Jump to content

kryha7

Nowy
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralny

About kryha7

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Kraków
  • Auto
    Subaru Legacy IV 2.0

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam, Zacznę od początku, jakoś w listopadzie zakupiłem Subaru Legacy IV 2003 r, 2.0 + gaz, jakoś w grudniu gdy bywało chłodniej i auto było nie odpalane pare dni, akumulator wydawał się słaby, niedługo miałem jechać za granicę więc dla świętego spokoju kupiłem nowy, początkowo było lepiej, ale jak się okazało na miejscu gdy auto nie było odpalane 4 dni, kompletnie padł akumulator (temperatury na zewnątrz -5/5) podładowałem 2 dni było ok, nieodpalany jakieś 20 godzin już nie odpali, przekręcił pare razy i koniec. Dodatkowo wczoraj po jeździe miałem mniej wiecej pełny bak jakieś 95% dziś przy próbie odpalenia podczas kręcenia rozrusznika na wyświtlaczu średnie spalenie wzrosło w kilka sekund do jakiś 40l/100km, po tym zauważyłem na wskaźniku kilkukrotnie właczając auto bo nie mogłem w to uwierzyć, że jest jakieś 75% baku. Nie wiem ile było wcześniej zanim wsiadłem, nie zwróciłem uwagi i dalej tyle pokazuje. Już wcześniej miałem wrażenie że mimo jazdy na gazie tego paliwa ucieka za dużo, ale teraz to już jakaś przesada. Czy to od padniętego akumulatora? W ogóle od czego on tak się może rozładowywać? Miał ktoś z Was podobnie? Teoretycznie wszystko mam powyłączane ładowarke czy światłą, świeci się jedynie dioda od gazu i teraz od kluczyka, bo nie działa centralny zamek tylko recznie muszę otwierać drzwi. Pozdro!
  2. ok, sprawdzę dzięki! Auto stało po jakieś 10 godzin w oba dni, teraz plam nie ma. Nie pamietam jak z tylu, ale zapach był na pewno wyczuwalny bardziej z przodu przy nadkolu niż po środku. Mozna oleju dolać? Czy musiałbym spuszczać stary i wtedy nowy
  3. Zaglądałem, ale nie widać skąd, a jak to najpierw zauważyłem to odjechałem z tego miejsca żeby sprawdzić co to, później już plama się nie pojawiła, a czytając tu forum obawiam się czy po prostu nie ma już oleju w dyferencjale
  4. Witam, 2 dni temu zauważyłem mokra plamę (średnica 30 cm, ciemny kolor) na betonie na parkingu pod autem z tylu mniej więcej na środku i na wysokości tylnej osi, myslalem ze to śnieg z racji ze przebywam w Alpach aktualnie, wczoraj znów sie pojawila plama na parkingu jak wróciłem ze stoku, w dotyku było to oleiste w zapachu trochę jakby benzyna, ale pewny nie jestem, przy okazji tez przez ostatnie 2 dni rano zajeżdżając pod stok czułem dziwny zapach jakby palonego sprzęgła ale to niemożliwe bo wiekszosc trasy na jednym biegu, wróciłem do domu i plama się już więcej nie pojawiła, zapach tez. Czy to może być olej z tylnego dyferencjału? Co można z tym zrobić? Jak sprawdzić poziom oleju w dyferencjale? Lub co by to mogło być innego?
  5. Wybaczcie za zwłokę, ale jakoś zapomniałem o tym temacie tu, już to zrobiłem, w polecanym przez kogoś na priv miejscu, regulacja zaworów 300 zł, rozrząd jakoś 1500 zł, doszło jeszcze pare mniejszych rzeczy, całość nieco ponad 2500 zł. Dzięki wszystkim za rady!
  6. Właśnie jak dzwoniłem to pytałem najpierw o regulacje luzów, to mi powiedzieli 1600 i że raczej trzeba będzie wyciagać silnik, a później zapytałem jeszcze o rozrząd to jakoś 1200 zł właśnie. Btw. do wymiany rozrządu trzeba wyciągać silnik?
  7. Witam,, To mój pierwszy post, pare dni temu zakupiłem Subaru Legacy IV 2.0 136 km z LPG, czytając tu na forum dowiedziałem się o tej regulacji zaworów, niestety nie wiem kiedy była ostatnio robiona, a chciałbym to sprawdzić i ewentualnie wyregulować, pytałem mechaników w okolicy to większość "o panie to silnik trzeba wyciągać, drogo itd". Czytałem wiele wątków tutaj na ten temat i sporo osób pisze że dla SOHC to koszt od 200-500 zł bez wyciągania silnika, dzwoniłem m.in do Carfita to u nich 1600 zł + 200 zł za uszczelki i reszte, wydaje mi się to już dość sporo, sam nie mam na tyle widzy że to zrobić, chociaż chętnie bym się nauczył na przyszłość. Może ktoś polecić jakiś tańszy zakład/serwis/mechanika co się tego podejmię + wymiana rozrządu? Najbardziej by mnie interesowała okolica małopolski/świętokrzyskie/podkarpacie Pozdrawiam
×
×
  • Create New...