turdziGT Opublikowano 28 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 Czy ktoś miał może z tym jakieś doświadczenia :?: Śmierdzi mi olejem w aucie i to w różnych okolicznościach zazwyczaj jak stanę na światłach i nie czuć tego na, zewnątrz ale w środku. Śmierdzi jak auto jest zimne i cieple na początku nie zwracałem uwagi na to, ale zaczyna mnie to denerwowac . Oleju tez jakoś znacznie nie ubywa ok. 80-100 ml 1000 wiec tym bardziej nie wiem, co może to powodować :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin@klubsubaru.pl Opublikowano 28 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 Może gdzieś odpowietrzenie komory silnika się rozszczelniło i kapie sobie czasem troszkę na kolektor albo wydech - tak na przykład... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 28 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 Może gdzieś odpowietrzenie komory silnika się rozszczelniło a gdzie go szukac ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 28 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 pod deklami lubi podciekac i z prawej wlasnie kapie na kolektor - u mnie to bylo - teraz owinalem kolektor thermotekiem (wczesniej byl umyty z oleju), zalozylem nowe uszczelki i spokoj - thermotek tylko czasem lubi sobie posmiardywac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_-_Wojtek_-_ Opublikowano 28 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 Oprócz podciekania z pokryw lubi kapać na wydech z przekładni kierowniczej albo z przewodów od wspomagania kierownicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 28 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 pod deklami mam sucho ale mam drobny wyciek z uszczelniacza walu smuzy sobie delikatnie.Musze to zrobic przy wymianie sprzegla ale tam daleko jest do wydechu :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 28 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 Oprócz podciekania z pokryw lubi kapać na wydech z przekładni kierowniczej albo z przewodów od wspomagania kierownicy ale to jest troche inny smrodek tez to przerabialem i juz ogarniete i nie kapie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gorzel Opublikowano 28 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 U mnie w Turbo antyku mam to samo, ale śmierdzi tylko po ostrej jeździe, przy normalnym, spokojnym poruszaniu sie po mieście nic nie czuć. Też na początku to olewałem, ale teraz zaczyna denerwować. Aaa, oczywiście mam drobny wyciek z maglownicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 28 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 Czy ktoś miał może z tym jakieś doświadczenia :?: Śmierdzi mi olejem w aucie i to w różnych okolicznościach zazwyczaj jak stanę na światłach i nie czuć tego na, zewnątrz ale w środku. Śmierdzi jak auto jest zimne i cieple na początku nie zwracałem uwagi na to, ale zaczyna mnie to denerwowac . Oleju tez jakoś znacznie nie ubywa ok. 80-100 ml 1000 wiec tym bardziej nie wiem, co może to powodować :roll: Turdzi a napewno jest to olej?? bo ja mam to samo tyle, ze u mnie paruje i smierdzi kapiacy czasem na blok plyn z pompy wspomagania , obejrzyj dokladnie. Olej mi smierdzial po ostrej jezdzie w Imprezie 1,6 ale tam to z simeringa przedniego kapalo na kolektor wydechowy po ostrej jezdzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 28 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 GRAF, nie nie wpomaganie mam suche maglownica trosze przypocona ale jest na niej tez olej wyciekajacy z simeringu na wale ale nie widze za bardzo aby mial jakos kapac na wydech bo w tym miejscu wydech idzie juz z boku.Smierdzi zdecydowanie silnikowym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 28 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 GRAF, nie nie wpomaganie mam suche maglownica trosze przypocona ale jest na niej tez olej wyciekajacy z simeringu na wale ale nie widze za bardzo aby mial jakos kapac na wydech bo w tym miejscu wydech idzie juz z boku.Smierdzi zdecydowanie silnikowym wydech z lewej strony silnika idze przodem a potem po polaczeniu z prawa strona up pipe'pem do turbo. Spawdz czy ci nie kapie na ta oslone ktora idzie pod obudowa rozrzadu z przodu. Ja mialem tak w Imprezie 1.6 po palowaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 28 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 turdziGT, w 3 czy 4 róznych GT, którymi jeździłem więcej ten problem zawsze był na mniejszą lub większą skalę :-( Nawet jak nie było żadnych większych wycieków :-( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 28 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 Azrael, czyli co jeździć nie wąchać i sie nie przejmować :wink: No nic i tak za jakis czas bede rwal motor do regulacji luzow zaworowych to bedzie widac dokladnie czy gdzies nie kapie na oslony ale z drugiej strony za wyjatkiem tego simeringo motor mam calkowicie suchy :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 28 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 w czasie postoju zamknij dopływ powietrza z zewnatrz - pomaga :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 28 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 w czasie postoju zamknij dopływ powietrza z zewnatrz - pomaga nie lubie polsrodkow :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gorzel Opublikowano 28 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 ja chyba na razie będę stosował metodę z zamkniętym obiegiem powietrza... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 28 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 No nareszcie! U mnie to samo. Pomaga obieg wewnętrzny i klima. Czasami po szybszej jeździe myślałem, że to klocki. Usłyszałem, że impreza tak ma!? Oczywiście wycieków nie mam żadnych... :shock: :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 jak uszczelnie pompe to zobacze czy moja tak ma :wink: napewno jak ja kupowalem to nie miala Tak sobie czasem mysle ze cos za duzo sie dzieje w tych GTekach... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 1 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 Oczywiście wycieków nie mam żadnych... A olejem smierdzi nie :neutral: .Jeszcze jak jade sam to mi to nie przeszkadza ale czesto jak jade z kims bardzij kumatym to sie pyta czemu tak olejem smierdzi a ja wtedy grrrrr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 Tak sie tylko wydaje, ze nie ma wyciekow, przewaznie cieknie z przewodow wspomagania kierownicy i kapie bezposrednio na wydech, jedna malutka kropla wystarczy by mocno smierdzialo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 Czasem się zbiera olej w wężu dolotowym do IC (nawet nowe turbo torchępuszcza, po większym przebegu się troche tego uzbiera) i potrafi się jakimś cudem wydostawać na zewnątrz mimo że wszystkie cybanty ściągnięte i dolot szczelny. I wteddy jak te węże są zapocone a to wszystko się rozgrzeje to śmierdzi. Czasem też cieknący uszczleniacz wałka rozrządu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 zasem się zbiera olej w wężu dolotowym do IC (nawet nowe turbo torchępuszcza, po większym przebegu się troche tego uzbiera) Chyba by się zgadzało. ostatnio jak ściągałem intercooler to trochę był przewód zaolejony. Wyczyścić to? Wycieków chyba nie było, cybant trzyma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 1 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 Czasem się zbiera olej w wężu dolotowym do IC (nawet nowe turbo torchępuszcza, po większym przebegu się troche tego uzbiera) i potrafi się jakimś cudem wydostawać na zewnątrz mimo że wszystkie cybanty ściągnięte i dolot szczelny. I wteddy jak te węże są zapocone a to wszystko się rozgrzeje to śmierdzi. Czasem też cieknący uszczleniacz wałka rozrządu... czyli jednym slowem mozliwosci jest milion :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 2 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 turdziGT, dokładnie, ale prawie nie ma takich które nie śmierdzą :-( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 2 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 Moja nie smierdzi spalonym olejem, ale śmierdzi spleśniałą kanapką którą znalazłem pod fotelem. Już chyba wolałbym ten olej. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi