futro82 Opublikowano 25 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2018 Witam mam pytanie jak jadę na niedogrzanym silnika i gwałtownie hamuje to forek mi zaśnie ale tylko raz później jest ok.i czasem jak dojeżdżam do skrzyżowania redukcja biegu na 2 i gasnie.W legacy też tak mam i nie wiem co jest grane może ktoś miał coś takiego proszę o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tremba Opublikowano 25 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2018 Slaba pompa? Malo paliwa w baku? Czas na filtr? Mialem tak w moto, po wymianie fitra paliwa ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LosioDriver Opublikowano 25 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2018 Regulacja zaworów? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
futro82 Opublikowano 25 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2018 Zapomniałem dodać że tak się dzieje na benzynie i gazie dodam że czasem obroty się dadzą rady się podniesc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavca Opublikowano 25 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2018 Wyczyść silniczek krokowy. To on odpowiada za utrzymanie wolnych obrotów. Pewno reaguje za późno i dlatego gaśnie jak schodzi w wyższych obrotów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
futro82 Opublikowano 25 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2018 W legacy miałem czyszczony I nie pomogło,ale na postoju obroty się utrzymują tak się tylko dzieje na niedogrzanym silniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavca Opublikowano 25 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2018 Silniczek krokowy nie odpowiada tylko za utrzymanie wolnych obrotów, ale również za odpowiednie "wyhamowanie" silnika jak schodzi na niskie obroty. Przy niedogrzanym silniku masz elektroniczne ssanie to znaczy zwiększone dawki paliwa i troszkę większe obroty. Ja bym tam szukał przyczyny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 25 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2018 A może czujnik temperatury silnika. Silnik "nie wie" że jest niedogrzany i nie zwiększa dawki paliwa. Jak odpalisz samochód rano masz podwyższone obroty?Wysłane z mojego M2 Mini przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
futro82 Opublikowano 25 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2018 Po odpaleniu rano forka i legacy obroty są podwyższone czyli ssanie się załącza Najbardziej daje to znać o sobie przy niskich temperaturach jak w jesieni czy w zimie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kane66 Opublikowano 25 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2018 11 godzin temu, futro82 napisał: Witam mam pytanie jak jadę na niedogrzanym silnika i gwałtownie hamuje to forek mi zaśnie ale tylko raz później jest ok.i czasem jak dojeżdżam do skrzyżowania redukcja biegu na 2 i gasnie.W legacy też tak mam i nie wiem co jest grane może ktoś miał coś takiego proszę o pomoc może za mało informacji ale u mnie były podobne objawy, problem leżał w przepustnicy - jej konserwacja (czyszczenie) i po problemie. U mnie problem występował praktycznie tylko na gazie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klev Opublikowano 26 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2018 przepustnica i krokowy do przeczyszczenia bo to podstawa - potem można szukać dalej jak nie pomoże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
futro82 Opublikowano 26 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2018 Przeczyszcze i zobaczę bo dzisiaj miałem to samo uszczelka tam jest gumowa czy muszę od razu kupić nową,może ktoś podpowie jakiego środka i urzyc pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klev Opublikowano 26 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2018 (edytowane) płyn do czyszczenia EGR lub hamulców. nie używaj WD40 bo od niego potrafią gumowe elementy puchnąć (uszczelki itp) Edytowane 26 Lipca 2018 przez klev Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozarek Opublikowano 26 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2018 49 minut temu, futro82 napisał: Przeczyszcze i zobaczę bo dzisiaj miałem to samo uszczelka tam jest gumowa czy muszę od razu kupić nową,może ktoś podpowie jakiego środka i urzyc pozdrawiam wyciągnij IAC i zobacz czy jest bardzo brudno, jak nie to nie ma sensu grzebać dalej trzeba szukać dalej. Jeżeli nie zaglądałeś do zaworów to najwyższy czas. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maszyn Opublikowano 26 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2018 U mnie od tygodnia jest tak, że przy dojeżdżaniu do skrzyżowania i wciśnięciu sprzęgła obroty spadają do 200, podnoszą się na chwilę do 1000 i opadają do 700 i na tych 700 już silnik pracuje bardzo dobrze (dzieje się tak na gazie i na benzynie też ale jest to mniej odczuwalne) Przepustnice wyczyściłem - bardzo brudna nie była (poza tym jakieś 30 kkm temu była czyszczona gruntownie razem z wymianą uszczelki) Moje pytanie jest takie czy może mieć to związek z czujnikiem położenia pedału sprzęgła? Dziś go wypnę i zobaczę co się będzie działo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
futro82 Opublikowano 26 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2018 Czyli ja mam takie same objawy w legacy bo w forku dopiero 3 razy tak zrobił z legacy byłem u mechanika w tamtym roku i on stwierdził że on nie ma pojęcia dlaczego tak się dzieje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maszyn Opublikowano 30 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2018 U mnie już jest OK. Jednak zdjąłem całą przepustnicę i ją przeczyściłem gruntownie, uszczelka jeszcze była w miarę więc ją zostawiłem. Na przepustnicy jest czujnik podciśnienia i wydaje mi się, że jak go zdjąłem to jakiś syf wypadł z rurki prowadzącej do niego. W każdym razie po tej operacji wszystko wróciło do normy. Jeszcze miałem wrażenie, że sama przepustnica albo poluzowała się na śrubach, albo może uszczelka się już trochę zgniotła, bo bardzo łatwo się odkręciła i może gdzieś też się tam lewe powietrze zaczęło dostawać. Oczywiście jednak nie może być za różowo i teraz pojawił się problem niedziałającego gazu jak jest wilgotno - no ale to już temat nie na ten post Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
futro82 Opublikowano 5 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2018 Witam ja też przeczyscilem silniczek i przepustnice i u mnie nie pomogło dalej mi dzisiaj o 4 rano tylko raz zgasł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
futro82 Opublikowano 26 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2018 Panowie dalej mam ten sam problem z gasnieciem silniczek wyczyszczony przepustnice też i dalej gasnie może to jakiś czujnik zdycha ale forek był podpinan do kompa i niema żadnego błędu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klev Opublikowano 26 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2018 może świece ? gaz szybko niszczy świece. Kiedy były wymieniane ? może puki się nie rozgrzeją to "kuleją" i stąd te gaśnięcie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
futro82 Opublikowano 26 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2018 (edytowane) Poprzedni właściciel mówił że wymieniał razem z kablami raczej mówił prawdę bo kable założył nowe oryginał i paski osprzętu też są nowe także nie mam już pomysłów i załamka mnie bierze Edytowane 26 Września 2018 przez futro82 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klev Opublikowano 26 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2018 może źle dobrał świece....... np. dobrał świece pod gaz kóre nie radzą sobie z benzyną na zimnym silniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
futro82 Opublikowano 28 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2018 Zastanawiam się czy dobrze wyczyścilem silniczek krokowy. Tylko go przelałem środkiem do czyszczenia przepustnic. On jest rozbieralny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klev Opublikowano 28 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2018 Jest.... czyli nie przeczysciles poszukaj na youtubie dokladbie bedziesz widzial Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
futro82 Opublikowano 28 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2018 Dzięki nie nie chciałem go zepsuć myślałem że wystarczy co przelać mój blad Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się