Skocz do zawartości

_-_Wojtek_-_

Użytkownik
  • Postów

    128
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Skąd
    Wrocław

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia _-_Wojtek_-_

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

0

Reputacja

  1. Witam Pojeździłem autem wczoraj i amortyzator pracuje - podnosi się na Haigh i auto stoi równiótko - czego nie miałem wcześniej. Jeszcze tylko muszę sprawdzić bo chyba się poduszka w tym wymienionym amorku tłucze, więc dzisiaj ją wymienię. Pozdrawiam i dziękuję za pomoc
  2. Witaj Podniosłem go tak jak poradził gość w serwisie nie wiem jak to poskutkuje na dalszą jazdę. Mianowicie podałem 12V na elektrozawór - ten nad amorem, podniusł się i narazie trzyma. Wcześniej znalazłem trzy wtyczki pod siedzeniem kierowcy (pod wykładziną) do pneumatyki i je rozpiołem na ponad 10 min ale nie pomogło. Powiedz czy może być amortyzator uwalony, że nie daje sygnałów do układu dlatego ten go nie pomuje??? Dzięki za pomoc Pozdrawiam Wojtek
  3. Witam Wszystkich Mam pytanie może ktoś przerabiał u siebie. Przez jakiś okres musiałem jeździć na innym niż właściwy amortyzatorze pneumatycznym. Wczoraj wymieniłem na właściwy ale układ go nie chce napompować. Na pewno nic z układu nie ucieka bo pompka włącza się sporadycznie i pozostałe stoją. Podejrzewam więc że układ w ogóle nie daje powietrza do tego amora. Co może być przyczyną. Słyszałem że w pneumatyce jest zwora do kasowania błędów w układzie gdzieś pod siedzeniem pasażera, ale ja nie znalazłem. Czy istnieje możliwość że zaciął się zaworek pod maską i trzeba go odblokować??? Będę wdzięczny za wszelką pomoc Pozdrawiam Wojtek
  4. Tak też myślałem ale chyba i wał i tłoki i korbowody trezba wymienić. Tłoki np w turbiaku mają wgłębienia na zawory, a wolnossak płaskie.
  5. Dzięki - ulga niesamowita i przyjemność z jazdy. Pozdrawiam
  6. Witam Chciałem podsumować auto jeździ już na 4 koła - NARESZCIE. To co pisałem wcześniej że mechanik znalazł pęknięty element w dupce skrzyni (jakiś siłownik) zostało wymienione i to był ten problem. Dodatkowo profilaktycznie zostały wymienione tarczki dołączające napęd bo były w średnim stanie. Wielkie dzięki wszystkim za pomoc. Pozdrawiam Wojtek
  7. Starałem się jeździć drugim autem. Jestem ciekaw czy przy nie sprzęganiu w samej skrzyni tylnego napędu też jest taka nawet krótka jazda szkodliwa :?:
  8. Jestem teraz po rozmowie z mechanikiem. Znalazł w skrzyni że jakieś siłownik czy ramię (nie chcę przekręcić ale jest pęknięte) a ono załącza jakieś tarczki ( w dupce). Mam nadzieją że to tylko to, już jest ten element zamówiony. Dokładnie dowiedziałem się też jakie były robione prace. Poza "sprzęgiełkiem" lub co to by nie miało być innego wymieniany był cały dyfer ale na identyczny - brak poprawy i wrócił mój stary dyfer na miejsce. Poza tym liczne podmiany sterownika skrzyni elektrozaworów, wymiany oleju ..... ale o tym pisałem już wcześniej. Teraz zastanawiam się czy moje auto może mieć skrzynie i dyfer od OBK ale to już takie by musiało przyjechać z NRDFenu, a co robili Niemcy przy nim to nie wiem. Dzisiaj jadę do mechanika i postaram się spisać symbole z dyfra i skrzyni może będzie ktoś na forum w stanie je zidentyfikować. :?: Byłbym wdzięczny bardzo
  9. Witam Dyfer zdaniem mechanika jest OK ale to jego zdanie. Legacy96 twierdzi że dylny dyfer jest spięty w moim na stałe. A mechanik twierdzi że wymieniał mi jakieś sprzęgiełko przyklejone do dyfra na inną sztukę ale nie pomogło. Jak przytrzymam koła tylne to wał się kręci a koła stoją (być może bezwładnie ale kręci) Teraz dylemat czy tak ma być bo ten element przyklejony do dyfra tak działa, czy jednak nie i dyfer jest skopany. Zdaniem Lregacy96 tylko OBK miał to coś przy dyfrze a inne są poprostu na wieloklinie
  10. Bez blokady tylnego dyfra to normalne zachowanie - zazwyczaj są to koła przeciwległe. No tak ale jeśli Turbodziadek ma tą blokadę. To czy jest normalne że się ślizgał przeciwległymi kołamy po jednym na oś :?:
  11. No tak ale jeśli komuś by wpadło do głowy wymienić mi np samą skrzynię (w co wątpię ale nie można wykluczyć) zamiast naprawiać to mógłby być ten efekt co teraz, bo stało się to ok 2,5 kkm po naprawie. Będę musiał trochę powyjaśniać i upewnić się co tak naprawdę zostało zrobione. PS Wiesz może czym różnią się w oznaczeniach skrzynie do mojego i OBK. :?: Pozdrawiam
  12. Turbodziadek ma blokadę tylnego dyfra. To czy mi się kręciły po jednym na osi to znaczy że jset coś niesprawne, czy na śniegu to norma. Pozdrawiam
  13. Wiesz jeśli chodzi o te zęby to chyba byłoby słychać terkotanie podczas jazdy w pewnym etapie ich zrywania, ja nie zauważyłem. Jeśli tak jest jak piszesz z tymi dyframi to zastanawiam się czy kiedyś ktoś mógł tam wmontować albo dyfer albo całą skrzynię od Outbaka (może poprzedni właściciele - auto jest sprowadzone z Niemiec) , albo tutaj ktoś twierdził że skrzynię mi naprawił a założył od Outbacaka???????? PS Ostatnio jak po śniegu wyciągałem inne auto z zaspy moim Turbodziadkiem 93r to nosiło mnie prawo - lewo i przy tym kręciły się przeciwległe koła (po jednym z osi po przekątnej) - czy w tych Gackach też był ten element w dyferencjale.
  14. To co pisałem jest prawdą wał sie kręci a koła mozna przytrzymać. Nie wiem czy wał też się da ręką przytrzymać, czy tylko kręci się bezwładnie To co piszesz jest bardzo oczywiste ale mechanik sprawdzał dyfer bardzo dokładnie. Oczywiście nie mogę powiedzieć że się nie myli. Wszystko to rozbija się o ten dodatkowy element, o którym nie chcę dyskutować bo mieliśmy różne zdania, a o którym pisał też Demon - CYTUJĘ: „Nie obraź się, ale właśnie sprawdziłem schemat tylnego dyfra i to o czym piszesz fachowo nazywa się Limited Slip Differential (LSD) Tłumacząc na nasz język, to element kontrolujący przekazywanie napędu na obie lub odpowiednio lewą lub prawą półoś W innym poście tutaj na forum czytałem że przy napędzie z automatem jak się zakręci jednym tylnym kołem to drugie kręci się w tym samym kierunku (nie sprawdziłem - jak auto odbiorę zrobię pełne testy). Jeśli się teraz nie powiedzie to pojadę do mechanika którego polecił Szczur. Pozdrawiam Wojtek
  15. Diękuję za pomoc Mamy dwa trędy: 1. Mechaniczny 2. Elektroniczny Mam tylko nadzieję że w najbliższym czasie konkurs się rozstrzygnie "w końcu"
×
×
  • Dodaj nową pozycję...