Skocz do zawartości

Gasnie


futro82

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam pytanie jak jadę na niedogrzanym silnika i gwałtownie hamuje to forek mi zaśnie ale tylko raz później jest ok.i czasem jak dojeżdżam do skrzyżowania redukcja biegu na 2 i gasnie.W legacy  też tak mam i nie wiem co jest grane może ktoś miał coś takiego proszę o pomoc

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silniczek krokowy nie odpowiada tylko za utrzymanie wolnych obrotów, ale również za odpowiednie "wyhamowanie" silnika jak schodzi na niskie obroty.

Przy niedogrzanym silniku masz elektroniczne ssanie to znaczy zwiększone dawki paliwa i troszkę większe obroty.  Ja bym tam szukał przyczyny :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, futro82 napisał:

Witam mam pytanie jak jadę na niedogrzanym silnika i gwałtownie hamuje to forek mi zaśnie ale tylko raz później jest ok.i czasem jak dojeżdżam do skrzyżowania redukcja biegu na 2 i gasnie.W legacy  też tak mam i nie wiem co jest grane może ktoś miał coś takiego proszę o pomoc

 

 

może za mało informacji ale u mnie były podobne objawy, problem leżał w przepustnicy - jej konserwacja (czyszczenie) i po problemie. U mnie problem występował praktycznie tylko na gazie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

49 minut temu, futro82 napisał:

Przeczyszcze i zobaczę bo dzisiaj miałem to samo uszczelka tam jest gumowa czy muszę od razu kupić nową,może ktoś podpowie jakiego środka i urzyc pozdrawiam 

wyciągnij IAC i zobacz czy jest bardzo brudno, jak nie to nie ma sensu grzebać dalej trzeba szukać dalej.

Jeżeli nie zaglądałeś do zaworów to najwyższy czas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie od tygodnia jest tak, że przy dojeżdżaniu do skrzyżowania i wciśnięciu sprzęgła obroty spadają do 200, podnoszą się na chwilę do 1000 i opadają do 700 i na tych 700 już silnik pracuje bardzo dobrze (dzieje się tak na gazie i na benzynie też ale jest to mniej odczuwalne)

Przepustnice wyczyściłem - bardzo brudna nie była (poza tym jakieś 30 kkm temu była czyszczona gruntownie razem z wymianą uszczelki)

Moje pytanie jest takie czy może mieć to związek z czujnikiem położenia pedału sprzęgła?

Dziś go wypnę i zobaczę co się będzie działo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie już jest OK. Jednak zdjąłem całą przepustnicę i ją przeczyściłem gruntownie, uszczelka jeszcze była w miarę więc ją zostawiłem. Na przepustnicy jest czujnik podciśnienia i wydaje mi się, że jak go zdjąłem to jakiś syf wypadł z rurki prowadzącej do niego. W każdym razie po tej operacji wszystko wróciło do normy. Jeszcze miałem wrażenie, że sama przepustnica albo poluzowała się na śrubach, albo może uszczelka się już trochę zgniotła, bo bardzo łatwo się odkręciła i może gdzieś też się tam lewe powietrze zaczęło dostawać. 

Oczywiście jednak nie może być za różowo i teraz pojawił się problem niedziałającego gazu jak jest wilgotno - no ale to już temat nie na ten post :)

 

Pozdrawiam. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 3 tygodnie później...

Poprzedni właściciel mówił że wymieniał razem z kablami raczej mówił prawdę bo kable założył nowe oryginał i paski osprzętu też są nowe także nie mam już pomysłów i załamka mnie bierze 

Edytowane przez futro82
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...