Skocz do zawartości

Skoda lepsza od Subaru


bardzozlymisio

Rekomendowane odpowiedzi

 

Poza tym jak to brzmi.

- Czym jeździsz?

- Jak to czym, Skodą

 

Przemek to troszkę snobizm;-)

 

Jeżdżę dla siebie nie dla radości innych.Pomału,ale jednak do tego dochodzę.;-)

 

Koła na fotce za duże dla podbicia efektu masywnosci auta ,coś jak w koncepcie WRXa.

Yeti naprawdę fajnie jeździ na szosie i w terenie a cena takiego 2.0tsi z haldexem po rabacie ze wszystkimi dodatkami to jakieś 116 tysB-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przemek to troszkę snobizm;-) Jeżdżę dla siebie nie dla radości innych.

 

Oj tam od razu snobizm. Jakbym chciał być snobem to kupiłbym sobie BMW X6, albo jakiegoś Mercedesa. :biglol:

 

Wiem, że samochód należy traktować przede wszystkim użytkowo, a nie jako obiekt kultu, ale "przerobiłem" kilka VW i nijak się mają do Subaru. To prostu dupowozy i tyle.

 

Mam tak mało przyjemności w życiu (chyba, żeby traktować pracę jako przyjemność, to wtedy miałbym jej w nadmiarze), że chociaż samochód chcę mieć nietuzinkowy i sprawiający mi frajdę.

 

Poza tym czy użytkownicy Skody mają takie fajne Forum? :rolleyes:

Edytowane przez przemekka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przemek to troszkę snobizm;-) Jeżdżę dla siebie nie dla radości innych.

 

Oj tam od razu snobizm. Jakbym chciał być snobem to kupiłbym sobie BMW X6, albo jakiegoś Mercedesa. :biglol:

 

 

Luksus posiadania BMW X6 lub odpowiedniego Marca niestety troszkę więcej by kosztował,więc posiadanie Subaru jest pewnym kompromisem

Poza tym czy użytkownicy Skody mają takie fajne Forum? :rolleyes:

 

Ale użytkownicy Dacii mają. :biglol:

 

Skody zdaję się też,co nie zmienia faktu ,że The Forum is the BEST :)

 

Tak czy owak Skoda się rozwija i to w dobrym kierunku zdaje się.

Edytowane przez stach1111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yeti naprawdę fajnie jeździ na szosie i w terenie a cena takiego 2.0tsi z haldexem po rabacie ze wszystkimi dodatkami to jakieś 116 tys

a skąd taka wersję i cenę wytrzasnąłeś ?

Nie ma motoru 2/0TSi w Yeti. Jedynie 1.8TSi i najbogatszej ful wersji z rabatem to 90 tys.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yeti naprawdę fajnie jeździ na szosie i w terenie a cena takiego 2.0tsi z haldexem po rabacie ze wszystkimi dodatkami to jakieś 116 tys

a skąd taka wersję i cenę wytrzasnąłeś ?

Nie ma motoru 2/0TSi w Yeti. Jedynie 1.8TSi i najbogatszej ful wersji z rabatem to 90 tys.

 

,2.0 tsi(czytałem że taki będzie)

 

 

Założyłem,że przyszły 2.0Tsi o którym czytałem,że będzie w Nowym Yeti ,będzie cenowym odpowiednikiem 1.8 Tsi.

 

Cena 116 tys wytrzasnęłą się stąd,że maksymalnie wypasiony Yeti w szyberdach,xenony navi,alcantara etc to jakieś 125 tys. a w Skodzie po przekroczeniu progu salonu dostaje się od razu 7% rabatu co w efekcie da 116 tys.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jeżeli Superb to z jakim silnikiem?? Ojciec się przymierza do zmiany samochodu i teraz o tym superbie pomyślałem. Tylko jak usłyszy, że Skoda to pewnie będzie pozamiatane, bo drgawek dostanie :biglol:

3.6 ,V6, 260 koni, 6 do setki, 4x4, Laurin & Klement. :)

 

edit: stach był pierwszy ;)

Edytowane przez Zelazny
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie wiem chyba juz nie ma bezawaryjnych samochodów. A Kia Sportage ma jakieś większe lub mniejsze wtopy??

 

Nie mam pojęcia ,ale mnie się tym strasznie kiepsko jeździło,zero wyczucia asfaltu,w środku ciemno jak w lochu a diesel przynajmniej z automatem jakoś nie chciał jechać.Tyle,że ładna buda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciemny granat+beżowa alcantara,2.0 tsi(czytałem że taki będzie) i biorę jak nic:-)

 

na poczatek zarejestruj sie na forum skody i obadaj jakie mają wsparcie na tyłach :)

kupisz skode, opuscisz nasze forum, tam bedzie bida z nYndzOM... a tutaj nikt na skodach sie nie zna :D

 

Wiem, że samochód należy traktować przede wszystkim użytkowo, a nie jako obiekt kultu
*

 

*-nie dotyczy Subaru. tam brakuje :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ktoś jest w stanie przełknąć spalanie 3.6 i częste wizyty na stacjach (zbiornik tylko 60 litrów) to warto brać. 170KM diesla to jednak trochę mało aby dynamicznie jeździć. Natomiast silniki TSI to trochę niewiadoma: były problemy z napinaczami łańcucha rozrządu a potem nie wiadomo: niby numer części zmieniali dwa razy i jakby mniej osób raportuje problemy ale nic oficjalnie nie wiadomo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przemekka powiedział: Wiem, że samochód należy traktować przede wszystkim użytkowo, a nie jako obiekt kultu * *-nie dotyczy Subaru. tam brakuje

 

Dlatego napisałem dalej, że

chociaż samochód chcę mieć nietuzinkowy i sprawiający mi frajdę.

 

w podtekście - Subaru :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...