pytanie tylko czy będzie pasował do Antyka i czy zmieni dużo w stosunku do serii? Sam pewnie rozglądasz się teraz za 22mm lub 24mm :twisted:

 

Gazik, może :mrgreen:

 

Sprzedany :cool:

 

Mam inne do wyboru wiec po co ma lezec i sie marnowac :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Buja sie na maxa:

 

Obrazek

 

 

oo meeeen :shock: a GT-ek to sie nie buja? :mrgreen: Krótszy jest niz kombiacz to wiadomo ze inaczej sie bedzie jezdzilo :)

Obrazek

 

 

Ejjj no tam było, baaardzo szybko, znacznie szybciej niz "TD" by mógł z siebie dać, aaaa poza tym było pochyło i zdjęcie jest tendencyjne :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Buja sie na maxa:

 

Obrazek

 

 

oo meeeen :shock: a GT-ek to sie nie buja? :mrgreen: Krótszy jest niz kombiacz to wiadomo ze inaczej sie bedzie jezdzilo :)

Obrazek

 

 

Ejjj no tam było, baaardzo szybko, znacznie szybciej niz "TD" by mógł z siebie dać, aaaa poza tym było pochyło i zdjęcie jest tendencyjne :P

 

nie sciemniaj, przyznaj sie ze przepalowales zakret i jechales jak clio na trzech :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a moze chce ktoś od STI-jaja, to takowe posiadam razem z łącznikami. ( na razie tył, za chwile przód )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to i ja się podłącze: Chętnie przygarnę łączniki, wraz z uchwytami tylnego stabi, np od GT, bo w moim GL-u nie było, ... stabilizator już mam, teraz tylko trzeba go zamontować ...

Samych uchwytów raczej nikt nie sprzeda bo są...przyspawane. Potrzebujesz albo całych wahaczy od GT, albo jakiegoś majstra-magika, który dorobi i przyspawa Ci do wahaczy wzdłużnych identyczne uchwyty, jak ma GT.

 

pzdr

Seb@

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bede sie pozbywal swojego tylnego stabilizatora niedlugo ;) wiec jak ktos reflektuje (oczywiscie jezeli Seb@ w sobote nie przyklepie) to jakos sie dogadamy ;)

Wygląda na to, że chyba Seb@ 'przyklepie', aczkolwiek wciąż szuka i ma już małą alternatywę :) No zobaczymy. A może ma ktoś jakiegoś sztywniejszego staba niż seria, jakąś 20-steczkę [mm], ha?

 

pzdr

Seb@

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zauważyłem u siebie ostatnio takie dziwne dźwięki ocierania jak skręcę kierownicą o połowę podczas ruszania i nie wiem co może być tego przyczyną?

Czy zużyte gumy stabilizatora mogą powodować takie dziwne zjawisko?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to i ja się podłącze: Chętnie przygarnę łączniki, wraz z uchwytami tylnego stabi, np od GT, bo w moim GL-u nie było, ... stabilizator już mam, teraz tylko trzeba go zamontować ...

Samych uchwytów raczej nikt nie sprzeda bo są...przyspawane. Potrzebujesz albo całych wahaczy od GT, albo jakiegoś majstra-magika, który dorobi i przyspawa Ci do wahaczy wzdłużnych identyczne uchwyty, jak ma GT.

 

pzdr

Seb@

 

To może ktoś mógłby zrobić fotkę - jak to powinno wyglądać w GT-ku, to pomajstruję, żeby tak samo zamontować to u mnie ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zauważyłem u siebie ostatnio takie dziwne dźwięki ocierania jak skręcę kierownicą o połowę podczas ruszania i nie wiem co może być tego przyczyną?

Czy zużyte gumy stabilizatora mogą powodować takie dziwne zjawisko?

 

Mam to samo ale jakoś obawiam się że to mogą być luzy na przekładni kierowniczej.

Na początku myślałem że to może te pliuretanowe łączniki tak dają ale obawiam sie najgorszego. :twisted:

 

MIKKI usiadłem po lekturze tego twojego wyliczenia, zdeczka przegięcie dlatego jak tak siedziałem to zadzwoniłem i zamówiłem sobie sprężyny APEXI odbiór za 2 tyg. :wink:

Na początku oddam amorki do skrócenia skoku pracy więc ich nie powinno tak szybko wywalić. A jak nie będzie dobrego efektu to wtedy pozostaje AGX i tak po takim zabiegu zostaje ponad 3tyś na inne wydatki :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...)

MIKKI usiadłem po lekturze tego twojego wyliczenia, zdeczka przegięcie dlatego jak tak siedziałem to zadzwoniłem i zamówiłem sobie sprężyny APEXI odbiór za 2 tyg. :wink:

Na początku oddam amorki do skrócenia skoku pracy więc ich nie powinno tak szybko wywalić. A jak nie będzie dobrego efektu to wtedy pozostaje AGX i tak po takim zabiegu zostaje ponad 3tyś na inne wydatki :mrgreen:

Spoko na dynamiczną jazdę wystarczy...

 

na upalanie...

 

nadal kaczucha :neutral:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to i ja się podłącze: Chętnie przygarnę łączniki, wraz z uchwytami tylnego stabi, np od GT, bo w moim GL-u nie było, ... stabilizator już mam, teraz tylko trzeba go zamontować ...

Samych uchwytów raczej nikt nie sprzeda bo są...przyspawane. Potrzebujesz albo całych wahaczy od GT, albo jakiegoś majstra-magika, który dorobi i przyspawa Ci do wahaczy wzdłużnych identyczne uchwyty, jak ma GT.

 

pzdr

Seb@

 

To może ktoś mógłby zrobić fotkę - jak to powinno wyglądać w GT-ku, to pomajstruję, żeby tak samo zamontować to u mnie ...

Zapędziłem się trochę w poprzednim poście. Chodziło o wahacze poprzeczne!!!-to one mają dospawane uchwyty na stabilizator, których nie ma GL (a dokładniej łącznik stabilizatora). Tu masz przykładowe fotki (po prawej), jak to wygląda (jak coś jeszcze znajdę, to wkleję):

http://www.mrtrally.com.au/performance/swaybarlink.htm

 

A tu masz rozrysowany schemat. Wahacz niebieski (GT) i zamiennie stosowany czerwony (GL) bez uchwytu:

imprezatyl1to8.th.jpg

 

pzdr

Seb@

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego artykułu

http://legacycentral.org/library/rear_sway.htm

wynika, że stabilizatory od GT nie pasują do Antyka, a na odwrót tak... z małym „ale”...

W związku z powyższym te od STI chyba nie mają u mnie szans :???:

 

A... no i podobno Legac ma seryjnie 18mm, a nie jak G... 17mm :cool: :lol: :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...